ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ТЕТІЇВСЬКИМ РАЙОННИМ ВДРАЦС ГТУЮ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
територіального управління
юстиції у Київській області
29 січня 2019 року № 47/6
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
з державної реєстрації народження
Тетіївський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Головного територіального управління юстиції у Київській області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
09800, Київська область, м. Тетіїв, вул. Я. Острозького, 5 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Робочий час та графік прийому громадян: вівторок з 9:00 до 20:00; середа з 9:00 до 18:00; четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 18:00; субота з 9:00 до 16:45. Перерва на відпочинок з 13:00 до 13:45. Вихідні дні – неділя, понеділок
Неприйомні дні: Кожна перша середа місяця - неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища Тетіївського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
В п’ятницю кожного тижня – працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства; витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану
|
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон (04560) 5-15-40 Адреса електронної пошти – vcs@tt.ko.drsu.gov.ua Офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Київській області http://www.kyivobljust.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; постанова Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року № 9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я»; Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064; розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (далі – Правила) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява заявника (батьків дитини чи одного з них, родичів, інших осіб, уповноваженого представника закладу охорони здоров’я, в якому народилась дитина або в якому на цей час вона перебуває) про державну реєстрацію народження, подана за місцем народження дитини або за місцем проживання її батьків чи одного з них |
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення подаються безпосередньо: 1) до відділу державної реєстрації актів цивільного стану: - заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр); - паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення; - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини; - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я; - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше; - рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту народження, що відбулося на тимчасово окупованій території України; - документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 122, 125, 135 Сімейного кодексу України. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто. 2. В електронній формі документи подаються через веб-портал Міністерства юстиції України батьком або матір’ю дитини, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація народження дитини проводиться в день звернення заявника, а у разі подання заяви в електронній формі – не пізніше наступного робочого дня у разі отримання такої заяви поза робочим часом відділу державної реєстрації актів цивільного стану |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану. 3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача: а) свідоцтва про народження дитини; витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (довідка) про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; б) витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
територіального управління
юстиції у Київській області
29 січня 2019 року № 47/6
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
з державної реєстрації зміни імені
Тетіївський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Головного територіального управління юстиції у Київській області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
09800, Київська область, м. Тетіїв, вул. Я. Острозького,5 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Робочий час та графік прийому громадян: вівторок з 9:00 до 20:00; середа з 9:00 до 18:00; четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 18:00; субота з 9:00 до 16:45. Перерва на відпочинок з 13:00 до 13:45. Вихідні дні – неділя, понеділок
Неприйомні дні: Кожна перша середа місяця - неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища Тетіївського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
В п’ятницю кожного тижня – працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства; витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану
|
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон (04560) 5-15-40 Адреса електронної пошти – vcs@tt.ko.drsu.gov.ua Офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Київській області http://www.kyivobljust.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»; Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 915; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за № 813/27258
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява про зміну імені фізичної особи, яка досягла віку, встановленого законом
|
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
|
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Суб’єктом звернення сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (5,10 грн) та 3 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (51 грн) – при повторній зміні імені. Від сплати державного мита звільняються:
|
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Заява про зміну імені розглядається відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк, який може бути продовжений не більше, ніж на три місяці. У разі надання дозволу на зміну імені суб’єкт звернення у тримісячний строк може звернутися для державної реєстрації зміни імені до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, які складають актовий запис про зміну імені |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану. 3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про зміну імені в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про зміну імені. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації зміни імені |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення отримує: 1) висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану або поштовим зв’язком; 2) свідоцтво про зміну імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
територіального управління
юстиції у Київській області
29 січня 2019 року № 47/6
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
з державної реєстрації розірвання шлюбу
Тетіївський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Головного територіального управління юстиції у Київській області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
09800, Київська область, м. Тетіїв, вул. Я. Острозького, 5 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Робочий час та графік прийому громадян: вівторок з 9:00 до 20:00; середа з 9:00 до 18:00; четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 18:00; субота з 9:00 до 16:45. Перерва на відпочинок з 13:00 до 13:45. Вихідні дні – неділя, понеділок
Неприйомні дні: Кожна перша середа місяця - неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища Тетіївського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
В п’ятницю кожного тижня – працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства; витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану
|
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон (04560) 5-15-40 Адреса електронної пошти – vcs@tt.ko.drsu.gov.ua Офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Київській області http://www.kyivobljust.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940. Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за № 813/27258 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява подружжя, яке не має дітей, або одного з них, подана до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання подружжя |
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються: до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:
|
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються заявниками особисто. 2. Якщо один з подружжя через поважну причину не може особисто подати заяву про розірвання шлюбу, таку заяву нотаріально засвідчену або прирівняну до нотаріально засвідченої, від його імені може подати другий з подружжя. 3. Подання заяви про державну реєстрацію розірвання шлюбу з накладенням електронних цифрових підписів через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Суб’єкт звернення сплачує державне мито за розірвання шлюбу: - за взаємною згодою подружжя, яке не має неповнолітніх дітей у розмірі 0,5 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (8,50 грн); - з особами, визнаними у встановленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними у розмірі 0,03 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,51грн). Від сплати державного мита звільняються:
|
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація розірвання шлюбу проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану:
|
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану. 3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про розірвання шлюбу в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача кожному з подружжя свідоцтва про розірвання шлюбу. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації розірвання шлюбу |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про розірвання шлюбу безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
територіального управління
юстиції у Київській області
29 січня 2019 року № 47/6
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
з державної реєстрації смерті
Тетіївський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Головного територіального управління юстиції у Київській області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
09800, Київська область, м. Тетіїв, вул. Я. Острозького,5 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Робочий час та графік прийому громадян: вівторок з 9:00 до 20:00; середа з 9:00 до 18:00; четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 18:00; субота з 9:00 до 16:45. Перерва на відпочинок з 13:00 до 13:45. Вихідні дні – неділя, понеділок
Неприйомні дні: Кожна перша середа місяця - неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища Тетіївського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
В п’ятницю кожного тижня – працівниками відділу надаються безоплатно консультацій з питань застосування сімейного та цивільного законодавства; витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану
|
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон (04560) 5-15-40 Адреса електронної пошти – vcs@tt.ko.drsu.gov.ua Офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Київській області http://www.kyivobljust.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»; Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть та інших осіб
|
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються 1) до відділу державної реєстрації актів цивільного стану: - заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр); - документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою; - рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою; - рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту смерті, що відбулася на тимчасово окупованій території України; - паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)
|
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто до органу державної реєстрації актів цивільного стану |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно
|
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація смерті проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану у день подання суб’єктом звернення безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації
|
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану. 3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідки) про смерть для отримання допомоги на поховання. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення отримує у відділі державної реєстрації актів цивільного стану свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідку) про смерть для отримання допомоги на поховання
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
територіального управління
юстиції у Київській області
29 січня 2019 року № 47/6
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
з державної реєстрації шлюбу
Тетївського районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Головного територіального управління юстиції у Київській області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
09800, Київська область, м. Тетіїв, вул. Я. Острозького, 5 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Робочий час та графік прийому громадян: вівторок з 9:00 до 20:00; середа з 9:00 до 18:00; четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 18:00; субота з 9:00 до 16:45. Перерва на відпочинок з 13:00 до 13:45. Вихідні дні – неділя, понеділок
Неприйомні дні: Кожна перша середа місяця - неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища Тетіївського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
В п’ятницю кожного тижня – працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства; витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану
|
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон (04560) 5-15-40 Адреса електронної пошти – vcs@tt.ko.drsu.gov.ua Офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Київській області http://www.kyivobljust.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940; Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за № 813/27258 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява жінки та чоловіка про державну реєстрацію шлюбу
|
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
|
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються жінкою та чоловіком особисто. 2. Якщо жінка та/або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені. 3. Подання заяви про державну реєстрацію шлюбу з накладенням електронних цифрових підписів через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн). Від сплати державного мита звільняються:
|
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація шлюбу проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану з дотриманням строків, визначених статтею 32 Сімейного кодексу України та з урахуванням побажань наречених
|
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про шлюб в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача кожному з подружжя свідоцтва про шлюб; 2. Письмова відмова у проведенні державної реєстрації шлюбу |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.
|