Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення

 

 КИЇВЬКА ОБЛАСТЬ

ТЕТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

VIII СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ СЬОМА  СЕСІЯ

 

                                                  Р І Ш Е Н Н Я

27 травня 2025 року                                                              № 1671 - 37 -VІІІ

Про внесення змін до Положення

про  Управління соціального захисту

населення Тетіївської міської

ради та його затвердження у новій редакції

 

        З метою приведення у відповідність до чинного законодавства України установчих документів управління соціального захисту населення Тетіївської міської ради та вимог наказів Міністерства соціальної  політики України, керуючись частиною 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Тетіївська міська  рада

 

В И Р І Ш И ЛА:

 

  1. Внести зміни до Положення про Управління соціального захисту населення Тетіївської міської ради та затвердити його у новій редакції, що додається.

 

       2. Начальнику Управління соціального захисту населення Тетіївської міської ради  здійснити всі організаційно-правові заходи щодо державної реєстрації змін до Положення в новій редакції  відповідно до чинного законодавства.

 

       3.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на депутатську комісію з питань соціального захисту, охорони здоров’я, освіти, молоді і спорту (голова комісії-Лях О.М.) та на заступника міського  голови з гуманітарних питань  Дячук Н.А.

 

 

 

 

Міський голова                                                                    Богдан  БАЛАГУРА

                                                     

 

                                              Додаток                 

   до рішення

                                      засідання тридцять сьомої     сесії

                                                                            Тетіївської міської ради

  VIII  скликання

   27.05.2025 № 1671-37-VIII                         

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Управління соціального захисту населення

Тетіївської міської ради 

 

1. Загальні положення

1.1. Управління соціального захисту населення Тетіївської міської ради (надалі – Управління) є виконавчим органом Тетіївської міської ради, має статус юридичної особи,  має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням,       є неприбутковою організацією.

1.2. Управління утворюється Тетіївською міською  радою і в межах Тетіївської міської територіальної громади забезпечує виконання визначених повноважень. 

1.3. Управління є підзвітним та підконтрольним Тетіївській міській раді, підпорядковується виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови з гуманітарних питань.

1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики України, Бюджетним Кодексом України, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, розпорядженнями міського  голови, а також цим Положенням.

1.5. Повна назва: Управління соціального захисту населення  Тетіївської міської ради.

Скорочена назва:  УСЗН ТМР або УСЗН Тетіївської міської ради.

1.6. Юридична адреса: 09801, Київська область, Білоцерківський район, місто Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5.

1.7. Положення про Управління затверджується рішенням сесії  Тетіївської міської ради.

 

2. Основні завдання та функції Управління

 

         Управління  у межах своїх повноважень виконує такі завдання:

         2.1. Забезпечує виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань, що віднесені до його відання.

         2.2. Забезпечує реалізацію на території громади державної політики у сфері соціального захисту населення  шляхом фінансового забезпечення компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян на залізничному транспорті за рахунок коштів  бюджету громади, відповідно до прийнятої програми міської ради.

         2.3. Забезпечує виконання заходів впроваджених програм соціального захисту населення Тетіївської міської ради, шляхом фінансового забезпечення за рахунок коштів бюджету громади.

        2.4. Організовує надання соціальних послуг особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати.

2.5. Визначає соціальні пріоритети розвитку громади, та забезпечує їх реалізацію при розробці місцевих програм соціального спрямування, проектів, програм та заходів щодо підтримки вразливих категорій населення.

2.6. Надає соціальні гарантії фізичним особам, які потребують надання соціальних послуг.

        2.7. Аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення (інваліди, пенсіонери, одинокі непрацездатні особи, наймані працівники, внутрішньо переміщені особи та інші соціально незахищені громадяни).

        2.8. Складає бюджетні запити та подає на погодження   міському голові.

        2.9. Складає паспорти бюджетних програм та подає на погодження управлінню фінансів міської ради та міському голові.

        2.10. Складає кошториси та плани асигнувань та подає на погодження   міському голові.

       2.11. Здійснює  перерахування коштів з рахунків управління розпорядникам бюджетних коштів та іншим бюджетам відповідно до вимог чинного законодавства.

       2.12. Складає бюджетну та фінансову звітність (інші звіти) про виконання місцевого бюджету, про виконання кошторисів на утримання управління та подає їх до управління Державної казначейської служби України у Тетіївському районі Київської області, Державної податкової інспекції.

2.13. Виконує функції головного розпорядника коштів місцевого бюджету щодо здійснення заходів  з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету.

       2.14. Виступає головним розпорядником бюджетних коштів для комунальної установи «Територіальний центр надання соціальних послуг (соціального обслуговування)»  та комунальної установи «Тетіївський центр соціальних служб» Тетіївської міської ради.

      2.15. Забезпечує цільове використання бюджетних коштів, передбачених на соціальний захист населення та соціальне обслуговування.

      2.16. Розглядає у межах своєї компетенції в установленому законодавством порядку  звернення громадян, підприємств, установ і організацій.

      2.17. Організовує роботу з визначення потреб жителів громади у соціальних послугах, забезпечує їх планування та визначення обсягів видатків з відповідного місцевого бюджету на надання таких послуг.

      2.18. Здійснює моніторинг, контроль та оцінювання якості надання соціальних послуг.

      2.19. Організовує в межах своєї компетенції отримання жителями громади соціальних послуг, забезпечує призначення та виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, координує та контролює діяльність зазначених суб’єктів.

      2.20. Забезпечує у разі потреби влаштування до будинків-інтернатів громадян похилого віку, осіб з інвалідністю.

      2.21. Забезпечує ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на місцевому рівні.

      2.22. Складає та видає акти встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи та особами, які потребують постійного догляду, для перетину державного кордону громадянами України та для отримання відстрочки  від призову на військову службу під час мобілізації.

      2.23. Забезпечує облік осіб, які звертаються до управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє цим особам в оформленні документів.

      2.24. Спрямовує та координує діяльність комунальних установ: «Тетіївський центр соціальних служб» Тетіївської міської ради, «Територіальний центр надання соціальних послуг (соціального обслуговування)» Тетіївської міської ради.

      2.25. Сприяє впровадженню нових соціальних послуг, відповідно до законодавства України.

      2.26. Організовує роботу з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена.

      2.27. Складає акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення (відновлення) державної соціальної допомоги/соціальних виплат.

       2.28. Здійснює  заходи щодо усунення дискримінації за ознакою статі відповідно до законодавства про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та протидії дискримінації.

       2.29. Здійснює консультування мешканців територіальної громади з питань застосування законодавства щодо соціальної підтримки населення, надання соціальних послуг, захисту соціальних прав, інших питань віднесених до його відання.

       2.30. Проводить  інформаційно-просвітницьку роботу серед населення спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту.

2.31. Забезпечує захист прав і законних інтересів повнолітніх осіб, які потребують встановлення опіки або піклування, недієздатних осіб та осіб цивільна дієздатність яких обмежена.

        2.32. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

2.33. Реагує на звернення та повідомлення про вчинення домашнього насильства у тому числі організовує надання тимчасового притулку особам, які постраждали від домашнього насильства і торгівлі людьми.

2.34. Здійснює профілактичні та інші заходи з питань попередження бездомності, реінтеграції бездомних осіб, соціального патронажу осіб, звільнених з місць позбавлення волі інших негативних явищ в соціальному середовищі територіальної громади.

       2.35. Забезпечує формування документів для соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та приймає рішення про необхідність або відмову в соціальному обслуговуванні Територіальним центром надання соціальних послуг (соціального обслуговування), Тетіївським центром соціальних служб Тетіївської міської ради.

        2.36. Укладає в установленому порядку договори з підприємствами, установами та організаціями щодо проведення робіт, спрямованих на виконання покладених на нього завдань.

2.37. Проводить  повідомну реєстрацію колективних договорів і угод підприємств, установ та організацій, які здійснюють свою діяльність на території громади.

2.38. Веде реєстр галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них.

        2.39. Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників  управління.

        2.40. Бере участь у розробленні проєктів рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови.

         2.41. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

         2.42. Забезпечує права і гарантії військовослужбовців, ветеранів війни та членів їх сімей.

         2.43. Визначає потребу військовослужбовців, ветеранів війни та членів їх сімей на території громади, вносить пропозиції щодо задоволення таких потреб відповідними органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства.

         2.44. Бере участь в організації надання соціальних послуг військовослужбовцям, ветеранам війни та членам їх сімей і проведенні соціальної роботи на території громади шляхом надання рішень про надання/відмову в призначенні соціальних послуг, пропозицій, визначених на основі потреби військовослужбовців, ветеранів війни та членів їх сімей.

         2.45. Здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань та виконує доручення міського голови та заступників міського голови.

         2.46. Здійснює інші повноваження відповідно до рішення виконавчого комітету,  розпорядження міського голови.

 

3. Управління має право

3.1. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міській раді та його виконавчому комітету у сфері соціального захисту населення.

3.2. За дорученням керівництва міської ради брати участь у засіданнях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань, що належать до компетенції Управління.

3.3. Своєчасно та належним чином виконувати покладені на Управління завдання і функції.

3.4. Дотримуватись вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні функцій, покладених на Управління.

3.5. Надавати достовірну звітність та інформацію з питань, що належать до компетенції Управління

3.6. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів міської ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.7. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

3.8. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції.

3.9. Дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку. 

 

4. Структура Управління

4.1. До складу Управління можуть входити відділи та сектори, які очолюють начальники відділів і завідуючі секторів.

4.2. Відділи та сектори у своїй діяльності керуються Положеннями про них, які розробляються начальниками структурних підрозділів та затверджуються наказом начальника Управління.

4.3. Штатний розпис Управління затверджується виконавчим комітетом міської ради у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників, затверджених міською радою.

4.4. Начальники відділів, завідувачі секторів, інші працівники Управління є посадовими особами місцевого самоврядування, призначаються на посаду і звільняються з посади начальником управління соціального захисту населення, відповідно до чинного законодавства.

4.5. Посадові обов’язки працівників  Управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Управління. 

 

5. Керівництво Управлінням

5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України і звільняється з посади міським  головою.

5.2. Начальник Управління:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Управління завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни, визначає ступінь відповідальності керівників структурних підрозділів.

5.2.2. Подає на затвердження міському голові проєкти кошторису, штатний розпис та структуру Управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.

5.2.3. Затверджує положення про структурні підрозділи Управління, посадові інструкції працівників Управління та розподіляє функціональні обов’язки між ними.

5.2.4. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

5.2.5. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління.

5.2.6. Організовує та проводить консультації, технічні навчання та семінари із спеціалістами Управління з метою підвищення професійних знань, вмінь та навичок та вжиття відповідних заходів для усунення причин, які викликають скарги від громадян.

         5.2.7. Готує проєкти розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету, рішень сесії міської ради з питань, віднесених до компетенції управління.

        5.2.8. Бере участь у підготовці звітів міського голови  для їх розгляду на сесії міської ради.

        5.2.9. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету  інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать  до його компетенції.

        5.2.10. Здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до діючого законодавства.

        5.2.11. Вживає заходів для своєчасної виплати заробітної плати в повному обсязі, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.

        5.2.12. Забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

        5.2.13. Погоджує кошториси витрат та штатні розписи комунальної   установи «Територіальний центр надання соціальних послуг (соціального обслуговування)» Тетіївської міської ради  та комунальної установи «Тетіївський центр соціальних служб» Тетіївської міської ради.

       5.2.14. На період відсутності начальника Управління (відпустка, відрядження, хвороба, тощо) його обов’язки виконує начальник відділу соціальних послуг та допомог.

 

6. Організація роботи

6.1. Управління здійснює свою діяльність в межах, визначених цим Положенням та посадовими інструкціями, зміни і доповнення до цього Положення вносяться міською  радою.

6.2. Діловодство в Управлінні ведеться згідно з номенклатурою справ Тетіївського архівного сектору архівного відділу Білоцерківської райдержадміністрації.

7. Фінансування діяльності Управління

7.1. Управління фінансується за рахунок коштів міського бюджету, які виділенні на його утримання.

7.2. Джерелами фінансування Управління є:

- кошти міського бюджету;

- інші кошти, передані Управлінню згідно з чинним законодавством.

 

8. Взаємодія

8.1. Управління, під час виконання покладених на нього функцій та завдань, взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Тетіївської міської  ради, органами місцевого самоврядування, управлінням соціального захисту населення Білоцерківської районної державної адміністрації, суб’єктами надання соціальних послуг, управлінням Пенсійного фонду України, робочими органами Фонду соціального страхування України,  органами державної служби зайнятості та Тетіївською ДПІ ГУДПС у Київській області.

 

9. Заключні положення

 

9.1. Ліквідація і реорганізація  Управління здійснюється за рішенням сесії Тетіївської міської ради у встановленому законом порядку.

9.2.   Ліквідація здійснюється ліквідаційною комісією, призначеною рішенням міської ради.

9.3.   При реорганізації чи ліквідації Управління працівникам, які вивільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів, відповідно до законодавства України про працю.

9.4.   У разі припинення юридичної особи (в результаті її ліквідації, злиття поділу, приєднання або перетворення) передбачається передача актів одній чи кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету.

9.5.   Управління вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з Єдиного державного реєстру підприємств та

 організацій України.

 

 

 

 

            Секретар міської ради                                      Наталія ІВАНЮТА





 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь