Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про затвердження Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Тетіївської міської ради

Дата: 18.01.2021 14:43
Кількість переглядів: 62

УКРАЇНА

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

 Рішення

 

      від  30.11.2017 р.  №  131

                м. Тетіїв                                            

 

Про затвердження Положення про

житлову  комісію при виконавчому

комітеті Тетіївської міської ради

 

         Керуючись Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, “Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, виконавчий комітет міської ради

 

                                                    в и р і ш и в :

 

  1. Затвердити Положення про житлову  комісію при виконавчому комітеті  Тетіївської міської ради (додається).

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника 

    міського голови П.В.Дем’янчука.

 

 

           Міський голова                                                Р.Майструк

                                                 

 

 

                                                                                                Додаток  № 1

                                                                                                до  рішення виконавчого комітету

                                                                                                від  30.11.2017  № 131

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

про житлову  комісію при виконавчому комітеті

Тетіївської міської ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті Тетіївської міської ради ( далі Комісія).

Склад Комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету міської ради.

         Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом, Постановами Кабінету Міністрів, “Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями сесії та  рішеннями виконавчого комітету Тетіївської міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ

 

Відповідно до покладених  завдань Комісія з житлових питань:

1. Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний  облік при виконкомі міської ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.

2. Розглядає питання, надає пропозиції щодо:

- взяття громадян на квартирний  облік,

-  включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень,

- зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень,

-розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень,

-переоформлення особових рахунків на займану жилу площу (зміна договору найму);

- обміну квартир

3. Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.

4. Оформляє  ордери на жилі приміщення;

5. Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.

6. Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню міста;

7. Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення  виявлених порушень;

8. Формує справи осіб, що взяті на квартирний облік.

 9. Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.

10.Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;

11.Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.

12.Проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.

13.Вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

 

 

IІІ. РОБОТА КОМІСІЇ

 

3.1.Засідання комісії скликаються не рідше одного разу в місяць і оформляються протоколом. Протоколи підписують усі члени комісії.

3.2.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.

3.3.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.

 

ІV. РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ.

 

ГОЛОВА КОМІСІЇ:

 

  •   здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за   

  діяльність комісії;

  • веде особистий прийом громадян;
  •  веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;
  • вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:

   - виконує доручення голови комісії;

   - у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки.

 

СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ

 

-     готує проекти рішень виконкому;

-     веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;

-     впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;

-  впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;

-  проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на

    квартирному  обліку при виконкомі;

-  вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних

    заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими 

    приміщеннями.

відповідає за:

  • прийом документів від громадян;
  • ведення і оформлення протоколів засідань;
  • підготовку засідань;
  • оформлення та видачу ордерів;
  • формування справ осіб, що взяті на квартирний облік.
  • проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
  • проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення.

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

 

беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення голови комісії.

 

 

             Секретар ради                                      І.Погоріла

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь