Використання електронного підпису як засобу ідентифікації під час користування електронними сервісами.
До Київської обласної державної адміністрації надійшов лист Міністерства цифрової трансформації України (далі – Мінцифри) від 29.06.2021 № 1/06-3-6980 щодо використання електронного підпису як засобу ідентифікації під час користування електронними сервісами.
Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги» (стаття 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Інформацію про кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з інформацією про кваліфіковані електронні довірчі послуги, які вони надають, можна отримати в Довірчому списку, який опубліковано на офіційному вебсайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ca-registry, https://czo.gov.ua/trustedlist).
З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу тощо Мінцифри підготувало відеоблог про електронний підпис, переглянути який можна безкоштовно за посиланням: https://cutt.ly/ImBYL0v.
Більше інформації про е-підпис розміщено на платформі Дія.Цифрова освіта: https://cutt.ly/qnIwNy2».
Заступник голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Денис Шугалій.