Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про винесення на обговорення Про встановлення місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади

Дата: 20.05.2021 11:03
Кількість переглядів: 135


Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Тетіївської міської ради «Про встановлення  місцевих податків та зборів на територіїТетіївської міської територіальної громади » та аналізу регуляторного впливу

 

            1. Зміст проєкту:

Встановлення розмірів ставок місцевих податків і зборів із врахуванням вимог Податкового кодексу України. Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення міської ради підготовлено на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами (Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1151.

 

2. Поштова та електронна адреса розробника проєкту:

2.1. поштова адреса: 09801, Київська область, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5а,  управління фінансове  Тетіївської  міської ради, каб. № 14, тел. 5-14-32.

2.2. електронна адреса: tetiiv.fin@gmail.com.

 

3.Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу:

Проєкт регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу буде оприлюднено 20 травня 2021 року на офіційному сайті Тетіївської громади –https:// https://tetiivmiskrada.gov.ua.

Зауваження та пропозиції від суб’єктів господарювання приймаються до 17:00 години 20 червня 2021 року.

 

4. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 09801, Київська область, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5а,  управління фінансів Тетіївської міської ради, каб. № 14, тел. 5-14-32.

 

 

Про встановлення місцевих податків та

зборів на території Тетіївської міської

територіальної громади

 

Відповідно до ст. 10, 266, 267, 291- 300 Податкового Кодексу України, ч.1  ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та керуючись розділами ХІІ, ХIV Податкового Кодексу України та п. 24 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій,  міська рада

ВИРІШИЛА:

1.Встановити на території Тетіївської міської територіальної громади місцеві податки:

1.1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (Додаток 1);

1.2. Транспортний податок (Додаток 2);

1.3. Єдиний податок (Додаток 3);

1.4. Туристичний збір (Додаток 4).

2. Визнати такими, що втратили чинність:

- рішення  Тетіївської міської ради - № 912-65-VІ від 14.01. 2015 року;

- рішення  Тетіївської міської ради - № 913-65-VІ від 14.01. 2015 року;

- рішення Тетіївської міської ради - № 108-9-VІ від 21.04. 2011 року;

- рішення Тетіївської міської ради - № 217-07-VІI від 21.06. 2018 року;

- рішення Теліжинецької сільської ради - № 128-22-VII віl 21.06. 2019 року, №161-30-VII від 10.07.2020 року;

- рішення Клюківської сільської ради - № 141-39/VII  від 17.05. 2019 року, №185-48-VI від 14.01.2015 року ;

- рішення Височанської сільської ради - № 100-23-VIІ від 18.01.2019 року, №187-44-VI від 12.01.2015 року;

- рішення Галайківської сільської ради - № 57 від 30.01.2017 року, №145-35-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Одайпільської сільської ради - № 31 від 27.01. 2017 року, №103-47-V від 14.01.2015 року;

- рішення П’ятигірської сільської ради - № 113 від 31.01 2017 року, №411-61-VI від 14.01.2015 року;

- рішення  Кашперівської сільської ради - № 93  від 10.02. 2017 року, №170 від 14.01.2015 року;

- рішення  Кошівської сільської ради - №123-25-VII  від 12.04. 2019 року, №194-37-VII від 06.07.2020 року;

- рішення  Денихівської сільської ради - № 380-57-VIІ  від 12 .06. 2019 року, №494-72-VII від 17.06.2020 року;

- рішення  Бурківецької сільської ради  № 193-38-VI  від 14 .01. 2015 року;

- рішення Голодьківської сільської ради  №4-53-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Горошківської сільської ради №157-44-VI від 29.01.2015 року;

- рішення Дзвеняцької сільської ради № 170-36-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Дібрівської сільської ради №197-37-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Михайлівської  сільської ради №155-41-V від 14.01.2015 року;

- рішення Ненадихівської сільської ради №242-48-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Росішанської сільської ради №165-40-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Скибинецької сільської ради №196-38-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Стадницької сільської ради №198-50-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Степівської сільської ради №180-43-VI від 13.01.2015 року;

- рішення Тайницької сільської ради  №128-39-VI від 14.01.2015 року;

- рішення Черепинської сільської ради №267-52-VI від 14.05.2015 року.

3.Дане рішення набирає чинності з 01.01.2022 року.

4.Контроль за виконання даного рішення покласти на депутатську  комісію  з питань   планування бюджету, фінансування та соціально-економічного розвитку міста.

 

           Міський голова                                  Богдан БАЛАГУРА

 

 

Додаток №1

до проєкту рішення .... сесії

Тетіївської міської ради VIII скликання

№...... від ..........2021 року

 

 

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

 

  1. Платники податку

Платники податку визначені пунктом 266.1 статті 266 Податкового кодексу України.

2.Об'єкт оподаткування

Об'єкт оподаткування визначено пунктом 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.

3.База оподаткування

База оподаткування визначена пунктом 266.3 статті 266 Податкового кодексу України.

База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в)кімнат в багатосімейних (комунальних) квартирах на 60 кв. метрів;

г) для житлового будинку/будинків з прибудовами незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

д)для котеджу/котеджів незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

е)для садового будинку/будинків на 120 кв. метрів;

є) для дачного будинку/будинків на 120 кв. метрів;

ж) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

4.Пільги із сплати податку

Пільги із сплати податку визначені підпунктами 266.4.1- 266.4.3 статті 266 Податкового кодексу України.

Водночас, пільги з податку на нерухомість, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності) (абзац третій п.п. 266.4.3 п. 266.4 ст. 266 ПКУ).

Об’єкти нежитлової нерухомості звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

5. Ставка податку

Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв.м. бази оподаткування, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості (пункт 266.5.1 статті 266 Податкового кодексу України).

 

СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

Ставки вводяться в дію з 01 січня 2022 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території  територіальної громади, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код
згідно з КАТОТТГ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території територіальної громади

UA32000000000030281

UA32020000000057002

UA32020210000064694

Тетіївська міська територіальна громада (усі населені пункти)

 

 

Класифікація будівель та споруд2

Ставки податку3 за 1 кв. метр
(відсотків розміру мінімальної заробітної плати)

код2

найменування2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

1 зона4

2 зона4

3 зона4

1 зона4

2 зона4

3 зона4

11

Будівлі житлові

111

Будинки одноквартирні

1110

Будинки одноквартирні5

1110.1

Будинки одноквартирні масової забудови

1,000

-

-

0,300

-

-

1110.2

Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності

1,000

-

-

0,300

-

-

1110.3

Будинки садибного типу

1,000

-

-

0,300

-

-

1110.4

Будинки дачні та садові

1,000

-

-

0,300

-

-

112

Будинки з двома та більше квартирами

1121

Будинки з двома квартирами5

1121.1

Будинки двоквартирні масової забудови

1,000

-

-

0,300

-

-

1121.2

Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності

1,000

-

-

0,300

-

-

1122

Будинки з трьома та більше квартирами5

1122.1

Будинки багатоквартирні масової забудови

1,000

-

-

0,300

-

-

1122.2

Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні

1,000

-

-

0,300

-

-

1122.3

Будинки житлові готельного типу

1,000

-

-

0,300

-

-

113

Гуртожитки5

1130.1

Гуртожитки для робітників та службовців

-

-

-

-

-

-

1130.2

Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5

-

-

-

-

-

-

1130.3

Гуртожитки для учнів навчальних закладів5

-

-

-

-

-

-

1130.4

Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5

-

-

-

-

-

-

1130.5

Будинки дитини та сирітські будинки5

-

-

-

-

-

-

1130.6

Будинки для біженців, притулки для бездомних5

-

-

-

-

-

-

1130.9

Будинки для колективного проживання інші

-

-

-

-

-

-

12

Будівлі нежитлові

121

Готелі, ресторани та подібні будівлі

1211

Будівлі готельні

1211.1

Готелі

0,600

-

-

0,600

-

-

1211.2

Мотелі

0,600

-

-

0,600

-

-

1211.3

Кемпінги

0,600

-

-

0,600

-

-

1211.4

Пансіонати

0,600

-

-

0,600

-

-

1211.5

Ресторани та бари

0,600

-

-

0,600

-

-

1212

Інші будівлі для тимчасового проживання

1212.1

Туристичні бази та гірські притулки

0,600

-

-

0,600

-

-

1212.2

Дитячі та сімейні табори відпочинку

0,600

-

-

0,600

-

-

1212.3

Центри та будинки відпочинку

0,600

-

-

0,600

-

-

1212.9

Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше

0,600

-

-

0,600

-

-

122

Будівлі офісні

1220

Будівлі офісні5

1220.1

Будівлі органів державного та місцевого управління5

-

-

-

-

-

-

1220.2

Будівлі фінансового обслуговування

1,500

-

-

1,500

-

-

1220.3

Будівлі органів правосуддя5

    -

-

-

    -

-

-

1220.4

Будівлі закордонних представництв5

   -

-

-

    -

-

-

1220.5

Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств

0,200

-

-

0,200

-

-

1220.9

Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші

0,200

-

-

0,200

-

-

123

Будівлі торговельні

1230

Будівлі торговельні

1230.1

Торгові центри, універмаги, магазини

1,000

-

-

0,500

-

-

1230.2

Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5

0,600

-

-

0,600

-

-

1230.3

Станції технічного обслуговування автомобілів

0,400

-

-

0,400

-

-

1230.4

Їдальні, кафе, закусочні тощо

0,400

-

-

0,400

-

-

1230.5

Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування

0,600

-

-

0,600

-

-

1230.6

Будівлі підприємств побутового обслуговування

0,400

-

-

0,400

-

-

1230.9

Будівлі торговельні інші

0,600

-

-

0,600

-

-

124

Будівлі транспорту та засобів зв’язку

1241

Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі

1241.1

Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту

1,500

-

-

0,600

-

-

1241.2

Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту

1,500

-

-

1,000

-

-

1241.3

Будівлі міського електротранспорту

-

-

-

-

-

-

1241.4

Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту

0,600

-

-

0,600

-

-

1241.5

Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі

0,600

-

-

0,600

-

-

1241.6

Будівлі станцій підвісних та канатних доріг

0,600

-

-

0,600

-

-

1241.7

Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо

 

0,600

-

-

0,600

-

-

1241.8

Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо

0,600

-

-

0,600

-

-

1241.9

Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші

1,500

-

-

1,000

-

-

1242

Гаражі

1242.1

Гаражі наземні

0,600

-

-

    -

-

-

1242.2

Гаражі підземні

0,600

-

-

0,600

-

-

1242.3

Стоянки автомобільні криті

0,600

-

-

0,600

-

-

1242.4

Навіси для велосипедів

   -

-

-

   -

-

-

125

           

Будівлі промислові та склади5      

1251

Будівлі промислові5

Цей клас включає: криті будівлі промислового призначення, наприклад, фабрики, майстерні, бойні, пивоварні заводи, складальні підприємства тощо за їх функціональним призначенням

1251.1

Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5

-

-

-

-

-

-

1251.2

Будівлі підприємств чорної металургії5

-

-

-

-

-

-

1251.3

Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5

-

-

-

-

-

-

1251.4

Будівлі підприємств легкої промисловості5

-

-

-

-

-

-

1251.5

Будівлі підприємств харчової промисловості5

-

-

-

-

-

-

1251.6

Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5

-

-

-

-

-

-

1251.7

Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5

-

-

-

-

-

-

1251.8

Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5

-

-

-

-

-

-

1251.9

Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5

-

-

-

-

-

-

 

 

1252

Резервуари, силоси та склади

1252.1

Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу

0,600

-

-

0,600

-

-

1252.2

Резервуари та ємності інші

0,600

-

-

0,600

-

-

1252.3

Силоси для зерна

1,000

-

-

0,600

-

-

1252.4

Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів

0,600

-

-

0,600

-

-

1252.5

Склади спеціальні товарні

0,600

-

-

0,600

-

-

1252.6

Холодильники

0,600

-

-

0,600

-

-

1252.7

Складські майданчики

0,600

-

-

0,600

-

-

1252.8

Склади універсальні

0,600

-

-

0,600

-

-

1252.9

Склади та сховища інші

0,600

-

-

0,600

-

-

126

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення

1261

Будівлі для публічних виступів

1261.1

Театри, кінотеатри та концертні зали

-

-

-

-

-

-

1261.2

Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів

-

-

-

-

-

-

1261.3

Цирки

-

-

-

-

-

-

1261.4

Казино, ігорні будинки

1,500

-

-

1,500

-

-

1261.5

Музичні та танцювальні зали, дискотеки

-

-

-

-

-

-

1261.9

Будівлі для публічних виступів інші

-

-

-

-

-

-

1262

                                                         Музеї та бібліотеки

1262.1

Музеї та художні галереї5

-

-

-

-

-

-

1262.2

Бібліотеки, книгосховища5

-

-

-

-

-

-

1262.3

Технічні центри

-

-

-

-

-

-

1262.4

Планетарії5

-

-

-

-

-

-

1262.5

Будівлі архівів5

-

-

-

-

-

-

1262.6

Будівлі зоологічних та ботанічних садів5

-

-

-

-

-

-

1263

Будівлі навчальних та дослідних закладів5

1263.1

Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ

-

-

-

-

-

-

1263.2

Будівлі вищих навчальних закладів

-

-

-

-

-

-

1263.3

Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5

-

-

-

-

-

-

1263.4

Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5

-

-

-

-

-

-

1263.5

Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5

-

-

-

-

-

-

1263.6

Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5

-

-

-

-

-

-

1263.7

Будівлі закладів з фахової перепідготовки

-

-

-

-

-

-

1263.8

Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5

-

-

-

-

-

-

1263.9

Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5

-

-

-

-

-

-

1264

Будівлі лікарень та оздоровчих закладів

1264.1

Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5

-

-

-

-

-

-

1264.2

Лікарні профільні, диспансери5

-

-

-

-

-

-

1264.3

Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5

-

-

-

-

-

-

1264.4

Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5

-

-

-

-

-

-

1264.6

Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5

-

-

-

-

-

-

1264.9

Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5

-

-

-

-

-

-

1265

Зали спортивні5

1265.1

Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо

-

-

-

-

-

-

1265.2

Басейни криті для плавання

-

-

-

-

-

-

1265.3

Хокейні та льодові стадіони криті

-

-

-

-

-

-

1265.4

Манежі легкоатлетичні

-

-

-

-

-

-

1265.5

Тири

-

-

-

-

-

-

1265.9

Зали спортивні інші

-

-

-

-

-

-

127

Будівлі нежитлові інші

1271

Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства,5не віднесені до класу "Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства" (код 1271) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, та здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку.

1271.1

Будівлі для тваринництва5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.2

Будівлі для птахівництва5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.3

Будівлі для зберігання зерна5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.4

Будівлі силосні та сінажні5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.5

Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.6

Будівлі тепличного господарства5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.7

Будівлі рибного господарства5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.8

Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5

0,300

-

-

0,300

-

-

1271.9

Будівлі сільськогосподарського призначення інші5

0,300

-

-

0,300

-

-

1272

Будівлі для культової та релігійної діяльності5

1272.1

Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5

-

-

-

-

-

-

1272.2

Похоронні бюро та ритуальні зали

0,600

-

-

0,600

-

-

1272.3

Цвинтарі та крематорії5

-

-

-

-

-

-

1273

Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5

1273.1

Пам’ятки історії та архітектури5

-

-

-

-

-

-

1273.2

Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5

-

-

-

-

-

-

1273.3

Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5

-

-

-

-

-

-

1274

Будівлі інші, не класифіковані раніше5

1274.2

Будівлі поліцейських та пожежних служб5

-

-

-

-

-

-

1274.3

Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5

-

-

-

-

-

-

1274.4

Будівлі лазень та пралень

0,300

-

-

0,300

-

-

1274.5

Будівлі з облаштування населених пунктів , (господарськ)і присадибні будівлі)

-

-

-

-

-

-

1275

Інші будівлі

1275.1

Будівлі, що не ввійшли до цього переліку

0,600

-

-

0,600

-

-

2224

Місцеві електро- та телекомунікаційні системи

2224.3

Трансформаторні станції та підстанції місцевих електромереж

1,500

-

-

1,500

-

-

                   

 

1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.

3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.

5 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

 

6. Порядок обчислення, строк та порядок сплати податку, строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку

Порядок обчислення, строк та порядок сплати податку , строк та порядок подання звітності визначені  пунктами 266.7-266.10 Податкового кодексу України. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів  оподаткування і зараховується до бюджету Тетіївської  міської територіальної громади згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

7. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

 

 

     Міський голова                                         Богдан БАЛАГУРА

 

 

Додаток № 2

до проєкту рішення ..... сесії

Тетіївської міської ради VIII скликання

№....... від ..........2021 року

 

 

 

Транспортний податок

 

1. Платники податку

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані на території населених пунктів Тетіївської міської територіальної громади (надалі - ТГ), згідно з чинним законодавством, власні легкові автомобілі визначені, пунктом 267.1 статті 267 Податкового кодексу України.

2. Об'єкт оподаткування

Об'єкт оподаткування визначено пунктом 267.2 статті 267 Податкового кодексу України.

  3. База оподаткування

База оподаткування визначена пунктом 267.3 статті 267 Податкового кодексу України.

4. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

5. Порядок обчислення, строк та порядок сплати податку,строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку

Порядок обчислення, строк та порядок сплати податку , строк та порядок подання звітності визначені  пунктами 267.5-267.8 статті 267 Податкового кодексу України.

6. Ставка податку

Ставка податку визначена у пункті 267.4 статті 267 Податкового кодексу України і встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті Податкового кодексу України.

 

 

 

      Міський голова                                              Богдан БАЛАГУРА

 

 

Додаток № 3

до проєкту рішення ..... сесії

Тетіївської міської ради VIII скликання

№....... від ..........2021 року

 

 

Єдиний податок

 

1. Платники податку

Платниками єдиного податку є суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, визначені пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України.

   Не можуть бути платниками єдиного податку першої-другої груп суб’єкти господарювання визначені пунктом 291.5 статті 291 Податкового кодексу України.

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є доходи платників єдиного податку, отримані ними від провадження підприємницької діяльності, які обкладаються єдиним податком, визначені статтею 292 Податкового кодексу України.

3. База оподаткування

База оподаткування визначена статтею 292 Податкового кодексу України.

4. Ставки єдиного податку

Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються радою міської територіальної громади для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

Визначені пунктом 293.1 статті 293 Податкового кодексу України.

-Для першої групи платників єдиного податку – 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року.

-Для другої групи платників єдиного податку – 15 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

-У разі здійснення платниками єдиного податку другої групи кількох видів господарської діяльності або здійснення діяльності на більш як одній сільській, селищній або міській території, затвердити максимальний розмір ставки єдиного податку - 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

  1. . Порядок обчислення податку

Порядок обчислення податку визначено пунктами 295.2, 295.5 та 295.8 статті 295 Податкового кодексу України.

6. Податковий період

Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої груп є календарний рік, визначений пунктом 294.1 статті 294 Податкового кодексу України.

7. Порядок нарахування та сплати податку

Порядок нарахування та сплати податку регулюються пунктами 295.1, 295.2, 295.4-295.8 статті 295 Податкового кодексу України.

8. Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку

Платники єдиного податку першої – другої груп ведуть облік у порядку, визначеному пунктами 296.2, 296.4, підпунктом 296.5.1 пункту 296.5 статті 296  Податкового кодексу України.

 

 

 

 

 

 

     Міський голова                                                          Богдан БАЛАГУРА

 

 

Додаток № 4

до проєкту рішення ..... сесії

Тетіївської міської ради VIII скликання

№....... від ..........2021 року

 

 

Туристичний збір

 

1.Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету Тетіївської міської територіальної громади.

2. Платники збору

2.1.Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення міської ради про встановлення туристичного збору та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 Податкового кодексу України.

Платниками збору не можуть бути особи, які:

а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у селі, селищі або місті, радами яких встановлено такий збір;

б) особи визначені підпунктом "в" підпункту 14.1.213 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, які прибули у відрядження або тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 Податковго кодексу України, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);

г) ветерани війни;

ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;

е) діти віком до 18 років;

є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади;

ж) члени сім’ї фізичної особи першого та/або другого ступеня споріднення, визначені відповідно до підпункту 14.1.263 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, які тимчасово розміщуються такою фізичною особою у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 Податкового кодексу України, що належать їй на праві власності або на праві користування за договором найму;

з) взяті на облік як внутрішньо переміщені особи відповідно до Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб", які тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 Податкового кодексу України, а інформація про адресу таких місць зазначена в довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи як адреса фактичного місця їх проживання/перебування.

3.База справляння збору

Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 цієї статті 268 Податкового кодексу України.

3. Ставки і база справляння збору

3.1.Ставка збору за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання  (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 Податкового кодексу України, у розмірі 0,5 відсотка – для внутрішнього туризму та 2,5 відсоток – для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення.

3.2.Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 Податкового кодексу України.

4. Податкові агенти

4.1. Справляння збору може здійснюватися з тимчасового розміщення у таких місцях проживання (ночівлі):

а) готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих, хостели, будинки відпочинку, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, пансіонати та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;

б) житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об’єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі).

Справляння збору може здійснюватися такими податковими агентами:

а) юридичними особами, філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами юридичних осіб згідно з підпунктом 268.7.2 пункту 268.7 статті 268 Податкового кодексу України, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 Податкового кодексу України;

б)квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 статті 268 Податкового кодексу України, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами, які уповноважуються міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

5. Особливості справляння збору

5.1.Платники збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, які справляють збір за ставками, у місцях справляння збору та з дотриманням інших вимог, визначених рішенням міської ради.

За один і той самий період перебування платника збору на території однієї адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, повторне справляння збору, вже сплаченого таким платником збору, не допускається.

5.2.Особа здійснює тимчасове розміщення платника збору у місцях проживання (ночівлі), що належать такій особі на праві власності або на праві користування, виключно за наявності у платника збору документа, що підтверджує сплату ним туристичного збору відповідно до Податкового кодексу України та рішення міської ради.

5.3. У разі дострокового залишення особою, яка сплатила туристичний збір, території адміністративно-територіальної одиниці, на якій встановлено туристичний збір, сума надмірно сплаченого збору підлягає поверненню такій особі у встановленому Податковим кодексом України порядку.

6.  Порядок сплати збору

6.1.Податкові агенти сплачують збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому - до 28 (29) включно).

6.2. Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору у контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.

6.3. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 

 

 

 

        Міський голова                                                     Богдан БАЛАГУРА

 

 

 

 

Аналіз  регуляторного впливу  до проєкту рішення міської ради «Про встановлення розмірів ставок місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади»

 

І.Визначення проблеми, що пропонується розв’язати  шляхом  державного регулювання.

 

   Податковий кодекс України є законодавчим актом, який регулює відносини, що виникають у процесі встановлення та скасування податків та зборів в Україні, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Підпунктом 12.3.4. пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України встановлено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Виходячи із норм пункту 5 статті 2 та частини першої статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України (однією зі складових якої є бюджети місцевого самоврядування), становить один календарний рік, що починається 01 січня кожного року й закінчується 31 грудня того ж року.

Тобто, в рамках, визначених Бюджетним та Податковими кодексами України,  маємо до 15 липня оприлюднити прийняте рішення «Про встановлення розмірів ставок місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади».

 

Регуляторний орган: Тетіївська міська рада.

Розробник: Управління фінансів Тетіївської міської ради.

Контакти: тел.(04560) 5-14-32.

 

Проблема, яку пропонується розв’язати – врегулювання справляння місцевих податків та пільг зі сплати місцевих податків на території Тетіївської міської територіальної громади відповідно до Податкового кодексу, визначення на законних підставах розміру ставок  та пільг місцевих податків.

 

Причини виникнення проблеми:

 

  • Тетіївська міська територіальна громада утворилася у 2020 році шляхом приєднання до Тетіївської ОТГ  інших рад, що припиняються,  тому  громада -  змінила (розширила) свої адміністративні межі шляхом приєднання інших територій,  що мали представницькі органи, які також припиняються;
  • Нормативно-правові акти, прийняті радами, що припиняються, зберігають свою чинність на відповідних територіях до прийняття радою територіальної громади (правонаступником) рішень  щодо їх скасування, чи визнання такими, що втратили чинність чи внесення змін;
  • Рада територіальної громади набула регуляторних повноважень на приєднаних територіях.
  • Регуляторні акти, прийняті радами, що припиняються, продовжують діяти на відповідних територіях до внесення змін або визнання такими, що втратили чинність радою (правонаступником).

 

Якщо рішення про місцеві податки і збори радами, що припиняються, приймалися на 2021 рік, то їх дія і завершиться  31 грудня 2021 року.

 

 

Оцінка важливості проблеми:

Проблема, яку пропонується вирішити, дуже важлива для всіх членів Тетіївської міської територіальної громади. Кожен податок є важливою складовою доходів бюджету Тетіївської міської територіальної громади, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Питання наповнення бюджету Тетіївської міської територіальної громади через встановлення місцевих податків та зборів є сферою загальних інтересів суб’єктів господарювання Тетіївської міської територіальної громади. Як наслідок члени міської територіальної громади, у тому числі платники  податку, отримують впевненість у можливості виконання соціально-економічних програм, органи місцевого самоврядування виконують вимоги Податкового кодексу України в частині встановлення місцевих податків та зборів та отримання доходів бюджету громади з метою реалізації власних повноважень. Згідно з бюджетним законодавством  місцеві податки та збори є джерелом надходження загального фонду бюджету Тетіївської міської територіальної громади, за рахунок якого забезпечуються надання послуг населенню в галузях бюджетної сфери та реалізуються інші соціальні програми. Крім цього, рішення Тетіївської міської ради буде узгоджуватися з вимогами Бюджетного та Податкового кодексами України.

 

ІІ. Цілі державного регулювання.

Проєкт рішення Тетіївської міської ради спрямований на розв’язання завдання, визначеного в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу. Цілями державного регулювання є встановлення податків та зборів на території Тетіївської міської  територіальної громади відповідно до вимог Податкового кодексу.

Ухвалення рішення сприяє підвищенню рівня податкової дисципліни, ефективності контролю державної податкової служби в частині наповненості бюджету міської територіальної громади та своєчасності сплати податків.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.

  1.                     Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Встановлення ставок податків згідно проєкту рішення.

 

 

Дана альтернатива є найбільш прийнятою, так як враховує вимоги Бюджетного та Податкового кодексів України, що є особливо актуальним та важливим питанням, дозволить забезпечити стабільні надходження до місцевого бюджету Тетіївської міської територіальної громади, що дозволить профінансувати соціальні програми.  Затвердження такого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики

Альтернатива 2

Встановлення мінімальних ставок.

Альтернатива неприйнятна. Наслідком є недоотримання надходжень до бюджету коштів, що обмежить фінансування першочергових видатків, які мають тенденцію до збільшення. Це повязано із зростанням заробітної плати працівників бюджетної сфери, підвищенням тарифів на енергоносії, ростом індексу споживчих цін. Негативний вплив буде завдано Тетіївській міській територіальній громаді, оскільки відсутність надходжень до бюджету ставить під загрозу фінансування соціально важливих міських програм, бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоровя, соціального захисту, культури, фізичної культури та спорту, житлово-комунального та дорожнього господарства.

Альтернатива 3

Встановлення максимальних ставок.

 

 

Альтернатива може бути прийнятою. Установлення максимальної ставки єдиного податку (I та II групи), податку для об’єктів житлової та /або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та /або юридичних осіб, забезпечить надходження до бюджету, упорядкує відносини між органами місцевого самоврядування та громадянами, суб’єктами господарювання. Але, при цьому збільшується податкове навантаження на платників податку. В цьому випадку буде перевиконання дохідної частини бюджету Тетіївської міської територіальної громади, але у зв’язку з надмірним податковим навантаженням буде виникати заборгованість зі сплати податку і як наслідок закриття суб’єктів підприємницької діяльності, зменшення кількості робочих місць, виникнення соціальної напруги населення.

 

 

IV. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

 

Механізм розв’язання визначеної проблеми полягає у прийнятті відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України рішення Тетіївської міської ради Білоцерківського району Київської області «Про встановлення розмірів ставок місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади», а саме:

-визначення ставок місцевих податків та зборів, а саме: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, туристичного збору та транспортного податку.

Інші елементи податків (зокрема платники податку, об’єкт оподаткування, база оподаткування, порядок обчислення податку, податковий період, строк та порядок сплати податку, строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку) та відносини, що виникають у сфері справляння податків визначено на рівні Податкового кодексу України.

Цей спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування.

При здійсненні регуляторної діяльності розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проєкту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади в установленому законом порядку.

Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання, у порядку та на умовах, визначених Кодексом і цим регуляторним актом.

Тобто, прийняття рішення Тетіївської міської ради Білоцерківського району Київської області «Про встановлення розмірів ставок місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади» є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.

 

V. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Передбачається не обмежувати строк дії регуляторного акта. У разі потреби можуть бути внесені зміни.

                                        

VI. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності буде здійснено до дня набрання чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності буде проведено через рік з дня набрання чинності цим регуляторним актом.

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися відповідальними за його розробку – Управлінням фінансів Тетіївської міської ради на підставі аналізу статистичних даних щодо надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та туристичного збору до бюджету міської територіальної громади.

 

 

Начальник

управління  фінансів                                                    Віктор ЗАТИШНИЙ

 

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь