РОЗПОЧАЛОСЬ МАСШТАБНЕ ПЕРЕНАВЧАННЯ
Відповідно до Наказу МОН, затвердженої типової програми підвищення кваліфікації вчителів, що складається з дистанційного онлайн - курсу на порталі EdEra та трьох очних сесій.
З 1 лютого розпочалась активна фаза навчання в межах дистанційного курсу та спеціально підготовлені тренери закріплюватимуть знання педагогів на практиці.
16-17 лютого та 29 -31 березня 2018 року відбулися настановчо-очна сесія навчання вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти району, які будуть працювати з учнями 1-х класів у 2018/2019 навчальному році відповідно до вимог нового змісту початкової освіти Нової української школи, яку провела тренер Бальчук Людмила Миколаївна (вчитель Голодьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист)
Заняття з елементами тренінгу було спрямоване на вдосконалення компетентності педагогів щодо саморозвитку та успішної самореалізації в професійній діяльності на основі чітко визначених засад Концепції Нової української школи. Шляхом інтерактивного інформування учасники мали можливість розширити знання, отримані під час роботи за модулями онлайн-курсу на платформі EdEra. Виконавши руханки, учителі об’єдналися для подальшої роботи у группах та сформували «очікування” від роботи під час сесій.
Через взаємодію в командах педагоги опрацювали інформаційний матеріал, переглянули відеофрагменти, підготовлені Міністерством освіти і науки, щодо створення психологічно безпечного й фізично комфортного освітнього середовища, удосконалювали практичні вправи та вміння відповідно до вимог нового змісту початкової освіти.
З метою забезпечення новітніх підходів до організації предметно-формувального середовища у закладах загальної середньої освіти району учителі переглянули слайдові презентації та виробили корисні поради щодо змін в організації фізичного простору. Також відбулося ознайомлення з організацією освітнього середовища.
На короткий час „ставши дітьми”, педагоги виконували завдання, які допомагають встановити взаємодію з учнями та навчити їх комунікації, забезпечують природній і зрозумілий освітній процес.