Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

В КОЛ-ЦЕНТРІ КИЇВОБЛЕНЕРГО ПІДКЛЮЧИЛИ МОБІЛЬНИЙ НОМЕР ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ

Дата: 27.02.2020 10:00
Кількість переглядів: 90

 

Київобленерго покращує клієнтський сервіс та розширює способи комунікацій. Відтепер зателефонувати до кол-центру стало зручніше. Клієнти зможуть обрати – який спосіб зв’язку для них краще: стаціонарний або мобільний телефони.

 

У телефонному режимі можна передати покази лічильника, подати заявку на його розпломбування, залишити заявку на ремонт або приєднання до електромереж, проконсультуватися з усього спектру послуг, які надає Київобленерго (оператор системи розподілу). Всі ці послуги тепер доступні і по мобільному номеру Київстар: (067) 495-70-40. Стаціонарні номери кол-центру (044)459-07-40 (крім питань приєднань) та (044)494-43-20 (лише з питань приєднань) працюватимуть в звичному режимі.

«Ми ставимо  перед собою завдання збільшити кількість каналів взаємодії та підвищити їх зручність. Тому відкриваємо нову телефонну лінію мобільного оператора, за якою жителі області можуть зв'язатися з нами з усіх питань. Незабаром ще з’явиться мобільний номер оператора Vodafone Україна», - розповів  керівник департаменту з обслуговування клієнтів Роман Кочерга.

Завдяки розширенню каналів зв`язку мобільними номерами, мешканці області зможуть економити не тільки час, а й гроші, адже дзвінки на єдиний міський київський номер, що є наразі у контакт-центрі, для них тарифікуються як міжміські, зазначають в компанії.

Щомісяця кол-центр обслуговує близько 100 тисяч дзвінків. При цьому один фахівець відповідає мінімум на 160 звернень щодня. Загалом майже два мільйона консультацій отримали клієнти Київобленерго, звернувшись у кол-центр в 2019 році. Більшість запитів стосувалась обліку електричної енергії та забезпечення електропостачання.

ДТЕК змінює уявлення про клієнтський сервіс в енергетиці України. Введення мобільних номерів телефонів – один з кроків компанії для поліпшення клієнтського сервісу. Крім того, в 2020 році планується відкриття в області до чотирьох сучасних сервісних центрів, що будуть займатися комплексним обслуговування клієнтів, в тому числі – підключенням до електромереж, перший – у м. Ірпінь.

Клієнтам Київобленерго доступне також онлайн обслуговування. Вже з листопада 2019 року вони можуть в онлайн замовити перевірку, параметризацію чи ремонт лічильників і мають можливість обирати день візиту енергетика. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області. У листопаді також запущено сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж Київобленерго через систему онлайн на сайті компанії. Скористатися послугою можуть усі клієнти Київської області, а автоматично визначити тип приєднання та отримати відповідь в режимі онлайн можуть клієнти Києво-Святошинського, Ірпінського, Бориспільського та Вишгородського районних підрозділів. До 2021 року такий шанс матимуть усі районні підрозділи області.

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес за розподілом електроенергії і експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК - найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобутку природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів. Напрямок Innovation DTEK реалізує проекти в сфері технологічної та цифрової трансформації енергетики, а також управляє інноваційної освітньої бізнес-платформою Academy DTEK.

У 2018 році капітальні вкладення ДТЕК склали 20 млрд грн, податкові відрахування - 26 млрд грн. У ДТЕК працюють 80 тис. Співробітників.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.

 

Відділ комунікацій

ПрАТ «Київобленерго»

Тел.: (044)4928300

E-mail:  press_koe@koe.vsei.ua

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь