Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПРО ВИНЕСЕННЯ НА ОБГОВОРЕННЯ ПОРЯДКУ ВИДАЛЕННЯ АВАРІЙНИХ, СУХОСТІЙНИХ ТА ФАУТНИХ ДЕРЕВ І КУЩІВ НА ТЕРИТОРІЇ МІСТА ТЕТІЄВА

Дата: 21.01.2017 23:35
Кількість переглядів: 22

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

Шістдесята сесія шостого скликання

 

м. Тетіїв                                                    25 вересня  2014 року

 

РІШЕННЯ № 857

Про винесення на обговорення Порядку видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев і кущів на території міста Тетієва

 

   З метою здійснення забезпечення належного контролю за використанням об’єктів рослинного світу на території міста, керуючись Законом України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

в и р і ш и л а:

 

1. Винести на обговорення територіальної громади міста Тетієва Порядок  видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев і кущів на території міста Тетієва (додається).

2. Розмістити  даний  Порядок  та аналіз регуляторного впливу на сайті  міської ради.

3. Оголошення про проведення обговорення надрукувати в районній газеті  «Тетіївська  земля».

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти постійну депутатську   комісію з питань торгівлі, житлово-комунального господарства побутового обслуговування, громадського харчування та управління комунальною власністю

 

Міський голова                                                    Р.Майструк

Спеціаліст з юридичного забезпечення                                            Н.Складена

 

                                                                          

 

   Додаток № 1

до рішення шістдесятої сесії

Тетіївської міської ради

від  25.09.2014 №  857

 

 

П О Р Я Д О К

видалення дерев, кущів, газонів та  квітників на території міста Тетієва

 

1. Цей Порядок визначає процедуру видалення дерев, кущів, газонів та квітників (далі – зелені насадження) на території міста  Тетієва.

2. Видалення зелених насаджень здійснюється у разі:

- будівництва об’єкта архітектури на підставі документів, визначених частиною першою статті  34 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”;

- знесення аварійних, сухостійних і фаутних дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більш як 5 сантиметрів;

- ліквідації аварійної ситуації на інженерних мережах на території Тетіївської міської ради;

- проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронних зонах інженерних та транспортних комунікацій;

 -  досягнення деревом вікової межі;

 - провадження господарської діяльності на території розсадників з вирощування декоративних дерев та кущів;

  - запобігання виникнення надзвичайних ситуацій (подій), пов’язаних з забезпеченням безпечної життєдіяльності населення, в тому числі, безпеки дорожнього руху;

-  ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації.

3. Видалення зелених насаджень на території Тетіївської міської ради здійснюється за рішенням виконавчого комітету (далі - компетентний орган) на підставі ордера  (крім випадків, передбачених пунктами 8-11 цього Порядку). 

4.Підставою для прийняття рішення виконавчим комітетом міської ради є заява юридичної чи фізичної особи (далі - заявник) про видалення зелених насаджень.

Розпорядженням міського голови протягом 3-х днів після надходження заяви затверджується склад комісії.

5. До складу комісії включаються представники заявника, власника земельної ділянки (користувача), міської ради, спеціаліст лісового господарства.

   Комісія у п’ятиденний термін після надходження заяви визначає стан зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці, і складає акт обстеження тих насаджень, що підлягають видаленню.

   Кількість примірників актів обстеження відповідає кількості організацій, залучених до проведення обстеження.

   Після затвердження акту, його примірники надаються в організації, які приймали участь в обстеженні, власнику (користувачу) земельної ділянки та заявнику.

   Голова комісії в триденний термін подає проект рішення виконкому про необхідність видалення зелених насаджень та надання дозволу на видалення зелених насаджень в якому зазначаються дані про кількість зелених насаджень, що підлягають видаленню.

6. Матеріально-грошова оцінка зелених насаджень проводиться (за зверненням) спеціалістами лісогосподарського підприємства.

7. Сплата відновної вартості зелених насаджень не проводиться у разі:

- будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) житлових будинків, об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, благоустрою та інших об’єктів будівництва, що споруджуються за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету;

- знесення аварійних, сухостійних і фаутних дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більш як 5 сантиметрів;

- ліквідації аварійної ситуації на інженерних мережах за межами населених пунктів на території Тетіївського району  ;

- відновлення світлового режиму в житловому приміщенні, що затіняється - проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронних зонах інженерних та транспортних комунікацій;

-  досягнення деревом вікової межі;

- провадження господарської діяльності на території розсадників з вирощування декоративних дерев та кущів;

 - запобігання виникнення надзвичайних ситуацій (подій), пов’язаних з забезпеченням безпечної життєдіяльності населення, в тому числі, безпеки дорожнього руху;

-  ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації.

8. Видалення аварійних, сухостійних та з пошкодженням стовбурів різного походження дерев на об’єкті благоустрою здійснює балансоутримувач на підставі акта обстеження зелених насаджень, що складається відповідно до пункту 4 цього Порядку.

9. У процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації, а також у разі, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров’ю громадян чи майну громадян та/або юридичних осіб, видалення зелених насаджень здійснюється негайно з подальшим оформленням акта обстеження відповідно до пункту 4 цього Порядку.

10. Видалення зелених насаджень на території меморіальних комплексів та кладовищах здійснюється на підставі розпорядження міського голови без сплати їх відновної вартості.

   Виконавчий комітет  міської ради укладає договір з виконавцем послуг про надання послуг з видалення зелених насаджень на території меморіальних комплексів та кладовищах, а також здійснює контроль за їх якісним проведенням.

11. Видалення зелених насаджень на земельних ділянках, які перебувають у приватній власності або на присадибних ділянках здійснюється за рішенням власників (користувачів) земельних ділянок без сплати їх відновної вартості.

 

 

Секретар ради                                     І.Погоріла

 

Аналіз регуляторного впливу

до Порядку видалення аварійних, сухостійних

та фаутних дерев і кущів на території міста Тетієва

 

   Цей аналіз регуляторного впливу  розроблений на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006р. №1045 (зі змінами) і Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105 та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Опис проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

   Запропонований регуляторний акт подається на затвердження для упорядкування та вдосконалення процедури видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев і кущів на території міста Тетієва, згідно з нормами чинного законодавства та Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України.

   Видалення дерев, кущів, газонів та інших зелених насаджень здійснюється в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України (стаття 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів»).

2. Цілі регулювання

     Даний регуляторний акт:

1) дозволить на законних підставах фізичним та юридичним особам зносити зелені насадження на території міста;

2) забезпечити зростання надходжень до міського бюджету та спрямування коштів на природоохоронні заходи та відновлення зелених насаджень;

3) надасть можливість встановити на території міста впорядкувати процедуру видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень.

3.Альтернативні способи досягнення цілей

     У ході підготовки проекту рішення було проведено глибокий моніторинг відповідних нормативних актів на предмет альтернативного врегулювання відносин з видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев і кущів на території міста.

     Першим альтернативним способом є залишити врегулювання відносин з видалення зелених насаджень на території міста на основі вже діючих норм законодавства.

4.Механізм розв’язання проблеми

   Регулювання побудоване у відповідності до принципів регуляторної політики

1) надання у засоби масової інформації повідомлення щодо порядку здійснення видалення видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев і кущів на території міста;

2) взаємодія з громадськістю;

3) врахування винесених зі сторони громадськості пропозицій та зауважень.

Запропонований спосіб відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: принципу прозорості.

5.Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

   У разі прийняття проекту рішення КП «Благоустрій» отримує правову основу та порядок видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев і кущів.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта з застосуванням методу аналізу вигод та витрат

   Прийняття проекту забезпечить процедуру видалення дерев, кущів та інших зелених насаджень. Від впровадження регуляторного акта негативних результатів не очікується.

7. Строк чинності регуляторного акта  

   Строк дії регуляторного акта не обмежений з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства та з інших причин.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта 

   Відстеження результативності дій даного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:

1)підвищення ефективності діяльності в сфері видалення видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев і кущів;

2) підвищення безпеки життєдіяльності населення міста.          

9.Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта

   Базове відстеження даного регуляторного акта буде проведено через 6 місяці після набрання чинності рішення.

   Повторне відстеження буде здійснено через рік після проведення базового, але не пізніше ніж через 2 роки.

   Періодичне відстеження результативності регуляторного акту буде проводитись 1 раз на 3 роки, після закінчення заходів повторного відстеження.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь