Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ 08.09.2022

Дата: 13.09.2022 10:03
Кількість переглядів: 18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

08 вересня 2022 року                                                                № 206

 

Про стан готовності підприємств, установ

житлово- комунального фонду до роботи

в осінньо-зимовий період 2022-2023 років

 

     Заслухавши та обговоривши  інформацію начальника відділу ЖКГ, надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення  Дем’янчука П.В., керуючись ст.. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет Тетіївської міської ради

 

                                       В И Р І Ш И В:

 

  1. Інформацію начальника відділу ЖКГ, надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення щодо готовності підприємств, установ житлово- комунального фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 років прийняти до  відома.

2. Керівникам  комунальних підприємств провести заходи щодо забезпечення виконання робіт необхідних для якісної життєдіяльності міста в осінньо- зимовий період 2022-2023 р.р.  До 15.10.2022р.

3. Начальнику КП «Благоустрій» А. Г. Паламарчуку:

- завершити  комплекс робіт по підготовці  житлового фонду до роботи в осінньо- зимовий період 2021- 2022 р.р. ( утеплення  під’їздів, підвальних приміщень, ремонт покрівель). До 10.10.2022 р.

- зійснити комплекс  робіт по заготівлі піщано-солевої суміші для  зимового утримання проїзджої частини та пішохідних тротуарів, завершити ремонт  снігоочисної та піскорозкидаючої техніки.

- провести комплекс робіт по утриманню дорожньої каналізації. До 01.11.2022 р.

4. Начальнику ВУ ВКГ «Тетіївводоканал» Я. В. Оржехівському  завершити план  заходів виконання робіт по підготовці об’єктів водопостачання та водовідведення до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років. До 15.10.2022 р.

5. Директору  КП КОР «Тетіївтепломережа» Я. М. Лавренюку   завершити план  заходів  виконання робіт по підготовці об’єктів теплопостачання до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років. До 15.10.2022 р.

    6. Начальнику КП «Дібрівка-Обрій» С. В. Затишному завершити  комплекс робіт по   підготовці до роботи в осінньо-зимовий період.  До 15.10.2022 р.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  першого заступника міського голови  В. Й. Кизимишина.

 

        Перший заступник міського голови                                           Василь КИЗИМИШИН

                                                                                

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 08 вересня  2022 року                                                                             № 208

 

Про внесення змін до Порядку найменування,

перейменування, унормування назв географічних

об’єктів та об’єктів топоніміки населених пунктів

на території Тетіївської міської територіальної громади

      

   В зв’язку з приведенням у відповідність до діючого законодавства України Порядку найменування, перейменування, унормування назв географічних

об’єктів та об’єктів топоніміки населених пунктів на території Тетіївської міської територіальної громади затвердженого рішенням виконавчого комітету Тетіївської міської ради № 100 від 12.05.2022 року,  виконавчий комітет міської ради

                                                  В И Р І Ш И В :

 

1. Внести зміни до  Порядку найменування, перейменування, унормування назв географічних об’єктів та об’єктів топоніміки населених пунктів на території Тетіївської міської територіальної громади затвердженого рішенням виконавчого комітету Тетіївської міської ради  № 100 від 12.05.2022 року, а саме підпункт 2.5 пункту 2 Порядку викласти в новій редакції: «Об’єктам топоніміки ім’я фізичної особи присвоюється лише після її смерті».

2 Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника 

   міського голови    В.Й. Кизимишина.

     

       Перший заступник міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

    

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА рада

виконавчий комітет

Рішення

08 вересня 2022 року                                                                            № 209 

Про затвердження Положення про

сектор діловодства відділу організаційно-

інформаційного забезпечення та діловодства

виконавчого комітету Тетіївської міської ради

 

Керуючись статтями 26, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Тетіївської міської ради

В И Р І Ш И В:

 

  1. Затвердити Положення про сектор діловодства відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради (додається).
  2. Копію рішення направити завідувачу сектору діловодства відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника

міського голови    В.Й. Кизимишина.

 

       Перший заступник міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

08.09.2022     № 209

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про сектор діловодства

відділу організаційно-інформаційного забезпечення

та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради

 

  1. Загальні положення

 

  1. Це Положення визначає завдання, обов’язки, права, відповідальність і організацію роботи  сектору діловодства відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради (далі по тексту – Сектор).
  2. Сектор діловодства є структурним підрозділом відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради без статусу юридичної особи.
  3. Сектор підзвітний і підконтрольний виконавчому комітету Тетіївської міської ради, підпорядковується Тетіївському міському голові, керуючому справами виконавчого комітету міської ради, начальнику Відділу.
  4. У своїй діяльності Сектор керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рiшеннями Тетіївської  мiської pади та виконавчого комiтету, розпорядженнями міського голови, Інструкцією з діловодства  у виконавчому комітеті Тетіївської міської ради, цим Положенням.
  5. Положення про сектор діловодства погоджується з відповідною архівною установою та затверджується Виконавчим комітетом Тетіївської міської ради.
  6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення Сектору здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
  7. Сектор забезпечується приміщенням, телефонним зв'язком, засобами комп'ютерної та оргтехніки, доступом до мережі Інтернет для здійснення повноважень, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів.
  1. Завдання сектору

 

Свою діяльність Сектор здійснює на основі покладених на нього завдань та функцій у взаємодії з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, службами Тетіївської міської ради.

Основними завданнями сектору є:

  1. Організація діловодства у виконавчому комітеті Тетіївської міської ради, забезпечення єдиного порядку документування управлінської інформації та роботи з документами.
  2. Забезпечення в межах компетенції виконавчого комітету Тетіївської міської ради реалізації державної політики у сфері діловодства.
  3. Контроль та методичне керівництво за дотриманням установленого порядку роботи з документами у виконавчому комітеті Тетіївської міської ради, виконавчих органах міської ради відповідно до чинного законодавства та нормативно-правових актів.
  4. Підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів з питань організації діловодства.
  5. Здійснення ведення діловодства у виконавчому комітеті відповідно до Інструкції з діловодства, контроль за веденням діловодства у структурних підрозділах виконавчого комітету Тетіївської міської ради.
  6.  Здійснення приймання та первинного опрацювання документів, в тому числі тих, що надійшли електронною поштою, їх попередній розгляд, реєстрація, передача відповідним посадовим особам, реєстрація вихідної кореспонденції, ведення обліку документів з контрольними термінами виконання.
  7. Приймання, реєстрація і передача за призначенням пропозицій, заяв і скарг громадян згідно з чинним законодавством та забезпечення своєчасного повідомлення громадян про результати їх розгляду.
  8. Приймання, реєстрація і передача за призначенням запитів на інформацію та відповідей на них стосовно діяльності виконавчого комітету міської ради, контроль термінів їх виконання.
  9. Забезпечення оперативно-технічного контролю за термінами проходження і реалізацією заходів щодо виконання розпорядчих документів вищестоящих органів, а також іншої службової кореспонденції, яка підлягає контролю, суворого дотримання термінів подання інформації на документи у органи влади вищого рівня.
  10. Узагальнення стану роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті та подання на розгляд керівництву відповідної інформації, підготовка і подання звітів з цих питань до вищестоящих органів у визначені терміни.
  11. Підготовка та візування проєктів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції сектору.
  12. Підготовка звіту «Про звернення громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування».
  13. Забезпечення організації особистого прийому громадян міським головою.
  14. На Сектор можуть покладатися і інші завдання відповідно до законодавства України, Положення про відділ організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради.

  

  1. Функції сектору
  2. Самостійно або разом з відповідними управліннями, відділами виконавчого комітету контролюють дотримання виконання законів України, указів і розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень міського голови з питань, віднесених до компетенції Сектору.
  3. Здійснює прийом, реєстрацію, облік, передачу за призначенням, зберігання, оперативний пошук документів, видачу інформації стосовно строків їх проходження.
  4. Забезпечує технічний контроль за строками виконання документів, систематично інформує керівництво виконавчого комітету міської ради про їх виконання.
  5. Складає номенклатуру справ сектору діловодства.
  6. Забезпечує єдиний порядок відбору, обліку, збереження, якості опрацювання та використання документів, які утворюються в діяльності сектору для передачі на архівне зберігання.
  7. Здійснює методичне керівництво щодо організації роботи з документами у виконавчих органах міської ради.
  8. Вдосконалює форми і методи роботи з документами із врахуванням застосування оргтехніки та засобів обчислювальної техніки. Сприяє підвищенню кваліфікації працівників діловодних служб виконавчих органів міської ради.
  9. Готує інформації з питань діловодства, контролює строки виконання службових документів.

 

4. Права сектору

4.1. Вносить на розгляд міського голови подання про призначення, переміщення і звільнення працівників сектору діловодства, їх заохочення і застосування до них стягнень та заходів дисциплінарного впливу.

4.2. Вносить на розгляд міського голови проєкти розпоряджень, доповідні записки, пропозиції з питань, що віднесені до компетенції сектору діловодтва.

4.3. Знайомиться зі станом діловодства у структурних підрозділах Тетіївської міської ради та вимагає виконання встановлених правил роботи з документами.

4.4. Проводить в структурних підрозділах виконавчого комітету перевірки стану ведення діловодства.

4.5. Вносить в установленому порядку відповідні пропозиції й перевіряє повноту усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми перевірками з питань, що належать до компетенції сектору.

4.6. Повертає виконавцю документи і вимагає їх доопрацювання в разі порушення вимог, встановлених Інструкцією з діловодства у виконавчому комітеті Тетіївської міської ради.

 

  1. Керівництво сектору
  2. Керівництво сектором здійснює завідувач сектору, який є посадовою особою органу місцевого самоврядування і призначається на посаду на конкурсній основі Тетіївським міським головою у порядку, визначеному законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та звільняється з посади міським головою відповідно до законодавства про працю України.
  3.  На посаду завідувача сектору призначаються особи з повною вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стажем роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або з досвідом роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Завідувач сектором:

- здійснює керівництво діяльністю сектору, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу, організовує та забезпечує виконання функцій покладених на сектор;

- визначає порядок роботи сектору, підписує (візує) документи, що подаються міському голові та заступникам;

- завідувач сектору має право в межах своїх повноважень давати доручення працівникам сектору, які є обов’язковими до виконання;

- завідувач сектору вносить керівництву пропозиції щодо заохочення працівників сектору, надання їм матеріальної допомоги, покладання на них стягнень за порушення трудової та виконавської дисципліни;

- координує взаємодію сектору з управліннями та відділами виконавчого комітету Тетіївської міської ради;

- має право бути присутнім на засіданнях консультативно-  дорадчих органів, нарадах, семінарах та інших заходах, що проводяться у виконавчому комітеті;

- розробляє посадові інструкції працівників сектору, подає  на погодження начальнику Відділу та на затвердження міському голові;

- у межах компетенції забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до сектору.

  1. Місцезнаходження сектору: 09800, Київська область, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5.
  2. Посадові обов'язки завідувача сектору регулюються посадовою інструкцією, яка погоджується начальником відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради та затверджується міським головою.

 

  1. Структура сектору

 

  1. Структура сектору, чисельність його працівників затверджуються в установленому порядку рішенням Тетіївської міської ради, а штатний розпис розпорядженням Тетіївського міського голови.
  2. Спеціалісти сектору призначаються і звільняються з посади розпорядженням міського голови відповідно до вимог чинного законодавства.
  3. Посадові обов'язки працівників сектору визначаються посадовими інструкціями та затверджуються міським головою.
  4. Діловодство сектору ведеться згідно з номенклатурою справ виконавчого комітету.

7. Відповідальність

Завідувач та працівники сектору несуть відповідальність:

  1. За невиконання та неналежне виконання своїх посадових обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, у межах, визначених чинним законодавством України про працю.
  2. За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
  3. За недотримання правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, правил ділового етикету, правил і норм охорони праці, збереження комп’ютерної техніки та інших матеріальних цінностей у робочому кабінеті.

 

 

        Секретар міської ради                                       Наталія ІВАНЮТА

 

 

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА рада

виконавчий комітет

Рішення

08 вересня 2022 року                                                                              № 211

Про затвердження Положення про

експертну комісію виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

 

Відповідно до Закону України «Про національний архівний фонд і архівні установи», Порядку утворення та діяльності   комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1004, Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації», яке затверджене наказом Міністерства юстиції України 19.06.2013 № 1227/5 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 25.06.2013 за № 1063/23594 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції:   № 692/5 від 25.04.2014,  № 2163/5 від 02.11.2015, № 2057/5 від 27.06.2018, виконавчий комітет Тетіївської міської ради

В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити Положення про експертну комісію виконавчого комітету Тетіївської міської ради (додається).

2. Розпорядження міського голови від 25 вересня 2020 року №108 «Про затвердження Положення про експертну комісію виконавчого комітету Тетіївської міської ради вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань Регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів та контролю за виконанням рішень міської ради та її виконавчого комітету, дотримання законності та правопорядку.

 

       Перший заступник міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

08.09.2022   № 211

 

 

 ПОЛОЖЕННЯ

про експертну комісію виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

 

1. Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004,  виконавчий комітет Тетіївської міської ради утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві організації та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕК архівного відділу районної державної адміністрації, у зоні комплектування якої вона перебуває.

2.  ЕК є постійно діючим органом виконавчого комітету Тетіївської міської ради.

3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі «Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації», яке затверджене наказом Міністерства юстиції України 19.06.2013 № 1227/5 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 25.06.2013 за        №1063/23594 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції: № 692/5 від 25.04.2014, № 2163/5 від 02.11.2015, № 2057/5 від 27.06.2018.

  4. До складу ЕК, який затверджується Тетіївським міським головою, входять працівники установи, відповідальні за організацію діловодства та архівної справи в установі.

Головою ЕК призначається, як правило, заступник керівника установи, а секретарем - особа, відповідальна за архів.

  5. Секретар ЕК за рішенням голови ЕК забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить інформацію до відома працівників виконавчого комітету міської ради, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.

6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує міський голова і звітує перед ним про проведену роботу.

 7. Завданнями ЕК виконавчого комітету міської ради є організація та проведення спільно зі службою діловодства експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві виконавчого комітету Тетіївської міської ради; розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що містяться в таких документах.

8. ЕК виконавчого комітету Тетіївської міської ради приймає рішення про:

- схвалення і подання до ЕК архівного відділу районної державної адміністрації проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, інструкції з діловодства, положення про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;

- схвалення і подання до ЕК архівного відділу районної державної адміністрації переліків проектів проблем (тем), науково-технічна документація яких підлягає внесенню до НАФ;

- схвалення номенклатури справ, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, актів про невиправні пошкодження документів тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу);

9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:

- контролювати дотримання працівниками установи, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;

- вимагати від працівників установи розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;

- одержувати від структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;

- визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та схвалювати їх з ЕК відповідного архівного відділу районної державної адміністрації;

- заслуховувати на своїх засіданнях працівників установи про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;

- запрошувати на засідання  консультантів та експертів фахівців працівників установи, а в разі необхідності працівників відповідного архівного відділу районної державної адміністрації;

- інформувати керівництво установи з питань, що входять до компетенції ЕК.

10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК Тетіївським міським головою.

12. У разі відмови міського голови затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.

 

        Секретар міської ради                                       Наталія ІВАНЮТА

 

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА рада

виконавчий комітет

Рішення

08 вересня 2022 року                                                                              №  210

 

Про затвердження Положення про

архівний сектор відділу організаційно-

інформаційного забезпечення та

діловодства виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

 

Керуючись статтями 26, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Тетіївської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити Положення про архівний сектор відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради (додається).

2. Копіюрішеннянаправити завідувачу архівного сектору відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради.

3.   Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника

міського голови    В.Й. Кизимишина.

 

       Перший заступник міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

 

Додаток 

до рішення виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

08.09.2022   № 210

ПОЛОЖЕННЯ

про архівний сектор виконавчого комітету

 Тетіївської міської ради

 

  1. Загальні  положення

 

1.1. Згідно із Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»  архівний сектор виконавчого комітету Тетіївської міської ради (далі – архівний сектор) створений  для тимчасового зберігання архівних документів, що нагромадилися за певний період діяльності установи, використання відомостей, що містяться в цих документах, для службових, виробничих, наукових та інших цілей, а також для захисту прав і законних інтересів громадян.

1.2. Архівний сектор відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства є структурним підрозділом відділу організаційно-інформаційного забезпечення та діловодства виконавчого комітету Тетіївської міської ради. Утворюється та ліквідується на підставі рішення Тетіївської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

1.3. У своїй діяльності архівний сектор керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції, Державної архівної служби, державного  архіву Київської області, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови  та Положенням про архівний сектор, яке розроблено на підставі Типового положення про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 10.02.2012 № 232/5, зареєстрованим  в Міністерстві юстиції України  10 лютого 2012 р.  на № 202/20515 із змінами.

Положення про архівний сектор погоджується з відповідною архівною установою та затверджується виконавчим комітетом Тетіївської міської ради в установленому порядку.

1.4. Архівний сектор працює відповідно до річного плану, який затверджує міський голова і звітує перед ним про проведену роботу.

1.5. Коло службових обов'язків працівників архівного сектору визначається посадовими інструкціями, які затверджує міський голова.

 

2. Основні завдання архівного сектору

2.1. Приймання від структурних підрозділів установи та зберігання архівних документів з різними видами матеріальних носіїв інформації.

2.2. Контроль разом із службою діловодства за станом зберігання та правильністю оформлення документів в установі.

2.3. Участь у складанні та погодженні  номенклатури справ установи,  перевіряння відповідності формування документів у справи згідно із затвердженою номенклатурою.

2.4. Ведення державного обліку документів Національного архівного фонду та щорічне подання відомостей про їх кількість за формою, встановленою Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181 (далі - Правила),  відповідній державній архівній установі.

2.5. Проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії установи проєктів описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з кадрових питань (особового складу), актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, актів про вилучення документів з Національного архівного фонду, актів про невиправні пошкодження документів Національного архівного фонду, актів про невиправні пошкодження документів тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу).

2.6. Створення та вдосконалення довідкового апарату до архівних документів.

2.7. Організація користування архівними документами, надання архівних довідок, копій, витягів з документів юридичним і фізичним особам відповідно до Правил.

2.8. Підготовка, передавання та транспортування (за рахунок установи) документів Національного архівного фонду до відповідної державної архівної установи.

2.9. Участь у заходах з підвищення фахової кваліфікації працівників установи,  які відповідають за роботу з документами.

 

  1. Права архівного сектору

3.1. Вимагати від структурних підрозділів установи передавання на зберігання  документів, оформлених згідно з чинним законодавством.

3.2. Повертати структурним підрозділам установи на доопрацювання документи, оформлені з порушенням встановлених вимог.

3.3. Давати структурним підрозділам установи рекомендації з питань, що входять до компетенції архіву.

3.4. Запитувати від структурних підрозділів установи відомості, необхідні для роботи.

3.5. Інформувати керівників установи  про стан роботи з документами та вносити пропозиції щодо її поліпшення.

3.6. Брати участь у засіданнях дорадчих органів, нарадах, що проводяться в установі, в разі розгляду на них питань роботи з документами.

 

  1. Керівництво архівного сектору

 4.1. Керівництво сектором здійснює завідувач сектору, який є посадовою особою місцевого самоврядування і призначається на посаду Тетіївським міським головою у порядку, визначеному законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування » та звільняється з посади міським головою відповідно до законодавства про працю  України.

 4.2. На посаду завідувача сектору  призначаються особи з повною вищою освітою   за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стажем роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або з досвідом роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2-х років.

 4.3. Обов’язки завідувача сектору прописані в його посадових інструкціях.

4.4. Порядок взаємодії архівного сектору з іншими структурними підрозділами установи визначається міським головою.

4.5. Відповідальним за виконання покладених на архівний сектор завдань
і функцій є завідувач архівного сектору.

5. До складу документів архівного сектору входять:

5.1. Документи з паперовою основою, внесені до Національного архівного фонду, тривалого (понад 10 років) зберігання, створені структурними підрозділами установи та документи з кадрових питань (особового складу).

5.2. Фонди особового походження працівників організації, які відіграли певну роль в історії  розвитку тієї чи іншої сфери життєдіяльності країни або її окремого регіону.

5.3. Друковані видання, що доповнюють архівні документи і необхідні для науково-методичної та інформаційно-довідкової роботи архівного сектору.

5.4. Документи з паперовими носіями інформації зберігаються  в архівному секторі  окремо, а документи з кадрових питань (особового складу) за описом №2-к реорганізованих сільських рад та документи постійного зберігання за описом №3 (погосподарські книги, будинкові книги, документи нотаріальних дій, земельно-кадастрові документи) у населених пунктах територіальної громади, які визначено розпорядженнями міського голови.

5.5. Документи з паперовими носіями інформації передаються
в упорядкованому стані із структурних підрозділів установи до архівного сектору через два роки після завершення їх ведення у діловодстві відповідно до вимог, встановлених Правилами.

5.6. Науково-технічна документація передається до архівного сектору у порядку встановленому державними стандартами України.

5.7. Аудіовізуальні матеріали передаються до архіву організації одразу після завершення їх виробництва.

5.8. Електронні документи передаються до архівного сектору  відповідно до вимог, встановлених Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року № 1886/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за № 1421/26198.

                                       6.   Відповідальність

6.1. Працівники сектору несуть відповідальність за невиконання, неякісне виконання покладених на них посадових обов’язків, повноважень, дії чи бездіяльність, або невикористання наданих йому прав.

6.2. За порушення трудової та виконавської дисципліни працівники сектору притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

6.3. Покладання на працівників сектору обов’язків, що не належать до їх компетенції не допускається.

 

7.Заключні положення

7.1. Керівництво виконавчого комітету Тетіївської міської ради створює належні умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників сектору, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на сектор завдань.

  7.2. Порядок взаємодії архівного сектору з іншими структурними підрозділами установи визначається міським головою.

  7.3. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться рішенням виконавчого комітету Тетіївської міської ради.

  7.4. Ліквідація або реорганізація сектору проводиться згідно з чинним законодавством України.

 

        Секретар міської ради                                       Наталія ІВАНЮТА

 

 

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

виконавчий комітет

Рішення

08 вересня 2022 року                                                                           № 212

Про  затвердження платних послуг

у сфері позашкільної освіти

   З метою зміцнення та розвитку матеріально-технічної бази Центру позашкільної освіти Тетіївської міської ради,  відповідно до статей 26, 28 Закону України  « Про позашкільну освіту», Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Тетіївської міської ради

В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити платні послуги у сфері позашкільної освіти для ЦЙентру  позашкільної освіти Тетіївської міської ради

1.1. Місячна плата за навчання у студії раннього розвитку «Капітошка» ( 3   

       рази в тиждень, діти 5-6 років)  - 300 гривень;

1.2. Місячна плата за навчання у студії раннього розвитку «Умійко- ии    

       Розумійко» ( 2 рази в тиждень, діти 4-5 років) – 150 гривень; 1.3.Оренддна плата за :

       - танцювальний зал (1 година) – 25 гривень

       - актовий зал ( 1 година) – 250 гривень

2. Розмістити це рішення на офіційному сайті Тетіївської міської ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти назаступника міського голови з гуманітарних питаньН.А.Дячук.

 

        Перший заступник міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

 

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

08 вересня 2022 року                                                                       № 213

 

Про внесення змін до рішення

виконавчого комітету Тетіївської

міської  ради від 29 серпня 2022 року

№ 198

 

     Відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», Указу президента України № 573/2022 від 12 серпня 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», відповідно до статті 32 Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з порядком створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 138, Вимогами щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09 липня 2018 року № 579, відповідно до розпорядження Тетіївського міського голови від 24 червня 2022 року № 85 «Про утворення тимчасової комісії з обстеження підвальних приміщень закладів освіти Тетіївської міської територіальної громади», враховуючи «Інформацію за результатами огляду підвальних приміщень закладів освіти, щодо можливості укриття працівників та дітей у закладах освіти, щодо можливості укриття працівників та дітей у закладах освіти під час навчального 2022 – 2023 н.р. на території Тетіївської міської територіальної громади» Білоцерківського РУ ГУ ДСНС України у Київській області та з метою створення належних та безпечних умов для учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні, нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту на території громади, виконавчий комітет Тетіївської міської ради

В И Р І Ш И В:

Внести зміни до п.1 Рішення виконавчого комітету Тетіївської міської ради від 29 серпня 2022 року № 198, а саме: Перелік найпростіших укриттів, які будуть використовуватись закладами освіти Тетіївської міської територіальної громади, що додається, викласти у новій редакції.

 

       Перший заступник міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

ТЕТІЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ рада

виконавчий комітет

Рішення

        08 вересня 2022 року                                                                      № 219

Про надання дозволу на передачу в суборенду

частини нежитлового приміщення № 1,

площею 51,5 кв. м., що знаходиться по вулиці

Соборна, 50А в місті Тетієві Білоцерківського району

Київської області

Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Варіна Максима Олеговича від 12 серпня 2022 року, відповідно до ст. ст. 29, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування», статті 22 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 року № 634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану», рішенням Тетіївської міської ради від 30 червня 2022 року «Про делегування виконавчому комітету Тетіївської міської ради окремих повноважень щодо управління майном комунальної власності Тетіївської міської територіальної громади», беручи до уваги рекомендації постійної депутатської комісії з питань торгівлі, житлово-комунального господарства, побутового обслуговування, громадського харчування, управління комунальною власністю, благоустрою, транспорту, зв’язку, виконавчий комітет Тетіївської міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Надати Приватному підприємству «Аркада-М»  (код ЄДРПОУ 32157730)дозвіл на передачу в суборенду фізичній особі-підприємцю Рисак Оксані Анатоліївні (РНОКПП 3619806103) частини нежитлового  приміщення № 1, площею 51,5 кв. м., що знаходиться по вулиці Соборна, 50 в місті Тетієві Білоцерківського району для здійснення підприємницької діяльності на строк дії договору оренди.
  2. Орендареві укласти договір суборенди приміщення, вказаного в пункті 1 цього рішення, та надати його копію Виконавчому комітету Тетіївської міської ради.
  3. Опублікувати в електронній торговій системі укладений договір суборенди згідно чинного законодавства.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Кизимишина В. Й.

 

        Перший заступник міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь