З ТУРБОТОЮ ПРО ЗДОРОВ’Я: КИЇВОБЛЕНЕРГО ПРОСИТЬ КЛІЄНТІВ ЗВЕРТАТИСЯ ДИСТАНЦІЙНО
Київська область, 16 березня 2020
У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, Київобленерго з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити чи отримати послугу.
За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:
- передати покази лічильника (на сайті і в особистому кабінеті побутового споживача та юридичного);
- дізнатися інформацію про відсутність електроенергії: планові та аварійні;
- отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
- отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
- замовити приєднання до мережі;
- замовити збільшення потужності;
Для того щоб скористатися дистанційними сервісами, ви можете:
- скористатися послугами на сайті компанії - http://www.koe.vsei.ua/
- зателефонувати до кол-центру за телефонами мобільного оператору Київстар (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань).
- направити звернення на електрону пошту - info.koe@koe.vsei.ua;
- звернутися на сторінку Київобленерго в Facebook.
Якщо ваше запитання все-таки вимагає письмового звернення в компанію і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити своє звернення в осередках для кореспонденції, які знаходитимуться в кожному районному підрозділі. Схема подачі інформації буде розміщена поруч з осередками для кореспонденції.
Київобленерго як великий відповідальний бізнес піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає мешканців області на час карантину утриматися від візитів в Центри обслуговування.
Довідка.
ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформи дій з боротьби з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров'я і відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін.
В умовах карантину ДТЕК прагне забезпечити безперервність бізнес-процесів і просить своїх клієнтів, замість візитів до центрів обслуговування, користуватися дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час і не вимагають особистої присутності в офісах компанії.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу Covid-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України карантин з 12 березня по 3 квітня 2020 року.
Довідка
ДТЕК Мережі розвиває бізнес за розподілом електроенергії і експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК - найбільший приватний інвестор в енергетику України.
Група розвиває бізнеси з видобутку природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів. Напрямок Innovation DTEK реалізує проекти в сфері технологічної та цифрової трансформації енергетики, а також управляє інноваційної освітньої бізнес-платформою Academy DTEK.
У 2018 році капітальні вкладення ДТЕК склали 20 млрд грн, податкові відрахування - 26 млрд грн. У ДТЕК працюють 80 тис. Співробітників.
100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.
Відділ комунікацій
ПрАТ «Київобленерго»
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua