Телефони довіри Контакти Версія для людей з обмeженими можливостями

Новини

Микола Рудик представив нового начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області

 01 листопада 2022 року начальник Головного сервісного центру МВС  Микола Рудик представив колективу нового керівника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС) —  Сергія Петрова.
Микола Рудик зазначив, що Сергій Петров має успішний професійний досвід, який неодноразово демонстрував на попередніх керівних посадах, зокрема, й заступника начальника  РСЦ ГСЦ МВС в Київській області.
«Люди мають відчувати ефективність роботи сервісних центрів МВС. Нині, коли перед всією Україною стоять безпекові виклики, у сфері надання державних послуг можуть поставати нові завдання і труднощі. Ми зобов’язані їх пройти гідно. Громадяни повинні отримувати послуги в зручний для них час, у зручному місці, у зручному за розташуванням та комфортному сервісному центрі. Також потрібно забезпечити такі умови, щоб у людей була можливість отримувати державні послуги, як фізично — у сервісному центрі МВС, так і онлайн. Але обов’язково завжди якісно та  оперативно», — наголосив під час вітального слова Микола Рудик.
Він зауважив, що це – завдання номер один, яке перед Головним сервісним центром, а відтак і перед усіма регіональними центрами МВС, ставить Міністерство внутрішніх справ України. А результат можна забезпечити шляхом цифровізації, некорумпованості, зручності, доступності й прозорості надання сервісних послуг.
 
"У колі пріоритетних завдань знаходиться, передусім, забезпечення належного функціонування удосконаленої системи електронної черги, прозорості в наданні послуги з отримання права керування транспортним засобом. Йдеться про організацію як начальником Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області, начальниками ТСЦ МВС, так і адміністраторами-екзаменаторами,  процесу складання теоретичного й практичного іспитів на високому професійному рівні. Також потрібно тримати високу поланку якості в обслуговуванні клієнтів під час проведення реєстраційних дій з їхніми транспортними засобами», — зазначив начальник ГСЦ МВС Микола Рудик.
Також він закликав новопризначеного начальника РСЦ ГСЦ МВС в Київській області Сергія Петрова підтримувати в сервісних центрах МВС області дружню атмосферу, як для відвідувачів так і працівників, дотримуватись добрих традицій, започаткованих попереднім керівником. А ще – за таких непростих умов, в яких нині живе наша країна, дбати про колектив, де кожен – це висококласний фахівець своєї справи, який є надійною ланкою спільного ланцюга стабільності й безперебійності функціонування сервісних центрів МВС.
 
Новопризначений начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області подякував за довіру та запевнив у своїй готовності відповідально виконувати свої обов’язки, особисто контролювати виконання поставлених керівництвом Головного сервісного центру МВС завдань, вимагаючи від колективу ефективної роботи.
«Адже позитивного результату можна досягти лише спільними зусиллями всієї команди», — зауважив новий начальник Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Сергій Петров.
Гасло нашої діяльності незмінне: «Ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг»
...

Інформацію про наявність вільних номерних знаків для авто тепер шукати ще зручніше.

Онлайн-сервіс перевірки наявності номерних знаків став ще зручнішим. Він дозволяє побачити не тільки всі вільні номерні знаки для авто у певному регіоні України, а й відсортувати їх за типом транспортного засобу. 
 
«Кожен бажаючий може самостійно підібрати для свого авто номер із числа вільних і доступних. А звернувшись до сервісного центру МВС, провести реєстраційні дії з авто і закріпити обрану комбінацію. Ніяких посередників не потрібно. Якщо представники сервісного центру МВС чи сторонні особи спонукають вас до надання їм «заохочення» за бажаний номерний знак — зразу повідомляйте правоохоронні органи», — наголошує начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.
Пошук номерних знаків, що видаються за бажанням власників та містять визначену комбінацію цифр, доступний у таких категоріях:
для легкових і вантажних авто;
для електромобілів;
будь-який тип.
У сервісі відображаються як платні, так і безкоштовні номерні знаки із визначеними комбінаціями цифр. Якщо шукати найкращий вільний номерний знак для свого авто — це можна зробити у кілька простих кліків. 
 
Як знайти номер своєї мрії? 
Для початку оберіть свій регіон із запропонованого списку: АР Крим, 24 області та місто Київ. Потім можете обрати один із типів номерних знаків, наприклад електромобілі. І також можна у форму пошуку ввести бажану комбінацію. Сервіс відобразить інформацію миттєво. Якщо знак у наявності, то ви отримаєте інформацію в якому сервісному центрі МВС він зберігається та яка його вартість.
Сервіс дозволяє не вводити бажану комбінацію цифр, тоді у списку опиняться всі наявні вільні номерні знаки певного регіону, які містять визначену комбінацію цифр і які не закріплені поки за жодним транспортним засобом.
Важливо, ціна за платні номерні знаки вказана у сервісі без урахування податку на додану вартість 20% та без вартості спецпродукції. Тобто, аби розуміти остаточну вартість отримання такого номерного знака, варто одразу доплюсувати розмір оподаткування та 336 грн. Також варто враховувати вартість послуги перереєстрації транспортного засобу, якщо ви плануєте проводити реєстраційні дії з авто — орієнтовно 512 грн.
Список актуальних номерів автоматично оновлюється в режимі реального часу. Це означає, що як тільки в сервісному центрі МВС закріпили номерний знак за авто, він автоматично зникає з онлайн-сервісу.
Забронювати номерний знак поки неможливо, тому власнику автомобіля рекомендовано обрати кілька прийнятних варіантів комбінацій цифр. 
Як закріпити номер за авто?
Після того, як уже «придивились» до кількох вільних номерних знаків, варто завітати до того сервісного центру МВС, де вони в наявності, та здійснити реєстрацію чи перереєстрацію. Необхідні документи для отримання послуги можна переглянути в розділі «Реєстрація, перереєстрація транспортних засобів».
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
...

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ГРОМАДИ!

Тетіївська міська територіальна громада в зв’язку з затримкою доставки податкового повідомлення (квитанції), звертається до громадян з проханням сплачувати податок за земельні ділянки фізичних осіб за 2022 рік згідно списків , що додаються.

Податок сплачувати за реквізитами:...

Обмін та відновлення посвідчення водія знову доступні онлайн

Головний сервісний центр МВС спільно з ДП «ІНФОТЕХ» та Укрпоштою відновлює онлан послугу, яку було призупинено з міркувань безпеки через повномасштабне вторгнення росії в Україну.
Відтепер знову можна замовити обмін та відновлення посвідчення водія через Електронний кабінет водія. Фахівцями Головного сервісного центру МВС був відпрацьований алгоритм, який дозволяє перезапустити одну з найбільш популярних онлайн послуг у безпечному форматі. Для користувачів онлайн сервісу фактично нічого не змінюється: як і раніше через смартфон чи ноутбук можна замовити послугу в кілька кліків. Водночас забрати посвідчення можна буде особисто як у будь-якому найближчому сервісному центрі МВС, так і через сервіс поштового оператора.
«Щодня до 142-ох діючих сервісних центрів МВС звертаються близько 2 тисяч клієнтів для обміну посвідчення водія. І вже відсьогодні таку операціюможливо замовити онлайн. Відтак забрати готовий документ можна буде або в зручному для себе сервісному центрі МВС або в найближчому відділені Укрпошти, чи навіть замовити доставку кур’єром Укрпошти додому», — зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.
 
Орієнтовна вартість послуги — 254 грн за бланк посвідчення, 26 грн за адмінпослуги сервісного центру МВС та 294 грн за логістичні витрати, може бути також нарахована комісія банку.
 
Послуги обміну посвідчення водія надаються у таких випадках:
⦁ у разі непридатності посвідчення для подальшого користування (зіпсоване, записи не читаються тощо):⦁ у разі зміни персональних даних власника (прізвище, прізвище, ім’я, по батькові, стать — проводиться на підставі документа, що підтверджує таку зміну);⦁ за бажанням власника (наприклад, з метою отримання більш сучасного бланку, або уточнення персональних даних латинськими літерами, заміни фото тощо);⦁ після закінчення строку дії.Послуги відновлення посвідчення водія надаються у таких випадках:⦁ у разі крадіжки (тоді потрібно для початку звернутись до поліції);⦁ у разі втрати.
 
Нагадаємо: для того, щоб здійснити обмін або відновлення посвідчення водія необхідно
⦁ авторизуватися в Електронному кабінеті водія, обравши зручний спосіб — за допомогою електронного підпису, BankID або Дія.Підпису;⦁ у меню послуг обрати пункт «Електронні послуги», потім знайти та вибрати «Відновлення та обмін посвідчення водія»;⦁ перевірити правильність контактних даних та в блоці «Обрати причину» позначити один із запропонованих варіантів;⦁ заповнити усі обов’язкові поля заявки;⦁ обрати зручний вам сервісний центр МВС, або поштове відділення національного оператора поштового сервісу в якому плануєте отримати виготовлене посвідчення водія;⦁ підписати заяву за допомогою електронного підпису, BankID або Дія.Підпису;⦁ сплатити за послугу особистою банківською картою;⦁ отримати автоматичне повідомлення щодо успішної подачі заявки на отримання послуги «Відновлення та обмін посвідчення водія», на цьому етапі вже можна слідкувати в Електронному кабінеті водія зміни у статусі заявки;⦁ отримати готове посвідчення водія особисто в сервісному центрі МВС або на поштовому відділенні Укрпошти.
Тривалість надання послуги — до 10 днів. Важливо, що як тільки буде оформлено заявку на обмін або відновлення посвідчення водія, старе посвідчення зникне з Електронного кабінету водія та застосунку Дія і вже нове з’явиться після особистого отримання документу.
Як скористатися послугою в кілька кліків — розповідаємо у відеоінструкції за цим посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=_h7QBXns370 .
 
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
...

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ГРОМАДИ!

Тетіївська міська рада нагадує громадянам, які мають у власності чи користуванні земельні ділянки та нерухоме майно, про своєчасність сплати податків.

За інформацією Головного управлінням ДПС у Київській області від 23.09.2022 року №11205/5/10-36-13-05 станом  на 21 вересня 2022 року наявна заборгованість по земельному податку, оредній платі за земельні ділянки, податку на майно та єдиному податку з фізичних осіб. Списки боржників додаються....

Відтепер можна призначити і скасувати належного користувача в Електронному кабінеті водія

Отримувати державні послуги за допомогою смартфона — зручно і швидко. Українці звикли до онлайн сервісів і, здається, повною мірою оцінили їх переваги тільки тоді, коли втратили. Адже під час дії воєнного стану з міркувань безпеки довелось обмежити деякі онлайн сервіси, у тому числі онлайн призначення належного користувача. 
Команди  Головного сервісного центру МВС та ДП ІНФОТЕХ близько шести місяців працювали над втіленням у життя такого рішення, яке б у безпечному форматі дозволяло отримувати послугу тільки власнику авто та певному водієві. Важливо, щоб ніхто інший від імені власника не міг скористатись послугою, навіть заволодівши, наприклад, його смартфоном. Безпека і зручність для отримання державного сервісу — понад усе. 
Від сьогодні, 20 вересня, можливо призначити належного користувача транспортного засобу і скасувати таке призначення. Належний користувач — це фізична особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. 
«Ділитись транспортним засобом в умовах воєнного стану буває життєво важливо. Проте нести відповідальність за порушення правил дорожнього руху має безпосередньо водій, який був за кермом, а не власник транспортного засобу. Особливо з працюючою системою автоматичної фото- та відеофіксації. Тому можливість призначати належного користувача на певний строк та скасовувати його у будь-який момент завжди актуальна, а осоливо під час дії воєнного стану», — зазначив заступник Міністра внутрішніх справ України Богдан Драп’ятий.
Ініціювати призначення належного користувача в Електронному кабінеті водія може як власник транспортного засобу, який ділиться своїм авто, так і водій, який хоче на законних підставах керувати цим авто. Варто знати певні контактні дані один одного, аби скористатись сервісом.
Наприклад, власник формує заявку, водієві приходить лист на email із посиланням на перехід до Електронного кабінету водія, для підтвердження заявки. Або навпаки, водій кидає такий запит через Електронний кабінет водія власнику, тим самим способом, вказавши email-адресу.
Перехід за посиланням у листі переводить того, хто має підтвердити шеринг транспортного засобу, до заявки. У кінці такої заявки треба накласти електронний підпис, як відповідний метод ідентифікації особи. Як тільки електронний документ було підписано з одного боку, він приходить тому, хто ініціював процес шерингу авто на підтвердження. Іншій стороні теж треба поставити електронний підпис. Так обидва користувачі, навіть перебуваючи на відстані один від одного, знають, що заявку було розглянуто і схвалено ними обома.
Розгляд заяви системою відбувається автоматично. Обробка запитів триває до 5 хвилин у реальному часі. Результат — у водія, якого призначили належним користувачем, з’являється серед документів у Електронному кабінеті водія та в застосунку Дія свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. 
Які документи потрібно мати в Електронному кабінеті водія, щоб стати належним користувачем?
посвідчення водія відповідної категорії.
Які документи треба мати в Електронному кабінеті водія, щоб призначити належного користувача? 
свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
Важливо, що через Електронний кабінет водія можна і скасувати шеринг авто. Для цього існує кнопка скасування призначення належного користувача. Вона доступна власникові транспортного засобу. Тобто, власник, який поділився своїм авто, має можливість у будь-який момент передумати та відмінити користуванням авто.
На один транспортний засіб може бути призначений лише один належний користувач.
Стати належним користувачем може лише фізична особа, яка має національне посвідчення водія, що відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух 1968 року. У випадках, якщо підставою належного користування є оформлення на особу тимчасового реєстраційного талона або призначення працівника належним користувачем керівником юридичної особи, послуга надається лише в територіальних сервісних центрах МВС і за умови присутності власника транспортного засобу та особи, яка планує стати належним користувачем.
Варто додати, що також можна призначати належного користувача через застосунок Дія.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
hsc.gov.ua (https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/)
Часті питання (FAQ) | Головний сервісний центр МВС України
The Main service center provide paid and free services within the competence of the Ministry of Interior
...

Польща стала першою країною, де можна обміняти українське посвідчення водія

Через повномасштабне вторгнення рф на територію України мільйони людей опинилися у Європейському Союзі. Дехто з них поки не має можливості потрапити до України. Багато є водіями і зіткнулися з тим, що у них вичерпався термін дії посвідчення, затерлися дані в документі або змінились персональні дані. Відтепер такі водії можуть отримати послугу обміну посвідчення водія у Варшаві.
Про це йшлося на спільному брифінгу начальника Головного сервісного центру МВС Миколи Рудика та голови Державної міграційної служби України Наталії Науменко. 
Завдяки злагодженій роботі Головного сервісного центру МВС з Державною міграційною службою України, зокрема з державним підприємством «Документ», досягли успішного результату у вирішенні питання обміну у Варшаві посвідчень водія, виданих в Україні.
«На 22 вересня можемо говорити про успішне підключення системи, яка дозволяє надавати повноцінно послугу обміну посвідчення водія. Уже маємо перших задоволених клієнтів, які скористались нагодою. Важливо, що готове посвідчення водія можна забирати у день звернення», — повідомив начальник Головного сервісного центру МВС.
Раніше Головний сервісний центр МВС передав спеціальні принтери для друку на бланках посвідчення водія та комплекти цих бланків ДП «Документ». Потім налагодили обмін інформацією між нашими підрозділами та можемо оперативно розглядати заявки із Варшави у Києві.
«Польща — це перша країна, де є представництво міграційної служби через ДП «Документ». Там ми працювали спочатку на 8 мобільних бусах, а тепер ми вже працюємо в стаціонарному центрі, де можемо з комфортом обслуговувати наших громадян», — зазначила голова Державної міграційної служби України. 
Послуги обміну національного посвідчення водія надаються у таких випадках:
у разі непридатності посвідчення для подальшого користування (зіпсоване, записи не читаються тощо);
у разі зміни персональних даних власника (прізвище, прізвище, ім’я, по батькові, стать);
за бажанням власника (наприклад, з метою отримання більш сучасного бланку, або уточнення персональних даних латинськими літерами, заміни фото тощо);
після закінчення строку дії. 
«Мова йде поки що лише про обмін, а про відновлення — поки ні. Тобто, обмін відбувається у тих випадках, коли людина має наявний документ і може фізично надати його адміністратору ДП «Документ» у Варшаві. При втраті посвідчення чи при його крадіжці, поки все ж варто завітати до будь-якого зручного сервісного центру МВС на території України. Але це питання вже теж вирішується. Триває адаптація нормативних документів, які дозволять в майбутньому відновлювати посвідчення водія ДП «Документ» за кордоном, зокрема», — наголосив Микола Рудик.
Записатись у Варшаві на послугу обміну посвідчення водія, виданого в Україні, можливо онлайн — через електронну чергу. Також обслуговування проводиться і в порядку «живої» черги.
«Попит шалений. До Варшави їдуть громадяни України з усього Євросоюзу, не тільки з території Польщі. На сьогодні ми ще розгортаємо наші потужності на території Вроцлава, Гданська та Кракова, а далі, за погодженням з Міністерством закордонних справ, ми розширимо наші представництва на території Туреччини і, сподіваємося, що Німеччини, Чехії та Словаччини. Такими є наші амбітні плани, тому що ми розуміємо, що всі громадяни України, які тимчасово знаходяться на території країн Євросоюзу, повинні мати дійсні документи та мати увесь спектр захищеності від української держави», — поділилась планами Наталія Науменко.
Алгоритм надання послуги обміну посвідчення водія за кордоном включає такі кроки: 
адміністратор ДП «Документ» отримує від клієнта заявку, заповнює певну форму і передає її на розгляд до сервісного центру МВС;
адміністратор сервісного центру МВС розглядає заявку і підтверджує її або ні;
у випадку отримання згоди на видачу нового документу від сервісного центру МВС (з Києва) адміністратор ДП «Документ» (у Варшаві) друкує посвідчення водія на бланку.
У центрі ДП «Документ» у Варшаві (у торговому центрі Blue City за адресою Єрусалимські алеї, 179) є сімнадцять фотокабінок, у трьох з них одночасно можуть надавати послугу обміну посвідчення водія. 
Графік за яким можна отримати послугу обміну посвідчення водія: 
вт-пт: 10:00−17:00, 
сб: 10:00−15:30,
 нд, пн — вихідні. 
Цей графік підлаштовано під розпорядок роботи сервісного центру МВС № 8042, що обробляє заявки з Варшави.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
...

Головний сервісний центр МВС України інформує !!!!

У реєстрації транспортних засобів відбудуться суттєві зміни
Цифровізація послуг та зручність завжди серед пріоритетних завдань Головного сервісного центру МВС. Є суспільний запит на отримання послуг онлайн. Навіть під час дії воєнного стану, державний сервіс має бути зручним та гнучким. Уже скоро можна буде  замовляти номерні знаки та подати заяву про реєстрацію чи перереєстрацію транспортного засобу онлайн.
10 вересня 2022 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову «Про внесення змін до деяких постанов кабінету міністрів України з питань державної реєстрації транспортних засобів, допуску громадян до керування транспортними засобами». Вона набуде чинності через три місяці з дня її офіційного опублікування. 
Один із кроків, який дозволить цифровізацію — виокремлення експертного дослідження транспортного засобу із процедури реєстрації в сервісному центрі МВС. Виокремлення не означає скасування. 
Можна буде в зручний час провести експертне дослідження транспортного засобу працівниками Експертної служби МВС. Вони вносять дані у Єдиний державний реєстр транспортних засобів. Висновок, складений за результатами дослідження, вважатиметься дійсним протягом 10 днів. 
Далі власник обиратиме спосіб отримання послуги реєстрації:
офлайн у будь-якому сервісному центрі МВС чи
онлайн у Електронному кабінеті водія або через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія).
Другий крок. Онлайн можна буде як оформити договір купівлі-продажу, так і подати заяву про реєстрацію чи перереєстрацію. Ця заява потраплятиме на розгляд до сервісного центру МВС. Адміністратор перевірятиме відомості про осіб та транспортні засоби за відповідними реєстрами та базами даних, за результатами перевірок підтверджуватиме або відхилятиме заяву.
Алгоритм реєстрації транспортного засобу включає в себе також закріплення за транспортним засобом номерних знаків. Серед них є такі, які містять визначені комбінації цифр (чотири однакові цифри, три однакові цифри, дві послідовні пари однакових цифр та інші комбінації). Нормативним документом, який набуде чинності передбачено і замовлення таких номерних знаків через Електронний кабінет водія та Портал Дія. Це третій крок, який наближає нас до повної діджиталізації послуги реєстрації транспортного засобу.
Розширено також перелік послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, які здійснюються без проведення експертного дослідження. До такого переліку відповідно до Постанови додаються:
відновлення свідоцтва про реєстрацію після втрати або викрадення (за винятком транспортних засобів, зареєстрованих до вересня 2019 року);
дублікат свідоцтва у разі його пошкодження;
перереєстрація у зв’язку з втратою або заміною номерного знаку;
реєстрація транспортного засобу, що перейшов у спадщину (за винятком транспортних засобів, зареєстрованих до вересня 2019 року);
реєстрація за договором фінансового лізингу.
Нагадуємо, що експертне дослідження завжди проводиться офлайн і включає огляд транспортного засобу та звірку інформації щодо транспортного засобу, внесеної до реєстраційних документів. Його мета — визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів (виявлення фактів знищення, підроблення або зміни номерів вузлів та агрегатів транспортних засобів, підроблення реєстраційних документів, що їх супроводжують).
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
hsc.gov.ua (https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/)
Часті питання (FAQ) | Головний сервісний центр МВС України
The Main service center provide paid and free services within the competence of the Ministry of Interior
...

Відтепер належного користувача транспортного засобу можна призначити у Дії.

Нашу цифрову країну не спинити. Відтепер належного користувача транспортного засобу можна призначити у Дії. Належний користувач – це фізична особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. Адже нести відповідальність за поведінку на дорозі має безпосередньо водій транспортного засобу, а не його власник.  Для отримання послуги обидва суб’єкти (власник і належний користувач) повинні мати застосунок Дія. Під час призначення обов’язково вказати період користування авто, мотоцикла тощо. І підтвердити дію з обох сторін. Власнику авто у Дії варто мати:  паспорт громадянина України (у формі ID-картки) або закордонний паспорт  свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Належному користувачу у Дії варто мати: паспорт громадянина України (у формі ID-картки) або закордонний паспорт посвідчення водія. Важливо, на один транспортний засіб може бути призначений лише один належний користувач. Його може змінити власник лише із заявою у сервісному центрі МВС. Також повернули в застосунок Дія сплату штрафів від патрульної поліції. Згодом відновиться також сплата штрафів за фото- та відеофіксацією.  Злагоджена робота – відмінний результат. Країна в смартфоні уже сьогодні. Працюємо аби державні послуги можна було отримувати максимально просто і швидко. Все є і буде Україна! МВС України #СервісніЦентриМВС Міністерство цифрової трансформації України Державна IT-компанія ДП Інфотех....

З 1 вересня 2022 року в сервісних центрах МВС змінюється графік прийому громадян.

Друзі!   З 1 вересня 2022 року в сервісних центрах МВС  змінюється графік прийому громадян: ми повертаємось до п’ятиденного робочого тижня.
Будьте уважними, плануючи свій візит до обраного сервісного центру МВС!
Ми працюватимемо з вівторка по суботу включно.
Години прийому:
у будні  –  з 9:00 до 18:00,
у суботу –  з 9:00 до 16:45,
без обідньої перерви.
Нагадуємо, що прийом громадян здійснюється за попереднім записом онлайн   (запис є індивідуальним і передавати талон стороннім особам заборонено),  а також у порядку «живої» черги, що регулюється талонами з терміналу, встановленому в сервісному центрі МВС.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг можна отримати за телефоном:        (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті:https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
...

Міністр внутрішніх справ України Денис Монастирський представив нового керівника Головного сервісного центру МВС — Миколу Рудика.

Міністр внутрішніх справ України Денис Монастирський представив нового керівника Головного сервісного центру МВС — Миколу Рудика.
Міністр внутрішніх справ зазначив, що Микола Миколайович Рудик користується повагою в колективі, має успішний управлінський досвід та довів свою ефективну роботу на попередній посаді начальника Регіонального сервісного центру МВС у місті Києві, у тому числі в період воєнного стану.
«З таким керівником реалізація пріоритетних проєктів буде не «на завтра», а «на вчора». Насамперед мова йде про проблему «купівлі» посвідчень водія та недосконале функціонування електронної черги. Люди мають відчувати ефективність роботи сервісних центрів МВС, а цей результат можна забезпечити шляхом цифровізації, некорумпованості, зручності й доступності отримання сервісних послуг. Вимушені переселенці з України, які перебувають за кордоном, потребують нашої оперативної підтримки шляхом відкриття мобільних сервісних центрів МВС за межами України. Доручаю не зволікати з цим управлінським рішенням та у максимально стислий строк забезпечити реалізацію суспільного запиту», — окреслив коло пріоритетних проєктів Денис Монастирський.
Також Міністр внутрішніх справ України нагадав, що, коли перед всією Україною стоять безпекові виклики, то і у сфері надання державних послуг можуть поставати нові виклики та труднощі.
«Звертаюся до всіх присутніх бути максимально зібраними, стійко проходити через головне випробування в житті нашої країни та забезпечити максимальну стабільність й безперебійність функціонування інституції», — додав Денис Монастирський.
Заступник Міністра внутрішніх справ України Богдан Драп’ятий також привітав Миколу Рудика із новим кар’єрним етапом у професійному житті: «Визначена Міністром візія та ключові напрямки вдосконалення роботи Головного сервісного центру МВС не є новими, а тому ми маємо запропонувати чіткі кроки та строки реалізації першочергових завдань. Маю обґрунтовану надію, що реалізація державної політики відбуватиметься системно, якісно, соціально-відчутно».
За дорученням Міністра, Богдан Драп’ятий здійснив ряд службових відряджень у регіони та особисто пересвідчився в якості роботи територіальних сервісних центрів МВС у період воєнного стану. Тому його звернення також містило критичне зауваження щодо роботи сервісних центрів МВС: «Враження неоднорідні. Ми ретельно оцінюватимемо ефективність керівників та адекватно реагуватимемо на системні скарги та звернення громадян. Прошу максимально серйозно віднестися до виконання своїх обов’язків».
«Ми акумулюємо максимальні зусилля і направимо їх на цифровізацію адміністративних послуг, мінімізацію потенційних корупційних складових у взаємовідносинах між громадянами та представниками сервісних центрів МВС, створення зручних і надійних сервісів для комфортного користування», — зауважив заступник Міністра.
Новопризначений керівник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик висловив вдячність Міністру внутрішніх справ України за довіру.
«Я володію повною інформацією про діяльність сервісних центрів МВС. Завдання, поставлені Міністром та профільним заступником Міністра, буду контролювати особисто. Вимоги до кожного керівника суворі. Хорошого результату можна досягти виключно спільними зусиллями всієї команди», — зазначив новий начальник Головного сервісного центру МВС.
Принагідно Денис Монастирський та Богдан Драп’ятий подякували усьому колективу системи сервісних центрів МВС за щоденну, масштабну й надзвичайно потрібну роботу. Побажали найшвидшої перемоги над ворогом, миру, розвитку та всіма своїми діями збільшувати довіру та повагу до системи органів МВС.
У 188-ий день повномасштабного вторгнення рф на територію України, коли 144 сервісних центри МВС надають послуги у 21 області, актуальними залишаються непохитні принципи роботи сервісних центрів МВС: клієнтоорієнтованість, оперативність та зручність.
...

Сервісні центри МВС Київської області інформує!!!

Платні номерні знаки можна встановлювати на всі транспортні засоби
Сервісні центри МВС створюють доступні та зручні послуги для українців. Відтепер платні номерні знаки можна встановлювати на всі транспортні засоби в Україні. «Красиві» поєднання із парних чисел як то «5577» або чийсь рік народження «2000» стали доступними не тільки власникам легкових автомобілів.
 
Від 24 липня вступила в силу Постанова ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/601-2022-%D0%BF#top ), яка стосується Порядку державної реєстрації транспортних засобів і дозволяє платні номерні знаки абсолютно всім транспортним засобам.
 
Тож, власники мопедів, моторолерів, мотоциклів, три- і квадроциклів, вантажних авто, автобусів, якщо ви завжди хотіли певну комбінацію цифр і не могли її отримати, тепер можна.
 
Така процедура заміни номерного знаку, відповідно, означає перереєстрацію транспортного засобу. Вартість цієї послуги орієнтовно 512 грн (послуга + бланк свідоцтва). А вартість свого омріяного номерного знаку Ви можете перевірити онлайн: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/nomerni-znaki-vigotovlennya-ta-zberigannya/vartist-nomeriv/
 
Для перереєстрації, виберіть зручний вам територіальний сервісний центр МВС. І зареєструйтесь для отримання послуги.
 
Перелік документів, що треба мати з собою фізичній особі або юридичній особі можна переглянути тут.
 
Крім того, умови платного зберігання номерних знаків у сервісних центрах МВС змінено і продовжено на час воєнного стану. Знищення номерних  знаків, які перебувають на зберіганні, відтерміновується до звернення власника. Тобто, якщо термін зберігання ваших номерних знаків вичерпався, ви його не продовжили, бо не маєте такої можливості саме зараз, то номерні знаки поки що не утилізують. Відлік терміну зберігання цих номерних знаків зупиняється та їх знищення не проводиться.
 
Надалі продовжити термін зберігання номерних знаків буде можливо вже після скасування воєнного стану. При цьому, якщо ви не маєте змоги сплатити за зберігання номерних знаків під час воєнного стану, то ваш номерний знак все одно залишатиметься на зберіганні. Оплату можна буде внести пізніше.
 
Зауважимо, передачу номерних знаків, які знаходяться на відповідальному зберіганні, до інших територіальних сервісних центрів МВС не передбачено законодавством.
 
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук: https://www.facebook.com/hsc.gov.uaВідповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
Офіційний вебпортал парламенту України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/601-2022-%D0%BF)
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань теоретичної та практичної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 № 601
...

БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ РУ ГУ ДСНС УКРАЇНИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ!!!

17 серпня о 11:16 годині на пункт зв'язку 9 ДПРЧ 12 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області надійшло повідомлення про пожежу в господарчій будівлі за адресою: Київська область, Білоцерківський район, Тетіївська МТГ, м. Тетіїв, вул. Злагоди. 
До місця виклику негайно виїхав особовий склад 9 ДПРЧ, на двох автоцистернах.
Прибувши за вказаною адресою, та приступивши до розвідки місця події, по зовнішніх ознаках, було встановлено, що йде горіння в господарчій будівлі на всій площі.  Оскільки пожежа була значної інтенсивності та дув вітер в сторону іншої будівлі, тому, було подано один ствол «Б» на гасіння та проливку горючої навантаги.
Загалом до безпосередньої ліквідації, залучилось 8 чоловік особового складу та 2 одиниці техніки.
Внаслідок пожежі було пошкоджено стіни та сміття на площі 5 м.кв.
Пожежу вдалося локалізувати о 11:24 годині та повністю ліквідувати о 11:29 годині на площі 6 м.кв.
Наразі причина пожежі встановлюється.
...

Сервісні центри МВС Київської області інформує!!!

Cервісні центри МВС Київської області отримали майже 600 оцінок через Telegram-бот «Твій ГСЦ МВС»
Сервісні центри МВС завжди прагнуть бути відкритими до кожного відвідувача, подивитися на свою роботу очима клієнтів, щоб і надалі створювати комфортні умови та підвищувати стандарти надання державного сервісу. Нам важливо почути думку кожного щодо якості обслуговування.
 
У сервісних центрах МВС Київської області 14 червня нинішнього року запроваджено новий проєкт «Твій ГСЦ МВС». Він передбачає залучення громадян до оцінки рівня наданих державних послуг, зокрема, й через соціальні мережі, що є потужними каналами для комунікації з клієнтами. Наші адміністратори пропонують відвідувачам у сучасний і зручний спосіб – через Telegram-бот – висловлювати свої думки щодо роботи наших центрів і виставляти бали, відповідні якості послуг одразу ж під час їх отримання. Опрацювання відгуків адміністраторами центрів триває в режимі реального часу і зворотній зв’язок з клієнтами відбувається майже миттєво, а результати пливу на поліпшення сервісу відвідувачі можуть відчути й побачити навіть у день візиту.
 
Стати учасником проєкту «Твій ГСЦ МВС» може будь-хто під час відвідин обраного сервісного центру МВС. Для цього необхідно звернутись до сервісного центру й отримати послугу, наприклад, з реєстрації транспортного засобу чи обміну посвідчення водія. Поки адміністратор готує до видачі документи, клієнти мають змогу на наших інформаційних носіях смартфоном зчитати QR-код, який переадресовує користувачів на форму-опитувальник з набором запитань з оцінками рівня задоволеності та функцією надсилання коротких повідомлень, що генеруються для кожного ТСЦ МВС окремо. Це – у разі, якщо у клієнтів є додаткові коментарі до виставлених балів. Для цього у чат-боті користувачу потрібно натиснути кнопку «Повідомлення до ГСЦ МВС» і після залишеного відгуку клікнути «Надіслати повідомлення», щоб адміністратори центру його отримали. Це займає не більше хвилини часу. Проте, має неабиякий ефект. Спробуйте і ви!
 
«За два місяці дії проєкту «Твій ГСЦ МВС » в Київської області 9 територіальних сервісних центрів МВС отримали 592 оцінки і 167 повідомлень від клієнтів. Жодне звернення не залишилось поза нашою увагою», — зазначив начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.
 
Тож підвищуємо стандарти надання державного сервісу разом!
 
Нагадаємо: консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88, або на сторінці https://www.facebook.com/hsc.gov.ua Головного сервісного центру МВС у Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші запитання та корисну інформацію черпайте на сайті: https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
Facebook (https://www.facebook.com/hsc.gov.ua)
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
 
...

Сервісні центри МВС Київської області інформує!!!

З початку року сервісні центри МВС Київської області видали вперше понад 12 тисяч 200 посвідчень водіїв
 
За 7 місяців нинішнього року 12 тисяч 220 кандидатів у водії після перевірки їхніх знань в сервісних центрах МВС Київської області отримали свої перші посвідчення на право керування транспортними засобами. Екзаменатори ТСЦ МВС області провели більше 20 тисяч теоретичних і майже 23 з половиною тисячі практичних іспитів. Проте, лише найнаполегливіші слухачі курсів з підготовки і перепідготовки водіїв успішно склали іспити в автошколах та сервісних центрах МВС і стали учасниками дорожнього руху.  
«Слід зазначити, що цьогоріч громадяни найчастіше звертаються до сервісних центрів МВС для обміну водійських посвідчень. Від початку року підрозділами Київщини здійснено майже 24 тисячі обмінів посвідчень. Найактивніше звертаються за цією послугою  у разі закінчення терміну дії 2-річного посвідчення водія або ж, якщо хочуть замінити посвідчення старого зразка  на новий вид документа – європейського зразка», – розповідає начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.
Варто зауважити,  що на час дії воєнного стану у пакеті документів не обов’язково подавати медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом. Необхідно лише мати паспорт громадянина України, копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків,  за потреби – документ, який підтверджує зміну анкетних даних,  наявне посвідчення водія та  для занесення у графу «14» інформації про групу крові і резус-фактор особи – будь-який дійсний документ, що містить такі відомості. 
Важливо пам’ятати, що обміняти посвідчення, видане вперше, можливо лише з наступного дня після закінчення терміну його дії.  
Також звертаємо увагу на те, що обмін дворічного посвідчення водія проводиться без складання іспитів, але за умови вчинення протягом двох років з дня видачі такого посвідчення не більше двох адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху чи їх абсолютної відсутності. У разі, якщо порушень було три і більше, то громадянин обмінює своє посвідчення водія на постійне, що видається на 30 років,  лише після складання практичного і теоретичного іспитів у сервісному центрі МВС.
Повернення посвідчення водія особам, які отримали його вперше та були позбавлені права на керування транспортними засобами, не відбувається.  Поновлення права керування транспортними засобами в такому випадку здійснюється після підготовки у навчальному закладі та успішного складання теоретичного і практичного іспитів у сервісному центрі МВС. Таке посвідчення знову видається на 2 роки.
 «Війна в Україні змусила мільйони наших людей просити захисту в країнах Європейського Союзу. Вони  й досі там перебувають. Велика частина з них є водіями і хочуть мати законні підстави бути учасниками дорожнього руху.  Наприкінці липня набув чинності  Регламент користування українськими національними посвідченнями водія в країнах ЄС. Зміни стосуються лише осіб, які мають тимчасовий або належний захист в країнах ЄС», – наголошує Микола Горбонос.
  Отже,  у таких країнах: Австрія, Бельгія, Болгарія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Швеція, Чехія — можна:
користуватися українським посвідченням водія без необхідності його обміну протягом всього періоду перебування під захистом; 
користуватися українським посвідченням водія старого зразка, яке оформлене лише кирилицею і не має терміну дії, без необхідності мати додатково завірений переклад або міжнародне посвідчення водія;
користуватися українським посвідченням водія навіть у разі закінчення терміну його дії у 2022 році (це є актуальним для посвідчень виданих вперше з терміном дії 2 роки);
отримати тимчасове (на період перебування під захистом) посвідчення водія зразка ЄС у разі втрати чи викрадення українського посвідчення водія без складання іспитів — достатньо проведення країною ЄС перевірки дійсності отриманого в Україні права на керування, а також перевірки відповідності стандартам фізичної та психічної придатності до керування.
Також ще на початку війни, 28 лютого 2022 року, Уряд України затвердив Постанову КМУ № 165, яка передбачає зупинення надання адміністративних послуг на час воєнного стану в Україні. Тож посвідчення водія, термін дії яких закінчився в період воєнного стану, продовжують діяти на всій території України. Їх можна замінити в сервісних центрах МВС навіть після скасування воєнного стану в країні. 
 
Отримати консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна   за телефоном (044) 290-19-88, або на сторінці Головного сервісного центру МВС у Фейсбук: https://www.facebook.com/hsc.gov.ua
 
Відповіді на найпоширеніші запитання та корисну інформацію черпайте на сайті. https://hsc.gov.ua/index/poslugi/faq/
 
Facebook (https://www.facebook.com/hsc.gov.ua)
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
 
...

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація