В КОЛ-ЦЕНТРІ КИЇВОБЛЕНЕРГО ПІДКЛЮЧИЛИ МОБІЛЬНИЙ НОМЕР ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ
Київобленерго покращує клієнтський сервіс та розширює способи комунікацій. Відтепер зателефонувати до кол-центру стало зручніше. Клієнти зможуть обрати – який спосіб зв’язку для них краще: стаціонарний або мобільний телефони.
У телефонному режимі можна передати покази лічильника, подати заявку на його розпломбування, залишити заявку на ремонт або приєднання до електромереж, проконсультуватися з усього спектру послуг, які надає Київобленерго (оператор системи розподілу). Всі ці послуги тепер доступні і по мобільному номеру Київстар: (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань) працюватимуть в звичному режимі.
«Ми ставимо перед собою завдання збільшити кількість каналів взаємодії та підвищити їх зручність. Тому відкриваємо нову телефонну лінію мобільного оператора, за якою жителі області можуть зв'язатися з нами з усіх питань. Незабаром ще з’явиться мобільний номер оператора Vodafone Україна», - розповів керівник департаменту з обслуговування клієнтів Роман Кочерга.
Завдяки розширенню каналів зв`язку мобільними номерами, мешканці області зможуть економити не тільки час, а й гроші, адже дзвінки на єдиний міський київський номер, що є наразі у контакт-центрі, для них тарифікуються як міжміські, зазначають в компанії.
Щомісяця кол-центр обслуговує близько 100 тисяч дзвінків. При цьому один фахівець відповідає мінімум на 160 звернень щодня. Загалом майже два мільйона консультацій отримали клієнти Київобленерго, звернувшись у кол-центр в 2019 році. Більшість запитів стосувалась обліку електричної енергії та забезпечення електропостачання.
ДТЕК змінює уявлення про клієнтський сервіс в енергетиці України. Введення мобільних номерів телефонів – один з кроків компанії для поліпшення клієнтського сервісу. Крім того, в 2020 році планується відкриття в області до чотирьох сучасних сервісних центрів, що будуть займатися комплексним обслуговування клієнтів, в тому числі – підключенням до електромереж, перший – у м. Ірпінь.
Клієнтам Київобленерго доступне також онлайн обслуговування. Вже з листопада 2019 року вони можуть в онлайн замовити перевірку, параметризацію чи ремонт лічильників і мають можливість обирати день візиту енергетика. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області. У листопаді також запущено сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж Київобленерго через систему онлайн на сайті компанії. Скористатися послугою можуть усі клієнти Київської області, а автоматично визначити тип приєднання та отримати відповідь в режимі онлайн можуть клієнти Києво-Святошинського, Ірпінського, Бориспільського та Вишгородського районних підрозділів. До 2021 року такий шанс матимуть усі районні підрозділи області.
Довідка
ДТЕК Мережі розвиває бізнес за розподілом електроенергії і експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК - найбільший приватний інвестор в енергетику України.
Група розвиває бізнеси з видобутку природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів. Напрямок Innovation DTEK реалізує проекти в сфері технологічної та цифрової трансформації енергетики, а також управляє інноваційної освітньої бізнес-платформою Academy DTEK.
У 2018 році капітальні вкладення ДТЕК склали 20 млрд грн, податкові відрахування - 26 млрд грн. У ДТЕК працюють 80 тис. Співробітників.
100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.
Відділ комунікацій
ПрАТ «Київобленерго»
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua