Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ №3

Дата: 11.12.2018 11:48
Кількість переглядів: 6

 

 

НАКАЗ

 

04.12.2018                                                                               № 142-О

 

Про затвердження порядку

проведення конкурсного відбору

на зайняття вакантної посади

директора комунального закладу

«Тетіївський заклад загальної

середньої освіти І-ІІІ ступенів №3»

Тетіївської міської ради

Київської області

 

 

         Відповідно  до  Законів України  «Про освіту» , «Про загальну середню освіту», рішення сесії Тетіївської міської ради №213-07-УІІ від 21.06.2018 «Про затвердження положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти», на виконання розпорядження Тетіївського міського голови №226 від 29 листопада 2018 року «Про оголошення конкурсу  на зайняття  вакантної посади директора комунального закладу «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3» Тетіївської міської ради Київської області», з метою належної організації проведення конкурсного відбору на зайняття вакантної посади  директора комунального закладу «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3» Тетіївської міської ради  Київської області

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Здійснювати конкурсний відбір переможця конкурсу за результатами:

1.1.письмового іспиту на знання Конституції України (Додаток 1.);

   1.2.письмового іспиту на знання Закону України «Про запобігання корупції» (Додаток 2);

  1.3. письмового іспиту на знання  законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної  середньої освіти, а також Конвенції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до  2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету  Міністрів України від 14 грудня 2016 року №988-р       (Додаток 3);

1.4. перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання  (Додаток 4);

1.5. публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної  презентації.

   2. Визначити загальний час письмового іспиту для підготовки  відповіді на екзаменаційний білет – 60 хвилин. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші зі штампом виконавчого комітету Тетіївської міської ради. Перед відповіддю обов’язково вказується прізвище, ім’я, по батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті. Після підготовки відповідей на аркуші проставляється  підпис кандидата та дата складання іспиту. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів у екзаменаційну відомість, форма відповідно додатку 5.

 3. Для оцінки знань кандидатів використовується п’ятибальна система:

- п’ять балів виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Закону України  «Про запобігання корупції» та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень керівника закладу загальної середньої освіти;

- чотири бали виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції  України, Закону України «Про запобігання корупції» і достатньо володіють знаннями  законодавства з урахуванням специфіки керівника закладу загальної середньої освіти;

- три бали виставляється кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи;

- два бали виставляється  кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок;

- один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

 

4. Екзаменаційні білети та екзаменаційна відомість формуються за зразком форми, наведеної у додатках 6 і 7  цього наказу. Екзаменаційні білети затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Закону  України «Про запобігання корупції», два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень керівника закладу загальної середньої освіти та одного ситуаційного завдання – всього 5 питань. Кількість білетів має бути не менше 15.

5.Конкурсна комісія упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу, або визнає конкурс таким, що не відбувся та оприлюднює результати конкурсу на веб-сайті засновника.

6. Протягом трьох робочих днів з дня визначення переможця конкурсу засновник призначає переможця конкурсу та укладає з ним строковий трудовий договір.

8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Начальник управління освіти                                   Т.І.Коробко

 

 

                                                             

 

                                                                          Додаток 1.

                                                                      до наказу управління освіти

                                                              виконавчого комітету Тетіївської

                                                   міської ради    №142-О  від  04.12.2018

 

 

 

 

I. Питання на перевірку знання Конституції України

 

 

  1. Основні розділи Конституції України.
  2. Основні риси Української держави за Конституцією України .
  3. Форма правління в Україні .
  4. Визнання найвищої соціальної цінності України .
  5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України .
  6. Об'єкти права власності Українського народу.
  7. Найважливіші функції держави.
  8. Державні символи України.
  9. Повноваження Верховної Ради України.
  10. Обов'язки громадянина України.
  11. Право громадянина України на вибори .
  12. Порядок обрання Президента України.
  13. Повноваження територіальних громад за Конституцією України.
  14. Повноваження Президента України.
  15. Система адміністративно-територіального устрою України.

    

 

                                                                          Додаток 2.

                                                                      до наказу управління освіти

                                                              виконавчого комітету Тетіївської

                                                   міської ради    №142-О  від  04.12.2018

 

 

Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання корупції"

 

 

  1. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів.
  2. Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції».
  3. Статус та склад Національного агентства з питань запобігання корупції .
  4. Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції.
  5. Права Національного агентства з питань запобігання корупції .
  6. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків.
  7. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб.
  8. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.
  9. Спеціальна перевірка.
  10. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
  11. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування.
  12. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції.
  13. Антикорупційна експертиза.
  14. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи.
  15. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

 

                                                                          Додаток  3.

                                                                      до наказу управління освіти

                                                              виконавчого комітету Тетіївської

                                                   міської ради    №142-О  від  04.12.2018

 

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання  законодавства з урахуванням специфіки

функціональних повноважень керівника

закладу загальної середньої освіти

 

1.      Право громадян України на освіту (стаття 3 ЗУ «Про освіту»).

2.      Складники та рівні освіти (стаття 10 ЗУ «Про освіту»).

3.      Повна загальна середня освіта (стаття 12 ЗУ «Про освіту»).

4.      Організаційно-правовий статус закладів освіти (стаття 22 ЗУ «Про освіту»).

5.      Управління закладом освіти (стаття 24 ЗУ «Про освіту»).

6.      Права і обов’язки засновника закладу освіти (стаття 25 ЗУ «Про освіту»).

7.      Освітня програма (стаття 33 ЗУ «Про освіту»).

8.      Документи про освіту (стаття 40 ЗУ «Про освіту»).

9.      Система забезпечення якості освіти (стаття 41 ЗУ «Про освіту»).

10.    Інституційний аудит (стаття 45 ЗУ «Про освіту»).

11.    Зовнішнє незалежне оцінювання (стаття 47 ЗУ «Про освіту»).

12.    Атестація педагогічних працівників (стаття 50 ЗУ «Про освіту»).

13.    Сертифікація педагогічних працівників (стаття 51 ЗУ «Про освіту»).

14.    Державні гарантії здобувачам освіти (стаття 56 ЗУ «Про освіту»).

15.    Органи управління у сфері освіти (стаття 62 ЗУ «Про освіту»).

16.    Повноваження органів місцевого самоврядування, Верховної Ради Автономної Республіки Крим (стаття 66 ЗУ «Про освіту»).

17.    Повноваження органів із забезпечення якості освіти (стаття 67 ЗУ «Про освіту»).

18.    Етапи реалізації політики у сфері реформування закладів середньої освіти  (Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року).

19.    Основні завдання законодавства України про загальну середню освіту  (стаття  2 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

20.    Державні стандарти загальної середньої освіти (стаття 32 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

21.    Повноваження закладу загальної середньої освіти (стаття 38 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

22.    Повноваження педагогічної ради закладу освіти (стаття 39 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

23.    Трудовий договір (ст.21 КЗпП України).

24.    Строки трудового договору (ст.23 КЗпП України).

25.    Підстави припинення трудового договору (ст.36 КЗпП України).

26.    Розірвання трудового договору з ініціативи працівника (ст.38 КЗпП України).

27.    Розірвання трудового договору з ініціативи власника уповноваженого ним органу (ст.40 КЗпП України).

28.    Порядок вивільнення працівників (ст.49-2 КЗпП України).

29.    Порядок надання щорічних відпусток (ст. 10 Закону України „Про відпустки”).

30.    Педагогічне навантаження (ст. 25 Закону України «Про загальну середню освіту»)

 

 

                                                                          Додаток 4.

                                                                      до наказу управління освіти

                                                              виконавчого комітету Тетіївської

                                                   міської ради    №142-О  від  04.12.2018

 

ПЕРЕЛІК СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ

для складання іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3» Тетіївської міської ради Київської області

 

 

Ситуація 1.

         Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10  класу (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну. ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів  стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора школи?

 

Ситуація 2.

         Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною.. основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір  перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора школи?

 

Ситуація 3.

         Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий - здоровий. Дії директора школи?

 

Ситуація 4.

         Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи  свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?

 

Ситуація 5

         Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?

2

 

Ситуація 6.

         Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: „Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!” Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора школи.

 

Ситуація 7.

         У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?

 

Ситуація 8.

         Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора школи за порадою.

 

Ситуація 9.

         Директор школи  усвідомив, що у педагогічному колективі працює  педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?

 

Ситуація 10.

         Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють  переконливо доводити свою правоту. Як вплинути на таких заступників?

 

Ситуація 11.

         Завуч школи, вчитель історії, не підготував вчасно  важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і  отримав  догану за недобросовісне виконання обов’язків .  У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня .Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?

3

 

Ситуація 12.

         Педагог-організатор   школи  О.В. повернулася з відпустки із запізненням на два дні і мотивувала це тим, що «неможливо було виїхати з Мелітополя, де вона відпочивала».

За порушення трудової дисципліни їй винесли догану.

Незабаром після цього відбувся міський КВК між командами шкіл, в підготовці до якого  О.В.  брала найактивнішу участь і команда школи посіла 1 місце.

Проте на педраді, де підбивалися підсумки роботи школи за семестр, О.В. не була навіть згадана в числі учасників підготовки до цього  заходу, бо  завуч школи  викреслила її прізвище з тексту своєї  доповіді.

Як правильно вчинити директору у даній ситуації?

 

Ситуація  13.

         Учитель В.В.  систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов'язків при потуранні його безпосереднього керівника завуча М.М..  Директор школи  знає не тільки про погану роботу В.В., але й про те, що М.М. не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з В.В.., фактично заохочує недобросовісність В.В. чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання  М.М. (безпосереднього керівника), начебто немає: покараним повинен бути В.В. (підлеглий). Але водночас директор школи усвідомлює, що в поганій роботі В.В. є значна частка вини М.М. Кого ж варто більшою мірою покарати?

 

 

Ситуація  14.

         Директор школи заходить до класу і бачить на дошці карикатуру на себе. Вона виразна, смішна, об’єктивна. Клас мовчки очікує реакції директора. Що має зробити  керівник закладу?

 

Ситуація 15.

         Все почалося в той день, коли Настю, ученицю 5-Б класу, не пустили вранці до школи. В її школі для всіх учнів була введена обов’язкова форма: піджак зеленого кольору. Того ранку Настя піджак не вдягла, бо за день до того дівчинка забруднила його і мама віднесла річ до хімчистки, іншого піджака у дівчинки не було. Настя була прикро вражена, коли черговий при вході не впустив її до школи, посилаючись на наказ директора „без шкільної форми нікого в школу не впускати!”. Засмучена дівчинка вже налаштувалась вертатися додому, як раптом побачила завуча з виховної роботи, Марію Іванівну, яка піднімалася сходами шкільного ґанку.

- Добрий день, Маріє Іванівно, чому мене не впускають до школи? Я вчора забруднила піджак і мама віднесла його до хімчистки, а черговий каже, що без піджака в школу не можна!

- Настю, не вигадуй дурниць і передай мамі, щоб вона частіше ходила на батьківські збори. Тоді б вона знала, що існує наказ, відповідно до якого всі учні повинні ходити до школи тільки в шкільній формі!

Повернувшись додому, Настя ледве встигла застати маму до того, як вона пішла на роботу. Мати вислухала доньку і була вкрай обурена вчинком шкільної адміністрації, після чого прийшла зі скаргою до директора школи.

Що повинен зробити директор школи у такій ситуації?

             

 

 

     Додаток 5.

                                                                      до наказу управління освіти

                                                              виконавчого комітету Тетіївської

                                                   міської ради    №142-О  від  04.12.2018

 

 

ФОРМА

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № _____

 

для складання іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади директора КЗ «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3» Тетіївської міської ради Київської області

 

  1. Питання на перевірку знання Конституції України

 

     2. Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання корупції"

     3-4. Питання на перевірку знання   законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень керівника закладу загальної середньої освіти.

     5. Ситуаційне завдання.

 

 

 

 

Додаток 6.

                                                                      до наказу управління освіти

                                                              виконавчого комітету Тетіївської

                                                   міської ради    №142-О  від  04.12.2018

 

 

ФОРМА

ЕКЗАМЕНАЦІЙНА ВІДОМІСТЬ

проведення іспитів кандидатів на заміщення вакантної посади директора КЗ «Тетіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3» Тетіївської міської ради Київської області

 

"_____"_______________20___ року

 

 

з/п    

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада, на яку претендує кандидат

 

 

Номер білета

Загальна сума балів

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

Голова комісії                    _____________      ___________________

                                                 (підпис)                              (П.І.Б)

 

Заступник голови комісії      _____________      ___________________

                                                    (підпис)                            (П.І.Б)

 

Члени   комісії                    _____________      ___________________

                                                    (підпис)                                (П.І.Б)

                                             _____________      ___________________

                                                    (підпис)                                (П.І.Б)

                                             _____________      ___________________

                                                    (підпис)                                (П.І.Б)

                                            _____________         ___________________

                                                   (підпис)                               (П.І.Б)

                                           _______________          ___________________

                                                   (підпис)                                (П.І.Б)

                                              ________________           ____________________

                                                       (підпис)                                  (П.І.Б.)

                                              ________________           ____________________

                                              (підпис)                                  (П.І.Б.)

                                               ________________           ____________________

                                              (підпис)                                  (П.І.Б.)

                                              ________________           ____________________

                                               (підпис)                                  (П.І.Б.)

 

                                                 ________________           ____________________

                                              (підпис)                                  (П.І.Б.)

                                               ________________           ____________________

                                               (підпис)                                  (П.І.Б.)

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь