Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОБГОВОРЕННЯ НОРМАТИВНОЇ ОДИНИЦІ СТВОРЕНОЇ ПОТУЖНОСТІ БУДІВНИЦТВА ОБ’ЄКТІВ В МІСТІ ТЕТІЄВІ НА 2018 РІК

Дата: 01.03.2018 13:46
Кількість переглядів: 12

 

УКРАЇНА

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 Рішення

Від   27.02.2018 р.     № 14

          м. Тетіїв.

Про винесення на обговорення  одиниці

створеної потужності будівництва на

території Тетіївської ОТГ

         Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» , керуючись Законом України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» та  ст. 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет міської ради

                                            в и р і ш и в :

1. Винести на обговорення  норматив для одиниці створеної потужності будівництва на території  Тетіївської міської об’єднаної територіальної громади в розмірі 5000 грн.

2. Дане рішення опублікувати на сайті міської ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника  

    міського голови І.В.Мащенка.

               Міський голова                                          Р.Майструк

 

Спеціаліст з юридичного забезпечення                                                     Н.Складена

                              Аналіз регуляторного впливу
        
 рішення виконавчого комітету Тетіївської міської ради  «Про винесення на обговорення  одиниці створеної потужності будівництва на

                                 території Тетіївської ОТГ»        

        Аналіз  регуляторного впливу проекту  виконавчого комітету Тетіївської міської ради «Про винесення на обговорення  одиниці створеної потужності будівництва на території Тетіївської ОТГ»  підготовлено відповідно до вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308.

         1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом регулювання господарських відносин.

Згідно зі ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» порядок залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування.

Відповідно до законодавства пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури полягає у відрахуванні замовником до місцевого бюджету відповідних коштів.

        Рішенням Тетіївської міської ради  від  29.08. 2013 р. №  626 було затверджено Порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури

міста Тетієва,  Порядок розрахунку пайової участі замовників у розвитку

інфраструктури м. Тетієва у разі будівництва об'єктів, загальна кошторисна вартість яких згідно з державними  будівельними нормами, стандартами і правилами не визначена або не відповідає одиниці створеної потужності

в м. Тетієві, Примірна форма договору про пайову участь замовника у розвитку  інфраструктури території Тетіївської міської ради з розрахунком величини пайової участі.

       Законодавством передбачено , що величина  пайової   участі   у   розвитку   інфраструктури населеного  пункту  визначається у договорі,  укладеному з органом місцевого  самоврядування  (відповідно  до  встановленого  органом  місцевого   самоврядування   розміру  пайової  участі  у  розвитку інфраструктури),  з  урахуванням  загальної  кошторисної  вартості будівництва  об'єкта,  визначеної  згідно  з будівельними нормами, державними  стандартами  і  правилами.  У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва  об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами,  вона визначається  на  основі  встановлених  органом місцевого   самоврядування   нормативів   для   одиниці  створеної потужності. 

         Діючим на теперішній час Порядком  розрахунку пайової участі замовників у розвитку  інфраструктури території  Тетіївської міської ради у разі будівництва об’єктів, загальна кошторисна вартість яких згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами не визначена, встановлений розмір нормативу для одиниці створеної потужності будівництва об’єкта на території Тетіївської міської ради у розмірі 2500,00

( дві тисячі  п’ятсот) гривень». Розмір нормативу не змінювався з 2013 року.

         Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 09.08.2017р. № 195 «Про прогнозні середньорічні показники опосередкованої вартості  спорудження житла за регіонами України на 2018 рік  » затверджено показник опосередкованої вартості  спорудження житла у Київській області на 2018 рік у розмірі 12027 грн за 1 кв.м. загальної площі.

          Середня вартість будівництва по різних об’єктах у місті в 2017 році становила від 1400 до  4400 грн.

Кошти, отримані як пайова участь (внесок) від замовників (забудовників) об’єктів містобудування, будуть використовуються виключно на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, що надасть можливість виконавчому органу міської ради спрямувати зазначені кошти на фінансування будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури , визначених пріоритетними у Програмі соціально-економічного розвитку на відповідний рік

Суть проблеми полягає в необхідності приведення діючого положення про порядок пайової участі (внеску) замовників у  створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів у відповідність до вимог чинного законодавства України та забезпечення надходження коштів до місцевого бюджету.

         2. Цілі регулювання.

Цілі проекту регуляторного акта полягають у:

-   забезпеченні виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

- забезпечення надходження коштів до бюджету Тетіївської міської ради

         3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

   В якості альтернативи до запропонованого регулювання є можливість залишення усього без змін. Однак, такий підхід лише заглиблює проблему і жодним шляхом не сприяє її рішенню, а саме призведе до:

         - зменшення надходжень від пайової участі у  створенні і розвитку      інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури території          Тетіївської міської ради;

Перевагами обраного регулювання є:- забезпечення виконання вимог Закону України «Про регулювання  містобудівної діяльності»;

         - забезпечення зростання обсягу надходжень до міського бюджету за   рахунок сплати пайової участі у   створенні і розвитку інженерно-   транспортної та соціальної інфраструктури території Тетіївської 

  міської ради.

         4. Механізм розв’язання проблеми

         Досягнення визначеної мети планується шляхом прийняття даного рішення виконавчим комітетом Тетіївської міської ради.

         5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

На сьогоднішній день діє Порядок пайової участі замовників у розвитку  інфраструктури території Тетіївської міської ради , Порядок розрахунку пайової участі замовників у розвитку  інфраструктури території  Тетіївської міської ради у разі будівництва об’єктів, загальна кошторисна вартість яких згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами не визначена та Примірна форма договору про пайову участь замовника у розвитку  інфраструктури території Тетіївської міської ради з розрахунком величини пайової участі та графіком внесення коштів  , затверджені  рішенням  Тетіївської міської ради  від  29.08.2013 р. № 626.

         На виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для урегулювання відносин між органами місцевого самоврядування та забудовниками, необхідно привести ці нормативні документи у відповідність до вимог чинного законодавства.

         6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта.

Сфера інтересів

Вигоди

Витрати

Територіальна громада

- збільшення обсягу надходжень до місцевого бюджету;

-  розширені можливості для створення і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури Тетіївської ОТГ

 

відсутні

Суб’єкти господарювання

- урегулювання відносин , що виникають у зв’язку з сплатою пайової участі у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури Тетіївської ОТГ;

 

витрати на сплату пайового внеску для участі у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури території

Органи місцевого самоврядування

- забезпечення надходжень від пайової участі у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури до міського бюджету.

 

відсутні

 

         7. бґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акту

         Термін дії запропонованого регуляторного акту  необмежений, внесення змін та його відміна можлива у разі зміни чинного законодавства чи в інших особливих випадках.

         8. Показники результативності регуляторного акту

         Показниками, які характеризують наслідки дії регуляторного акта є:

- Кількість укладених Договорів про пайову участь у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури Тетіївської ОТГ;

- Сума надходжень до  міського бюджету від  пайової участі у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури Тетіївської ОТГ.

         9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту:

         Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися на підставі аналізу статистичних даних щодо кількості укладених договорів про пайову участь у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури Тетіївської ОТГ;

У відповідності з процедурою, передбаченою чинним законодавством, буде проведено базове відстеження до вступу в дію цього рішення, повторне через рік та періодичне через три роки з часу закінчення заходів з повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів, шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення  відповідних  змін.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь