Засідання виконавчого комітету 23.01.2018р.
ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Рішення
від 23.01.2018 р. № 1
м. Тетіїв
Про затвердження плану роботи
виконавчого комітету Тетіївської
міської ради на 2018 рік
Заслухавши інформацію керуючого справами виконавчого комітету
(секретаря виконкому) Тетіївської міської ради Погорілої І.В. про орієнтовний план роботи виконавчого комітету Тетіївської міської ради на 2018 рік, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет
в и р і ш и в :
- Затвердити план роботи виконкому міської ради на 2018 рік
відповідно додатків № 1-2.
- Першому заступнику, заступникам міського голови, начальникам відділів, спеціалістам виконавчого апарату міської ради забезпечувати своєчасну підготовку та виконання заходів, що передбачені цим планом.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами ( секретаря виконкому) Погорілу І.В.
Міський голова Р. Майструк
ДОДАТОК № 2
до рішення міськвиконкому
№ 1 від 23.01.2018р.
П Е Р Е Л І К
питань до розгляду на засіданнях виконкому міської ради
№ п/п |
НАЗВА ПИТАНЬ |
Дата проведення виконкому |
Відповідальний за підготовку матеріалів |
Термін подання матеріалів |
|
1. Затвердження плану роботи виконавчого комітету Тетиіївської міської ради на 2018 рік. 2.Розгляд проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Тетіївської міської ради ( об’єднаної громади) на 2018 рік. 3.Розгляд проекту бюджету Тетіївської міської ради ( об’єднаної громади) на 2018 р. |
СІЧЕНЬ 23.01.18. |
Секретар виконкому
Заступник міського голови Коцеруба О.О.
Начальник відділу обліку та звітності Анцупова Л.В. |
До 22.01.18р. |
|
1. Про затвердження Регламенту роботи виконавчого комітету Тетіївської міської ради. 2. Про розгляд Програми заходів з відзначення державних та професійних святковихювілейних дат, відзначення осіб, які зробили вагомий внесок у розвиток Тетіївської ОТГ на 2018-2020 роки. |
ЛЮТИЙ 27.02.18. |
Секретар виконкому Погоріла І.В.. |
До 26.02.18 р. |
|
1. Про проведення Дня міста, визначення кандидатур на нагородження відзнаками «Почесний громадянин міста», «За заслуги перед містом» та занесення до «Книги пошани» 2. Про розгляд Статуту Тетіївської міської об’єднаної територіальної громади |
БЕРЕЗЕНЬ 27.03.18. |
Заступник з гуманітарних питань Подашевська Т.Л.,
Перший заст..міського голови Мащенко І.В. |
До 26.03.18 р. |
|
1.Про стан проведення весняного двомісячника благоустрою міста та сіл ОТГ . 2. Про затвердження Правил благоустрою міста та сіл ОТГ.
|
КВІТЕНЬ 24.04.18. |
Перший заст..міського голови Мащенко І.В. |
До 24.04.18р. |
|
|
ТРАВЕНЬ 29.05.18. |
Заступник з гуманітарних питань Подашевська Т.Л.
|
До 28.05.18р.
|
|
Про стан укладання договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури Тетіївської міської ради з замовниками будівництва, надходження до бюджету коштів пайової участі та їх цільове використання |
ЧЕРВЕНЬ 26.06.18. |
Начальник відділу ДАБК Сидоріна О.В. |
До 25.06.18р. |
7. |
Про розгляд міської Програми подолання дитячої бездоглядності, підтримки сімей з дітьми, що опинились в складних життєвих обставинах «Назустріч дітям» на 2018-2020 роки |
ЛИПЕНЬ 31.07.18
|
Заступник з гуманітарних питань Подашевська Т.Л. |
До 30.07.18р. |
8. |
Про стан готовності підприємств, установ комунально-житлового фонду та бюджетної сфери до роботи в осінньо-зимовий період. |
СЕРПЕНЬ 28.08.18. |
Начальник відділу ЖКГ Дем’янчук П.В. |
До 27.08.18р. |
9. |
Про роботу дільничних інспекторів міста щодо профілактики злочинності та забезпечення правопорядку в Тетіївській ОТГ |
ВЕРЕСЕНЬ 25.09.18. |
Перший заступник міського голови Мащенко І.В. |
До 24.09.18р. |
10. |
Про підсумки проведення днів осіннього благоустрою в Тетіївській ОТГ |
ЖОВТЕНЬ 30.10.18. |
Перший заступник Мащенко І.В. |
До 29.10.18р.
|
11. |
1.Затвердження плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік. 2. Про хід реалізації Громадського бюджету участі за 2018 рік |
ЛИСТОПАД 27.11.18 |
Секретар виконкому Погоріла І.В. Заступник Коцеруба О.О. |
До 26.11.18р. |
12. |
1. Затвердження плану роботи виконавчого комітетуТетиіївської міської ради на 2019 рік. 2.Розгляд проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Тетіївської міської ради на 2019 рік. 3.Розгляд проекту бюджету Тетіївської міської ради на 2019 р |
ГРУДЕНЬ 25.12.18. |
Секретар виконкому Погоріла І.В.
Заступник міського голови Коцеруба О.О. |
До 24.12.18р. |
Секретар виконкому І. Погоріла
УКРАЇНА
ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Рішення
від 23.01.2018 р. № 2
м. Тетіїв
Про проект Програми соціально -
економічного та культурного розвитку
міста Тетієва на 2018 рік
Розглянувши проект Програми соціально - економічного та культурного розвитку міста Тетієва на 2018 рік, враховуючи пропозиції та зауваження членів виконкому, керуючись п. а пп.1 ст. 27 Закону України " Про місцеве самоврядування в Україні," виконавчий комітет міської ради
в и р і ш и в :
Подати проект Програми соціально-економічного та культурного
розвитку міста Тетієва на 2018 рік на розгляд та затвердження другого
пленарного засідання першої сесії міської ради сьомого скликання
( додається).
Міський голова Р.Майструк
Додатокдо рішення виконавчого комітету
від 23.01.2018 р. № 2
ПРОЕКТ
Програми соціально -економічного та культурного
розвитку міста Тетієва на 2018 рік
- Вступ
Мета та завдання діяльності Тетіївської міської ради на 2018 рік
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», рішень Виконавчого комітету Тетіївської міської ради та сільських рад сіл: Бурківці, Голодьки, Горошків, Дзвеняче, Дібрівка, Михайлівка, Ненадиха, Росішки, Скибинці, Стадниця, Степове, Тайниця, Черепин утворена Тетіївська міська об’єднана територіальна громада (ОТГ) з центром у місті Тетіїв.
Відповідно до Методики формування спроможних територіальних громад, територіальна громада повинна забезпечити виконання політичної, економічної, соціально - культурної та екологічної функцій. Для закріплення позитивних тенденцій та вирішення проблемних питань економічного і соціального розвитку територіальної громади, координації роботи органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, комунальних підприємств необхідно розробити чіткий план дій – Програму соціально - економічного та культурного розвитку Тетіївської міської ради об’єднаної територіальної громади на 2018 рік (далі – Програму).
Програма розроблена відповідно до вимог законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України" та Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №385 від 06.08.2014 р.
Головною метою Програми є створення умов для економічного зростання та удосконалення механізмів управління розвитком громади на засадах ефективності, відкритості та прозорості, посилення інвестиційної та інноваційної активності, забезпечення належного функціонування транспортної та комунальної інфраструктури, дотримання високих екологічних стандартів, та внаслідок цього підвищення конкурентоспроможності громади, доступності широкого спектру соціальних послуг та зростання добробуту населення.
План ґрунтується на аналізі розвитку міської та сільської економіки, поточної економічної ситуації, актуальних проблем соціально - економічного та культурного розвитку, пріоритетів, та визначає оперативні цілі і заходи соціально - економічної та культурної політики міської влади, критерії ефективності її реалізації на основі прогнозних показників соціально - економічного і культурного розвитку на 2018 рік.
Відповідно до оцінки тенденцій соціально - економічного і культурного розвитку ОТГ та наявних проблем, у Програмі визначено цілі та завдання соціально – економічної та культурної політики на 2018 рік та передбачено комплекс взаємопов’язаних заходів із зазначенням джерел їх фінансування.
Основною метою Програми є загальне підвищення суспільного добробуту населення.
Програма є основою для формування та раціонального використання фінансових ресурсів відповідно до визначених цілей і завдань соціально-економічного та культурного розвитку Тетіївської ОТГ на 2018 рік.
Відповідальні за виконання заходів Програми – Тетіївської міської ради, постійні комісії, відділи та структурні підрозділи ОТГ в межах компетенції та повноважень.
Реалізацію заходів Програми буде забезпечено за наявності фінансування з державного, обласного та міського бюджетів, коштів підприємств, міжнародних фінансових організацій та інвесторів, спонсорської допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством України.
У процесі виконання Програму можна уточнювати. Зміни і доповнення до Програми затверджуватимуться рішеннями сесій міської ради.
2. Соціально-економічна характеристика Тетіївської міської об’єднаної територіальної громади
2.1. Загальна характеристика
Тетіївська міська об’єднана територіальна громада базується на території тетіївського району.
Громада розташовуватиметься у південно-західній частині Київської області.
До складу громади увійшло 19 населених пунктів, у тому числі 1 місто, 0 селищ, 18 сіл.
Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складає – 7 км., максимальна - 25 км.
Загальна площа громади – 442,973 км2, що становить 58,29 % від загальної площі району .
2.2. Демографічна ситуація
Сучасна демографічна ситуація в Тетіївській об’єднаній територіальній громаді, як і в цілому в районі, склалася під впливом історичного розвитку території, природного та механічного руху населення.
В загальній структурі населення громади перше місце посідає місто Тетіїв з чисельністю міського населення в 13,199 тис. чол., решта населення громади відноситься до сільського і складає 8,491 тис. чол.
Загальна кількість мешканців громади складає 21 690 осіб, у тому числі дітей: 1480 дошкільного віку, 2425 шкільного віку.
- . Транспортне сполучення
Щоденно здійснюється 94 рейси на 33 автобусних маршрутах.
Вулично-дорожна мережа громади нараховує:
- по місту Тетієву загальна протяжність доріг складає 125 км, та налічує 111 вулиць та 48 провулків. Із них з асфальтобетонним покриттям - 80 вулиць загальною протяжністю 70 км.; з біло щебеневим покриттям 69 вулиць загальною протяжністю 40 км., ґрунтове – 10 вулиць протяжністю 15 км.
- по селам, що входять до громади вулично-дорожна мережа налічує 198 вулиць, із них з асфальтним покриттям 109 вулиць, біло щебеневим – 49 вулиць, ґрунтовим покриттям – 39 та 1 з чорно щебеневим покриттям.
Одним з найважливіших питань об’єднаної громади є стан дорожнього покриття, який як в межах населених пунктів, так і поза ними, знаходиться в незадовільному стані. Мережа автомобільних доріг потребує капітального ремонту, а подекуди і повної заміни дорожнього покриття. Щороку проводиться ямковий ремонт доріг, але ці заходи не можуть в повній мірі вирішити проблему.
2.4. Енергопостачання та комунальні послуги
Систему енергопостачання в Тетїівській ОТГ представляє Тетіївський районний підрозділ ПрАТ «Київобленерго» - компанія, що здійснює передачу та постачання електроенергії електромережами споживача Київської області та Тетіївського району в цілому.
Систему газопостачання в Тетїівській ОТГ представляє Тетіївська філія ПАТ «Київоблгаз» - компанія, що здійснює передачу та постачання природного газу споживача Київської області та Тетіївського району в цілому.
Систему теплопостачання в Тетіївській ОТГ представляє КП КОР «Тетіївтепломережа».
Систему водопостачання та водовідведення в Тетїівській ОТГ представляє ВУ ВКГ «Тетіївводоканал». Станом на 01.01.2018 року ВУ ВКГ «Тетіївводоканал» по водопостачанню обслуговує:
- населення - 9,0 тис. чоловік (3603 абонентських рахунки);
- підприємства та організації (в т.ч. ФОП) – 144.
Протяжність розподільчих мереж – 129,78 км., середній діаметр мереж – 100 мм., середній вік мереж – 34 роки. На водопровідній мережі встановлено 2 водорозбірні колонки та 23 пожежних гідранти. Водопостачання м. Тетієва здійснюється з підземних вододжерел, що знаходяться переважно на Південно-Східній ділянці Тетіївського родовища. На балансі підприємства знаходиться 10 артезіанських свердловин, 3 водонапірні вежі та 2 резервуари чистої води. Також наявні очисні споруди. Система водовідведення – повна та роздільна. Протяжність каналізаційних мереж - 32,8 км., середній вік мереж -26 років., середній діаметр мереж – 250 мм. Кількість КНС – 8 шт.
На території Тетіївської ОТГ наявний полігон твердих побутових відходів, що знаходиться за межами міста та обслуговується КП «Благоустрій». Даним підприємством надаються послуги благоустрою міста, поточний ремонт дорожнього покриття, збирання, сортування та вивезення ТПВ, підтримання проекту «Світло майбутнього».
Управитель багатоповерхового житлового фонду Тетіївської ОТГ являється КП «Житлокомунсервіс». Також даному підприємству підпорядковано обслуговування міських кладовищ. Станом на 01.01.2018 р. житловий фонд комунальної власності складає 62 багатоповерхових будинків з них 41 будинок комунальної власності, загальна житлова площа складає 89,412 тис. кв. м., також в місті налічується близько 5100 індивідуальних житлових будинків житлова площа яких складає 459,000 тис. кв. м.
КП «Тетіївське МБТІ» забезпечує технічну інвентаризації, паспортизація і оцінку житлових будинків, будинків і споруд громадського та виробничого призначення, господарських будівель, господарських споруд, садових та дачних будинків, гаражів незалежно від форми власності.
ДП ДЗ «УкрПочта» підприємство поштового зв'язку.
Послуги Інтернету надають:
- ПАТ «Укртелеком» надання послуг зв’язку та інтернет (сполучення ADSL). Охоплення території – за наявності підключення до телефонної лінії
- «Інтертелеком» (сполучення CDMA). Охоплення території – 50%
- ТетіївТелеком надання послуг інтернет з використанням гігабітних оптоволоконних магістралей та сучасного комутаційного обладнання.
- Satok надання послуг інтернет з використанням гігабітних оптоволоконних магістралей та сучасного комутаційного обладнання.
2.5. Засоби масової інформації
Газета «Тетіївська Земля» та «Тетіїв Сьогодні» є основними друкованими засобами масової інформації Тетіївської ОТГ.
Інші засоби через які може здійснюватися донесення інформації в ОТГ це інтернет – спільноти:
- «Тетіївська міська рада» (соціальна мережа Facebook.com);
- «Тетіїв Сьогодні» (соціальна мережа Facebook.com, Instagram, Twitter);
Офіційні інтернет сайти:
- https://tetiivmiskrada.gov.ua/ - Тетіївська міська рада;
- http://tet.gov.ua/ - Тетіївська РДА;
- http://rada.tetiiv.net/ - Тетіївська РР.
2.6. Екологія
Місцевість Тетіївської ОТГ знаходиться на південному заході Київської області, в одному із найкращих куточків Поросся. Об’єднана громада це частина невеликого краю Придніпровської височини.
Природні ресурси: Місцевість складена, в основному, з осадових гірських порід, глини, піску, що лежать на товстому шарі твердих кристалічних порід, які по берегах річки Роськи виходять на денну поверхню. Загалом об’єднана громада багата на пісковики, вапнякові родовища, глину, ліси, гіпсові родовища, які можуть використовуватися для виробництва будівельних матеріалів, родючі чорноземи, наявні поклади торфу, водні ресурси.
Клімат: Тетіївська об’єднана територіальна громада розміщується в помірному кліматичному поясі. Кліматичні умови Тетіївського району формуються внаслідок взаємодії сонячної радiації, циркуляції атмосфери і земної поверхні. Усi чинники дiють постійно і безперервно. Вiдсутнiсть гір сприяє вiльному перемiщенню і перемішуванню повітряних мас рiзного походження, що зумовлює значну мiнливiстъ погодних процесiв за сезонами. Клімат Тетіївщини в цілому помірно - континентальний.
Внутрішні води: Внутрішні води представлені річкою Роська і її притоки Росошка та Дубравка. У живленні річки найбільша роль дощових вод, меншу частку становлять снігові та підземні води. Наявна широка мережа озер і ставків.
Рослинний покрив: Тетіївщина лежить в лісостеповій зоні, входить до складу Дністровсько - Дніпровської лісостепової провінції. Основними лісоутворюючими породами наших лісів є граб, дуб, сосна, ялина, береза, вільха. Тут зустрічаються бруслина бородавчаста, глід, малина, іноді терен та клен татарський. В долинах річок, на дні балок зустрічається лучна рослинність: чебрець, полин, ромашка, конюшина, звіробій, материнка, тонконіг вузьколистий, тимофіївка, щавель кінський, грицики, хвощ.
Природно - заповідний фонд Тетіївської громади представлений:
- Гідрологічним заказником місевого значення Бабині лози;
- Ландшафтним заказником місевого значення Лебединий;
- Ландшафтним заказником місцевого значення Попів Хутір;
- Ландшафтним заказником місцевого значення Урочище Кремез;
- Ландшафтним заказником місцевого значення Урочище Мазепинці;
- Орнітологічним заказником місевого значення Стадницький став;
- Ботанічною пам'яткою природи місцевого значення Круглик;
- Парком-пам'яткою садово-паркового мистецтва Дубовий гай;
- Парком-пам'яткою садово-паркового мистецтва Чагари.
2.7. Освіта
Одним з пріоритетів Тетіївської міської ради ОТГ є забезпечення конституційних гарантій доступності та рівності прав громадян на отримання якісної освіти, підвищення рівня охоплення дітей дошкільною освітою, оновлення та удосконалення змісту, форми і методів організації навчально - виховного процесу в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, сприяння інноваційному розвитку освітнього середовища, збереження та вдосконалення мережі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до потреб територіальної громади, забезпечення належного рівня їх поточного утримання та функціонування, сприяння збереженню здоров’я дітей, забезпечення всіх раціональним, якісним та безпечним харчуванням, впровадження нових технологій з розвитку освіти.
За рахунок бюджету об’єднаної громади на її території функціонуватимуть 27 закладів освіти, а саме: 1 гімназія, 1 ліцей, 4 ЗОШ І-ІІІ ступенів, 2 ЗОШ І-ІІ ступенів, 5 НВО ЗОШ І-ІІІ ступенів, 3 НВО ЗОШ І-ІІ ступенів, 8 дошкільних навчальних закладів, 1 заклад позашкільної освіти, 1 ДНЗ «Професійно-Технічне училище» та 1 Тетіївська вечірня (зміна) ЗОШ ІІ-ІІІ ст.
Загалом охоплення шкільною освітою в громаді складає 100%. Діти, що проживають у віддалених населених пунктах, забезпечені автобусним підвезенням.
2.8. Культура
Культурно-освітню роботу в Тетіївській об’єднаній територіальній громаді здійснюють 17 клубних установ, 18 бібліотечних закладів, Тетіївський краєзнавчий музей та Тетіївська дитяча музична школа.
Робота закладів культури спрямована на збереження і розвиток української національної культури, активізації діяльності закладів культури, шляхів збереження існуючої мережі і посилення їх ролі в розгортанні процесів національно - культурного відродження, поліпшення матеріально-технічної бази. Проводяться свята, фестивалі, конкурси, інші культурно-мистецькі заходи, пов'язані з відзначенням календарних та пам'ятних дат в Україні, а також обласні культурно - мистецькі свята, що є історичним надбанням не лише Тетіївської громади, а й України в цілому.
Основною проблемою культурно-освітнього спрямування в громаді є відсутність достойних умов (ремонту) для забезпечення основних видів діяльності працівників клубних закладів, що значно ускладнює, а подекуди унеможливлює проведення культурно-масових заходів для населення, насамперед молоді. Також гострою проблемою є опалення закладів культури. Як видно із вищенаведеної таблиці в частині закладів культури відсутня система опалення, що практично робить неможливим їх використання у зимовий період.
Проблема наповнюваності бібліотечних установ новими зразками художньої, спеціалізованої та іншої літератури, яка б була цікава для молоді і могла відродити у неї культуру читання також потребує вирішення. Матеріальне оснащення закладів культури громади (музичні інструменти, сценічні костюми та ін.) також потребують заміни. Практично всі приміщення закладів культури громади потребують ремонту та утеплення.
2.9. Соціальне забезпечення
Соціальне забезпечення - одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь непрацездатних і хворих людей, пенсіонерів, безробітних, малозабезпечених. За останні роки, незважаючи на зусилля влади щодо поліпшення соціально-економічної ситуації та підвищення матеріального рівня життя населення, збільшується кількість громадян, які потребують соціального захисту. Соціальний захист пенсіонерів та інвалідів з боку держави полягає у наданні грошової допомоги, засобів пересування, протезування, у встановленні опіки або стороннього догляду.
На сьогоднішній день соціальну інфраструктуру Тетіївської ОТГ представляють:
- Управління соціального захисту населення РДА;
- Тетіївський районний центр зайнятості;
- Тетіївське об’єднане управління пенсійного фонду України в Київській області;
- Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Тетіївського району.
- Основні пріоритети соціально-економічного та культурного розвитку Тетіївської ОТГ та шляхи їх реалізації в 2018 році
Пріоритетними завданнями соціально-економічного та культурного розвитку ОТГ є:
1. Забезпечення наповнюваності дохідної частини бюджету міста шляхом проведення раціональної та ефективної податково-бюджетної політики, дотримання фінансової дисципліни, залучення додаткових ресурсів для наповнення бюджету, підвищення результативності бюджетних видатків;
2. Формування якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення ОТГ, розвиток муніципальної інфраструктури, стимулювання раціонального використання енергоресурсів у закладах бюджетної сфери та житлово-комунального господарства;
3. Вирішення питання по наданню жителям ОТГ якісних та доступних комунальних послуг, створення умов для прискореного впровадження реформ житлово-комунального господарства ОТГ;
4. Створення належних умов для всебічного та повноцінного розвитку дітей та молоді, відродження культурних і просвітницьких традицій, розвиток туристичного потенціалу ОТГ;
5. Створення більш прийнятних умов для розвитку підприємницької діяльності, підтримка малого та середнього бізнесу, сприяння збільшенню випуску конкурентоспроможної продукції місцевого виробництва;
6. Проведення робіт з благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт на об’єктах комунальної та інших форм власності;
7. Продовження будівництва об’єктів життєзабезпечення, проведення капітального ремонту доріг комунального значення;
8. Вирішення питань збирання, транспортування та переробки побутових відходів;
9. Оптимізація облаштування вуличного зовнішнього освітлення ОТГ;
10.Сприяння реалізації проектів за пріоритетними напрямами інноваційної діяльності, продовження запровадження Громадського бюджету в Тетіївській ОТГ;
11.Запозичення досвіду розбудови громади міста завдяки участі у міжнародних програмах та розбудові зв’язків з іншими населеними пунктами.
3.1. У сфері фінансових ресурсів та доходів міського бюджету на 2018 рік
Успішне вирішення комплексу завдань щодо забезпечення сталого економічного та соціального зростання, функціонування і розвитку різних сфер економіки міста значною мірою залежить від економічної ефективності фінансової політики, орієнтованої на поступове зростання та формування необхідних обсягів фінансових ресурсів.
Згідно діючого бюджетного та податкового законодавства доходи міського бюджету на 2018 рік прогнозується отримати на рівні 135 млн. грн., в тому числі по загальному фонду бюджету Тетіївської ОТГ прогнозується на рівні 17 млн. 176 тис. 700 грн., та спеціальному фонду 4 млн. 577 тис.500 грн.
3.2. У сфері соціально-економічного та культурного розвитку, соціального захисту населення міста
Підготовка місцевих програм з питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організація їх виконання, подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм.
Реалізація державних соціальних програм, в ході яких здійснюються заходи щодо поліпшення становища громадян похилого віку, ветеранів війни та праці учасників АТО, дітей-сиріт та інших пільгових категорій жителів міста.
Забезпечення збереження та захисту конституційних прав і свобод дітей у відповідності з вимогами міжнародної Конвенції про права дитини, захист житлових та майнових прав дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.
Управління у межах визначеного радою майном, що перебуває у комунальній власності територіальної громади ОТГ, забезпечення його належного утримання та ефективної експлуатації.
3.3. У галузі житлово-комунального господарства та будівництва
Забезпечення фінансової стабільності галузі, поліпшення рівня та якості надання житлово-комунальних послуг населенню.
Зменшення споживання енергоносіїв на виробництво послуг шляхом впровадження енергозберігаючих заході.
Прийняття економічно обґрунтованих тарифів на житлово – комунальні послуги.
Продовження реконструкції централізованої системи водопостачання, мереж водовідведення;
Своєчасне виконання комплексу робіт із підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2018/2019 років.
3.4. У сфері енергозабезпечення та енергозбереження
Продовження проведення утеплення закладів бюджетної сфери (міський будинок культури, спортивна школа біатлону, будинок військомату).
Продовження реконструкції електромереж зовнішнього освітлення із використанням світильників із енергозберігаючими джерелами світла та сонячних батарей.
Розвиток локальних електромереж, впровадження багатотарифних лічильників.
Впровадження елементів декоративного освітлення.
3.5. У сфері роздрібного товарообігу та системи надання послуг населенню
Продовження робіт по збереженню тенденції активного розвитку підприємництва, забезпечення стабільних сприятливих умов для його функціонування, удосконалення регуляторних процесів, зняття штучних бар’єрів для виходу на ринок нових суб’єктів підприємницької діяльності.
Забезпечення якісного розвитку мережі підприємств торгівлі і сфери побутового обслуговування.
Здійснення контролю щодо попередження порушень Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торгівлі, а також порушень Закону України «Про захист прав споживачів».
3.6. У сфері освіти, культури, фізкультури і спорту
Розвиток особистості кожної дитини, модернізація навчально – матеріальної бази навчально-виховних закладів ОТГ.
Збереження та раціональне використання пам’яток історично - культурної спадщини в ОТГ.
Проведення культурно-мистецьких заходів в ОТГ, виконання Програми по забезпеченню культурного розвитку територіальної громади міста Тетієва.
Підвищення ефективності інформаційного забезпечення і впровадження нових організаційних форм пропаганди фізичної культури і спорту. Створення умов для занять фізичною культурою і спортом за місцем навчання учнів та молоді по місцю праці та проживання.
Підтримка команд міста, які беруть участь в різноманітних змаганнях, конкурсах, зборах, олімпіадах тощо.
Продовження виплат стипендій школярам – переможцям різноманітних конкурсів, олімпіад, МАН, спортивних змагань.
Продовження реконструкції міського стадіону «Колос» та КП МЦ «Креатив».
3.7. У сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища
Завершити роботи щодо зміни меж міста.
Проведення роботи щодо переукладення договорів оренди земельних ділянок.
Розробка нормативно-грошової оцінки після затвердження нових меж міста та заключення договорів відповідно до нових меж міста.
Проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення та оцінки земель за межами населеного пункту.
Посилення роботи з громадянами, яким необхідно провести переоформлення права користування земельними ділянками, наданими у приватну власність у землі для здійснення комерційної діяльності (проекти зміни цільового використання ).
Провести роботу щодо інвентаризації земельних ділянок під об’єктами комунальної власності (дитячі садки, адмінбудівля міської ради та інше).
3.8. У сфері щодо забезпечення законності та правопорядку, охорони прав свобод і законних інтересів громадян міста
Систематично аналізувати стан забезпечення прав і законних інтересів громадян. За результатами аналізу та з урахуванням факторів негативного впливу, причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень та злочинів, вживати заходи по їх усуненню.
3.9. Техногенна безпека
У 2018 році основну увагу передбачено зосередити на виконанні робіт з попередження виникнення надзвичайних ситуацій та створення відповідних умов щодо мінімізації негативного впливу їх на навколишнє природне середовище та стан здоров’я людей.
Заключити відповідні угоди з підприємствами різних форм власності в наданні допомоги при ліквідації надзвичайних ситуацій з метою попередження негативного впливу на навколишнє природне середовище.
- В 2018 році виконавчим комітетом Тетіївської міської ради будуть реалізовуватись наступні міські Програми.
№ п/п |
Назва Програм |
Дата прийняття та № рішення і сесії |
Сума |
1 |
Програма в сфері регулювання земельних відносин в м. Тетієві |
22.12.2011 р. № 259 18 сесія |
|
2 |
Програма по поліпшенню водопостачання та водовідведення м. Тетієва на 2015-2020 роки |
18.12.2014 р. № 899 63 сесія |
|
3 |
Програма поводження з твердими побутовими відходами в місті Тетієві на 2015-2020 роки |
14.01.2015 р. № 921 65 сесія |
|
4 |
Програма фінансової підтримки комунальних підприємств міста Тетієва на 2015-2018 роки |
19.02.2015 р. № 946 68 сесія |
|
5 |
Програма підтримки громадських організацій у місті Тетієві на 2015-2020 роки |
19.02.2015 р. № 947 68 сесія |
|
6 |
Програма соціального захисту жителів Тетіївської територіальної громади «Турбота» на 2016-2020 р. |
24.12.2015р. № 26 3 сесія |
|
7 |
«Обдарована дитина» на 2016-2020 р.р. |
24.12.2015р. № 27 3 сесія |
|
8 |
Інформаційної політики та зв’язків з громадськістю на 2016-2020 роки |
24.12.2015р. № 28 3 сесія |
|
9 |
Програма охорони довкілля, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки в м. Тетієві 2016 -2020 р.р. |
24.12.2015р. № 31 3 сесія |
|
10 |
Програма енергоефективності та енергозбереження міста Тетієва на 2016-2020 роки |
24.12.2015р. № 32 3 сесія |
|
11 |
Програма захисту населення і території міста Тетієва від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2016- 2020 р.р. |
24.12.2015 р. № 33 3 сесія |
|
12 |
Програма Підтримки сім’ї, дітей, молоді та жінок на 2016-2020 роки |
18.02.2016 р. № 72 5 сесія |
|
13 |
Програма розвитку та збереження зелених насаджень в м. Тетієві на 2016-2020 роки |
21.04.2016 р. № 107 7 сесія |
|
14 |
Програма охорони пам’яток культурної спадщини міста Тетієва на 2016-2020 роки |
21.04.2016 р. № 108 7 сесія |
|
15 |
Програма профілактики злочинності на 2016-2020 рр. |
07.07.2016 р. № 137 9 сесія |
|
16 |
Програма «Захисник Вітчизни» на 2016-2020 роки |
11.08.2016 р. № 157 10 сесія |
|
17 |
Програма підтримки релігійних організацій міста Тетієва на 2016-2020 роки |
14.09.2016 р. № 173 11 сесія |
|
18 |
Громадський бюджет міста Тетіїв на 2018 рік |
14.12.2017 р. № 431 28 сесія |
|
19 |
Безоплатне перевезення автобусами учнів місцевих шкіл та студентів ДНЗ Тетіївського ПТУ на 2017-2020 роки |
27.12.2016р. № 247 16 сесія |
|
20 |
Програма відшкодування частини суми кредиту, залученими фізичними особами, власниками квартир в багатоквартирних будинках на перехід на індивідуальне опалення шляхом придбання енергоефективних котлів та комплексу робіт по встановленню енергоефективних котлів на 2017 -2018 рр. |
25.05.2017 р. № 329 21 сесія |
|
21 |
Програма співробітництва з організації Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування та іншими організаціями 2017 – 2019 рр. |
08.06.2017 р. № 339 22 сесія |
|
22 |
Програма боротьби з карантинними рослинами на території міста Тетієва на 2018 -2022 рр. |
22.09. 2017 р. №385 25 сесія |
|
23 |
Програма «Територіальна оборона міста Тетієва на 2017-2020 рр.» |
19.10.2017 р. № 395 26 сесія |
|
24 |
Програма забезпечення поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні знайдених невпізнаних трупів у місті Тетієві. |
23.11.2017 р. № 409 27 сесія |
|
- Джерела фінансування Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста
Реалізація програми здійснюється відповідно до Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ”, Бюджетного Кодексу України за рахунок коштів міського бюджету (загального та спеціального фонду), коштів районного, обласного, державного бюджету, спеціальних коштів, коштів цільових фондів та інших, що не суперечать чинному законодавству.
Секретар виконкому І.Погоріла
УКРАЇНА
ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Рішення
від 23.01.2018 р. №3
м.Тетіїв
Про проект бюджету
Тетіївської міської ради
(об’єднаної громади)
на 2018 рік.
Виконавчий комітет Тетіївської міської ради
в и р і ш и в:
1. Визначити на 2018 рік:
– доходи бюджету ОТГ у сумі 131 538 200 грн., у тому числі доходів загального фонду бюджету ОТГ – 131 240 900 грн., доходи спеціального фонду бюджету ОТГ – 297 300 грн. згідно з додатком № 1 до цього рішення;
– видатки бюджету ОТГ в сумі 131 538 200 грн., в тому числі видати загального фонду бюджету ОТГ – 126 849 410 грн., видатків спеціального фонду бюджету ОТГ – 4 688 790 грн.;
– повернення кредитів до бюджету ОТГ та надання кредитів з бюджету ОТГ згідно з додатком № 4 до цього рішення;
– профіцит бюджету ОТГ у сумі 4 391 490 грн., в тому числі загального фонду бюджету 4 391 490 грн. згідно з додатком № 2 до цього рішення.
- дефіцит спеціального фонду бюджету ОТГ у сумі 4 391 490 грн. згідно з додатком № 2 до цього рішення.
2. Затвердити бюджетні призначення головному розпоряднику коштів бюджету ОТГ на 2018 рік у розрізі відповідального виконавця за бюджетними програмами, у тому числі по загальному фонду – 126 849 410 грн. та спеціальному фонду – 4 688 700 грн. згідно з додатком № 2 до цього рішення.
3. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів районного бюджету у сумі 1000 грн.
4. Затвердити на 2018 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком № 5 до цього рішення.
5. Затвердити на 2018 рік перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку згідно з додатком № 6 до цього рішення.
6. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду бюджету ОТГ на 2018 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України.
7. Затвердити в складі видатків бюджету ОТГ кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм згідно з додатком № 7 до цього рішення.
8. Установити, що у загальному фонді бюджету ОТГ на 2018 рік:
– до доходів належать надходження, визначені ст. 64 Бюджетного кодексу України;
– джерелами формування у частині фінансування є вільний залишок бюджетних коштів шляхом внесення змін до рішення про бюджет ОТГ за результатами річного звіту про виконання міського та сільських бюджетів, що об’єднались за попередній бюджетний період.
9. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету ОТГ на 2018 рік у частині доходів є надходження, визначені ст. 69-¹ Бюджетного кодексу України, а також залишки коштів спеціального фонду міського та сільських бюджетів, що об’єднались (крім власних надходжень бюджетних установ) шляхом внесення змін до рішення про бюджет ОТГ за результатами річного звіту про виконання бюджетів за попередній період.
10. Тетіївська міська рада визначає головним розпорядником коштів бюджету Тетіївської міської ради (об’єднаної громади) – юридично зареєстровану особу Виконавчий комітет Тетіївської міської ради.
11. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право Виконавчому комітету Тетіївської міської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
– позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету ОТГ, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
12. Надати право Виконавчому комітету Тетіївської міської ради:
– укладати в установленому порядку угоди з Управлінням Державної казначейської служби України у Тетіївському районі Київській області про отримання короткотермінових позичок на покриття тимчасових касових розривів бюджету ОТГ, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в першу чергу на оплату праці з нарахування працівників бюджетних установ, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами;
– в межах загального обсягу бюджетних призначень окремо за бюджетною програмою по загальному та спеціальному фондах бюджету ОТГ за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету ОТГ та кошторисах, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету.
13. Надати право Виконавчому комітету Тетіївської міської ради:
– відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл видатків бюджету за бюджетними програмами, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, за погодженням з постійною комісією ради з питань з питань планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку Тетіївської ОТГ та подальшим затвердженням на сесії міської ради;
– відповідно до статті 108 Бюджетного кодексу України делегувати Виконавчому комітету Тетіївської міської ради у міжсесійний період міської ради збільшувати (зменшувати) обсяги доходної та видаткової частини бюджету ОТГ в разі збільшення (зменшення) обсягів міжбюджетних трансфертів з Державного бюджету України та інших бюджетів, здійснювати їх розподіл (перерозподіл) між бюджетам ОТГ, головними розпорядниками коштів бюджету ОТГ, за погодженням з постійною комісією постійною комісією ради з питань з питань планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку Тетіївської ОТГ.
14. Якщо після прийняття рішення про бюджет ОТГ повноваження щодо виконання функцій або надання послуг, на яке затверджене бюджетне призначення, передається в установленому порядку від одного розпорядника коштів бюджету ОТГ іншому головному розпоряднику бюджетних коштів, то дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншому головному розпоряднику бюджетних коштів, якому це доручено за процедурою визначеною частиною 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.
15. Розпоряднику коштів бюджету ОТГ забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; проведення розрахунків за електроенергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.
16. Головному розпоряднику коштів бюджету ОТГ - Виконавчому комітету Тетіївської міської ради:
– у тижневий термін забезпечити складання і затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ, планів використання бюджетних коштів одержувачів коштів бюджету ОТГ і подати їх до Управління Державної казначейської служби України у Тетіївському районі Київській області;
– не приймати власних рішень щодо збільшення мережі закладів та чисельності працівників бюджетних установ, що склалися на 18 січня 2018 року;
– затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів призначень, затверджених розпоряднику бюджетних коштів.
17. Установити, що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.
18. Додатки № 1-7 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
19. Відповідно до пункту 18 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України починаючи з 2018 року на рівні бюджету ОТГ застосовується програмно-цільовий метод у бюджетному процесі.
20. Це рішення набирає чинності з 01 січня 2018 року.
21. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку Тетіївської ОТГ.
Міський голова Р.В.Майструк