Новини
27 Січня, 2023 р., 14:56
Головний сервісний центр МВС та ДП «ІНФОТЕХ» розширюють спектр послуг, які можна отримати онлайн. Відтепер в Електронному кабінеті водія можливо сплатити за продовження зберігання номерних знаків без особистого візиту до сервісного центру МВС, де вони знаходяться.
Відповідальне зберігання номерних знаків — це зручна послуга для тих, хто хоче перезакріпити свої номерні знаки після, наприклад, продажу авто, на інший транспортний засіб. Їх можна залишати на зберіганні для подальшого закріплення за новим своїм транспортним засобом або автівкою іншого з подружжя, дочки, сина, батьків. Послуга надається територіальними сервісними центрами МВС.
За статистикою нині майже 40 тисяч номерних знаків знаходяться на відповідальному зберіганні у сервісних центрах МВС. Отже, послуга продовження терміну зберігання є актуальною для всіх цих автовласників.
Нагадуємо, що раніше оплату за продовження можна було підтвердити лише особисто або через уповноваженого представника. Але тільки офлайн – під час фізичного візиту до того сервісного центру МВС, де номерні знаки перебувають на зберіганні.
Оскільки багато автовласників, які залишили номерні знаки для відповідальне зберігання, не мають можливості особисто звернутися до сервісного центру МВС для продовження терміну такого зберігання, то було розроблено сервіс онлайн-оплати.
Як залишити номерні знаки на зберігання?
Під час перереєстрації транспортного засобу (наприклад, під час укладання договору купівлі-продажу в сервісному центрі МВС), повідомте адміністратору сервісного центру МВС, що хочете зберегти державний номерний знак для наступного авто.
Вартість за одну добу зберігання становить 10,8 грн (з урахуванням ПДВ). Термін такого зберігання визначає сам клієнт, який замовляє послугу.
Як подовжити платне зберігання номерних знаків?
Продовжити термін зберігання номерних знаків можна онлайн або офлайн. Зручно, що можна обрати формат. Оплата за послугу має відбутися не пізніше закінчення строку зберігання номерного знаку.
В Електронному кабінеті водія доступний сервіс продовження зберігання. Варто лише авторизуватись, обрати цю послугу серед електронних послуг, визначитись із терміном продовження зберігання та оплатити. Сервісний центр МВС отримує інформації про продовження зберігання номерних знаків автоматично.
Раніше ж для продовження терміну зберігання потрібно було лише особисто або через довірену особу звернутися до конкретного сервісного центру МВС, де номерні знаки зберігаються. Тобто, опція була доступна виключно офлайн.
У такому форматі послуга надається і зараз. Для продовження терміну зберігання необхідно подати квитанцію про оплату послуги в територіальний сервісний центр МВС. При цьому талон попереднього запису брати не потрібно.
24 Січня, 2023 р., 11:22
Відповідно до листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання статті 289 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) повідомляємо.
19 Грудня, 2022 р., 11:14
З метою відзначення Міжнародного Дня людей з особливими потребами від керівництва Тетіївської міської ради кожна дитина з інвалідністю отримала товарний сертифікат.
15 Грудня, 2022 р., 10:52
Ці зміни регулюють дві постанови Кабінету міністрів України №1019 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1019-2022-%D0%BF#n2) та №1299 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1299-2022-%D0%BF#Text).
Про всі ці зміни та процес їх імплементації розповіли на брифінгу в державному інформаційному агентстві «Укрінформ» начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик та директор Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС Сергій Кримчук.
Тепер для низки реєстраційних дій, для яких експертне дослідження є обов’язковим. Спочатку варто звернутись до Експертної служби МВС, отримати висновок, а потім звертатись до будь-якого зручного сервісного центру МВС.
«Експертне дослідження відтак можна пройти навіть в одному населеному пункті, а реєстраційні дії — в іншому. Висновок експертної служби МВС буде чинним 10 днів. Лишається і опція в один день отримати обидві послуги — пройти дослідження і там же провести реєстраційні дії, це не заборонено», — зазначив Микола Рудик.
Для зручності отримання послуг Головний сервісний центр МВС та Експертна служба МВС запровадили зміни до єдиної системи запису (https://eq.hsc.gov.ua/) на отримання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів. Система є інтегрованою. Талон попереднього запису можна отримати як онлайн через сайти обох відокремлених підрозділів МВС, так і в терміналах безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС.
«Для проведення експертного дослідження можна звернутися до Експертної служби МВС або інших державних спеціалізованих установ, що провадять судово-експертну діяльність, працівники яких мають кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. У нашому арсеналі 420 кваліфікованих експертів які надають послуги у 145 сервісних центрах МВС та 24 Науково-дослідних експертно-криміналістичних центрах МВС. Для того щоб громадяни могли обрати локацію чи майданчик, їм слід зайти на сайт Експертної служби МВС (https://dndekc.mvs.gov.ua/)», — зазначив Сергій Кримчук.
Експертний висновок є обов’язковим при таких реєстраційних діях:
перереєстрація з одного власника на іншого;
реєстрація вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу;
відновлення свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо воно було видане до 1 вересня 2019 року;
перереєстрація після успадкування транспортного засобу, якщо його свідоцтво попередньому власнику було видане до 1 вересня 2019 року.
Чому саме 1 вересня 2019 року?
Саме від цієї дати Експертна служба МВС почала долучати до бази даних про кожен оглянутий або досліджений транспортний засіб фотографії цього транспортного засобу. Відтепер результати експертного дослідження разом з фотоілюстраціями вносяться до Єдиного державного реєстру транспортних засобів і зберігатимуться в ньому весь цикл «життя» транспортного засобу
Експертне дослідження проводиться з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів (виявлення фактів знищення, підроблення або зміни номерів вузлів та агрегатів транспортних засобів, підроблення реєстраційних документів, що їх супроводжують), і включає огляд транспортного засобу та звірку інформації щодо транспортного засобу, внесеного до реєстраційних документів.
«Для порівняння маємо такі статистичні дані за 11 місяців 2021 року та аналогічний період 2022 року: у 2021 році виявлено 1635 транспортних засобів зі зміненими ідентифікаційними номерами, відповідно 647 у 2022 році; у 2021 році виявлено 151 документ з ознаками підробки, у 2022 році — 51. Внаслідок таких превентивних заходів проведених експертами, було недопущене порушення прав громадян, які не стали жертвами злочинних посягань. Тому звертаючись до спеціалізованих установ та замовляючи такі дослідження, громадяни передусім бережуть власний спокій», — пояснив Сергій Кримчук.
Експертне дослідження НЕ проводиться:
15 Грудня, 2022 р., 09:35
30 Листопада, 2022 р., 10:08
На громадське обговорення виноситься питання про перейменування вулиць, провулків у місті Тетієві.
15 Листопада, 2022 р., 15:40
01 листопада 2022 року начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик представив колективу нового керівника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС) — Сергія Петрова.
Микола Рудик зазначив, що Сергій Петров має успішний професійний досвід, який неодноразово демонстрував на попередніх керівних посадах, зокрема, й заступника начальника РСЦ ГСЦ МВС в Київській області.
«Люди мають відчувати ефективність роботи сервісних центрів МВС. Нині, коли перед всією Україною стоять безпекові виклики, у сфері надання державних послуг можуть поставати нові завдання і труднощі. Ми зобов’язані їх пройти гідно. Громадяни повинні отримувати послуги в зручний для них час, у зручному місці, у зручному за розташуванням та комфортному сервісному центрі. Також потрібно забезпечити такі умови, щоб у людей була можливість отримувати державні послуги, як фізично — у сервісному центрі МВС, так і онлайн. Але обов’язково завжди якісно та оперативно», — наголосив під час вітального слова Микола Рудик.
Він зауважив, що це – завдання номер один, яке перед Головним сервісним центром, а відтак і перед усіма регіональними центрами МВС, ставить Міністерство внутрішніх справ України. А результат можна забезпечити шляхом цифровізації, некорумпованості, зручності, доступності й прозорості надання сервісних послуг.
"У колі пріоритетних завдань знаходиться, передусім, забезпечення належного функціонування удосконаленої системи електронної черги, прозорості в наданні послуги з отримання права керування транспортним засобом. Йдеться про організацію як начальником Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області, начальниками ТСЦ МВС, так і адміністраторами-екзаменаторами, процесу складання теоретичного й практичного іспитів на високому професійному рівні. Також потрібно тримати високу поланку якості в обслуговуванні клієнтів під час проведення реєстраційних дій з їхніми транспортними засобами», — зазначив начальник ГСЦ МВС Микола Рудик.
Також він закликав новопризначеного начальника РСЦ ГСЦ МВС в Київській області Сергія Петрова підтримувати в сервісних центрах МВС області дружню атмосферу, як для відвідувачів так і працівників, дотримуватись добрих традицій, започаткованих попереднім керівником. А ще – за таких непростих умов, в яких нині живе наша країна, дбати про колектив, де кожен – це висококласний фахівець своєї справи, який є надійною ланкою спільного ланцюга стабільності й безперебійності функціонування сервісних центрів МВС.
Новопризначений начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області подякував за довіру та запевнив у своїй готовності відповідально виконувати свої обов’язки, особисто контролювати виконання поставлених керівництвом Головного сервісного центру МВС завдань, вимагаючи від колективу ефективної роботи.
«Адже позитивного результату можна досягти лише спільними зусиллями всієї команди», — зауважив новий начальник Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Сергій Петров.
Гасло нашої діяльності незмінне: «Ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг»