Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

В КОЛ-ЦЕНТРІ КИЇВОБЛЕНЕРГО ПІДКЛЮЧИЛИ МОБІЛЬНИЙ НОМЕР ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ

Дата: 27.02.2020 10:00
Кількість переглядів: 57

 

Київобленерго покращує клієнтський сервіс та розширює способи комунікацій. Відтепер зателефонувати до кол-центру стало зручніше. Клієнти зможуть обрати – який спосіб зв’язку для них краще: стаціонарний або мобільний телефони.

 

У телефонному режимі можна передати покази лічильника, подати заявку на його розпломбування, залишити заявку на ремонт або приєднання до електромереж, проконсультуватися з усього спектру послуг, які надає Київобленерго (оператор системи розподілу). Всі ці послуги тепер доступні і по мобільному номеру Київстар: (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань) працюватимуть в звичному режимі.

«Ми ставимо  перед собою завдання збільшити кількість каналів взаємодії та підвищити їх зручність. Тому відкриваємо нову телефонну лінію мобільного оператора, за якою жителі області можуть зв'язатися з нами з усіх питань. Незабаром ще з’явиться мобільний номер оператора Vodafone Україна», - розповів  керівник департаменту з обслуговування клієнтів Роман Кочерга.

Завдяки розширенню каналів зв`язку мобільними номерами, мешканці області зможуть економити не тільки час, а й гроші, адже дзвінки на єдиний міський київський номер, що є наразі у контакт-центрі, для них тарифікуються як міжміські, зазначають в компанії.

Щомісяця кол-центр обслуговує близько 100 тисяч дзвінків. При цьому один фахівець відповідає мінімум на 160 звернень щодня. Загалом майже два мільйона консультацій отримали клієнти Київобленерго, звернувшись у кол-центр в 2019 році. Більшість запитів стосувалась обліку електричної енергії та забезпечення електропостачання.

ДТЕК змінює уявлення про клієнтський сервіс в енергетиці України. Введення мобільних номерів телефонів – один з кроків компанії для поліпшення клієнтського сервісу. Крім того, в 2020 році планується відкриття в області до чотирьох сучасних сервісних центрів, що будуть займатися комплексним обслуговування клієнтів, в тому числі – підключенням до електромереж, перший – у м. Ірпінь.

Клієнтам Київобленерго доступне також онлайн обслуговування. Вже з листопада 2019 року вони можуть в онлайн замовити перевірку, параметризацію чи ремонт лічильників і мають можливість обирати день візиту енергетика. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області. У листопаді також запущено сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж Київобленерго через систему онлайн на сайті компанії. Скористатися послугою можуть усі клієнти Київської області, а автоматично визначити тип приєднання та отримати відповідь в режимі онлайн можуть клієнти Києво-Святошинського, Ірпінського, Бориспільського та Вишгородського районних підрозділів. До 2021 року такий шанс матимуть усі районні підрозділи області.

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес за розподілом електроенергії і експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК - найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобутку природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів. Напрямок Innovation DTEK реалізує проекти в сфері технологічної та цифрової трансформації енергетики, а також управляє інноваційної освітньої бізнес-платформою Academy DTEK.

У 2018 році капітальні вкладення ДТЕК склали 20 млрд грн, податкові відрахування - 26 млрд грн. У ДТЕК працюють 80 тис. Співробітників.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.

 

Відділ комунікацій

ПрАТ «Київобленерго»

Тел.: (044)4928300

E-mail:  press_koe@koe.vsei.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь