Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЯК ДОПОМОГТИ ЛІТНІМ ЛЮДЯМ ВИРІШИТИ КОМУНАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ: ПОРАДИ ВІД КИЇВОБЛЕНЕРГО

Дата: 30.03.2020 20:47
Кількість переглядів: 48

Київська область, 30 березня 2020

 

Київобленерго піклується про безпеку та комфорт своїх клієнтів під час карантину. Та радить пояснити рідним та знайомим старшого віку, як вирішувати питання з розподілу електричної енергії та передавати покази лічильника дистанційно:

1) Повідомте рідним та знайомим старшого віку телефони компаній з комунальних послуг.

Телефони кол-центру Київобленерго: мобільний +38 (067) 495-70-40та стаціонарний (044) 459-07-40. Фахівці проконсультують з будь-яких питань щодо якості напруги та роботи електролічильників. Передати покази також можна у автоматичному режимі – - залишивши голосове повідомлення. Щоб залишити голосове повідомлення, необхідно зателефонувавши до кол-центру обрати меню самообслуговування натиснувши «1» - «Меню самообслуговування», далі «4» - «Прийом пропозицій» та «1» - «Залишити усне повідомлення». Залишаючи повідомлення, потрібно чітко зазначати адресу або особовий рахунок, контактний номер телефону та суть вашого звернення.

2) Підключіть до своєї Особистої сторінки побутового споживача декілька особових рахунків – це дозволить вирішувати питання не лише за себе, а й за своїх близьких.

3) Використовуйте інші зручні дистанційні канали, за якими можна передати покази лічильників ваших літніх родичів та сусідів:

- через Viber чи Telegram

- відправивши SMS на номер (067)2397238

- електронною поштою KOE-ORDER@koe.vsei.ua

 

4) Потурбуйтеся про передачу показів їх лічильників до 3 числа кожного місяця. Це дозволить постачальнику електроенергії коректно розрахувати щомісячні рахунки за світло вашим близьким.

5) Якщо у вас є ноутбук чи смартфон, яким ви не користуєтесь, можливо, вони будуть у нагоді вашим батькам, літнім сусідам чи знайомим, щоб спілкуватися через інтернет та вирішувати усі комунальні питання онлайн. Поділіться з ними!

«Дистанційні сервіси, які сьогодні пропонує компанія клієнтам, дозволять швидко та зручно, уникаючи скупчення людей, передати покази лічильника. Ми просимо своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні канали зв’язку. Адже, сьогодні як ніколи важливо подбати про літніх людей», - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.

 

ДТЕК і Київобленерго як частина ДТЕК діє в інтересах України. Піклуючись про здоров'я своїх клієнтів і співробітників створює зручні і безпечні умови їх взаємодії. Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам – можна побачити за посиланням. На сайті Київобленерго ви також знайдете відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи компанії в умовах карантину та її дистанційних сервісів.

 

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.

У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.

Відділ комунікацій

ПрАТ «Київобленерго»

Тел.: (044)4928300

E-mail:  press_koe@koe.vsei.ua

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь