Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про винесення на обговорення розміру плати за розміщення торгових місць з реалізації сільськогосподарської продукції та живої риби з автотранспорту та спеціальних ємностей на території Тетіївської мі

Дата: 02.06.2020 13:49
Кількість переглядів: 27

Розглянувши клопотання КП «Агенція регіонального розвитку» Тетіївської міської ради  № 15 від 31.03.2020 року щодо затвердження плати на розміщення торгових місць з реалізації сільськогосподарської продукції та живої риби з автотранспорту або спеціальних ємностей на території Тетіївської об’єднаної територіальної громади»,  керуючись  статтями 25, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», виконавчий комітет Тетіївської міської ради

 

 В И Р І Ш И В :

 

       1. Винести на обговорення мешканців Тетіївської об’єднаної територіальної громади розмір плати за розміщення торгових місць (виїзна торгівля) з реалізації сільськогосподарської продукції та живої риби з автотранспорту або спеціальних ємностей на території Тетіївської міської ради, у розмірі згідно з додатком. 

      

      2. Відділу електронного урядування та звязків з громадкістю виконкому Тетіївської міської ради (Дубін А.), забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному сайті Тетіївської міської ради в мережі Інтернет. 

 

       3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови з питань економічного розвитку Коцерубу О.О.

 

 

           Міський голова                                             Р.В. Майструк

 

      Начальник юридичного відділу                                         Н.М. Складена

 

 

 

 

 

 

                                                                                            Додаток

                                                                  до рішення виконавчого комітету

                                                                  від 26.05.2020 р. № 72

 

 

Базові тарифи на розміщення торгових місць

з реалізації с/г продукції та живої риби  на території Тетіївської ОТГ

 

№ п/п

Зміст

Базовий тариф, грн

1

Реалізація с/г продукції з автомобілів по місту:

 

 

-вантажопідйомністю до 5т

100 грн/дн

 

-вантажопідйомністю до 10т

150 грн/дн

2

Реалізація живої риби з автомобілів по місту:

 

 

-автоцистерна вантажопідйомністю до 5т

100 грн/дн

 

-автоцистерна вантажопідйомністю до 10т

200 грн/дн

3

Реалізація живої риби з спеціальних ємностей (лотків):

 

 

-в районі ринку по вул.А.Байраківського

12 грн/шт

 

-місця торгівлі у центрально-парковій  зоні міста

20 грн/шт

 

Базові тарифи по сільських місцевостях Тетіївської ОТГ відповідають тарифам, що діють в районі ринку по вул.А.Байраківського, м.Тетіїв.

 

 

 

          Секретар ради                                              С.М.Денисюк

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

ПРОЕКТУ РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ

 

«ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ РОЗМІРУ ПЛАТИ ЗА РОЗМІЩЕННЯ ТОРГОВИХ МІСЦЬ З РЕАЛІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ЖИВОЇ РИБИ З АВТОТРАНСПОРТУ ТА СПЕЦІАЛЬНИХ ЄМНОСТЕЙ» НА ТЕРИТОРІЇ ТЕТІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

  1. Опис проблеми

 

В умовах ринкової економіки тарифи за торгове місце формуються під впливом наступних чинників:  витрат на утримання торгових місць, витрат на оплату праці та відрахувань на соціальні заходи, сплату державних, місцевих податків та зборів.

Діючі ставки ринкових послуг, які раніше були затверджені та введені в дію, не можуть розв’язати визначену проблему у зв’язку із  зростанням розміру мінімальної заробітної плати та нарахувань на неї. Збільшення розміру плати за землю, плати за послуги по вивезенню твердих побутових відходів, утримання території в належному санітарному стані  та інші.

При цьому, слід врахувати, що підприємство повинне прагнути встановлювати оптимальний рівень плати за послуги. Витрати ринку, що закладаються в тарифи, повинні бути раціональні, а рентабельність оптимальна.

Керуючись п.п.2 п «а» ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчому комітету міської ради надано повноваження встановлювати  розміри плати за послуги, що надаються КП «Агенція регіонального розвитку» з продажу продовольчих та непродовольчих товарів.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», комунальним підприємством «Агенція регіонального розвитку» «Тетіївської міської ради» підготовлено та надано виконавчому комітету міської ради нові розрахункові матеріали розмірів тарифів на послуги за користування торговими місцями на території Тетіївської об’єднаної територіальної громади, зокрема щодо реалізації сільськогосподарської продукції та живої риби з автотранспорту та спеціальних ємностей.

На підставі звернення  розроблений проект рішення виконавчого комітету  міської ради «Про встановлення тарифів (плати) за розміщення торгових місць з реалізації сільськогосподарської продукції та живої риби з автотранспорту та спеціальних ємностей» на території Тетіївської міської ради», яким передбачається встановлення тарифу за вказані послуги на новому рівні.

Даний регуляторний акт розроблений на виконання та з дотриманням вимог статті 8, 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.

Плата за торгове місце за своїм економічним змістом є одним із видів тарифів за надання у тимчасове користування місця для здійснення купівлі-продажу промислових товарів. Розмір тарифу за торгове місце повинен відшкодувати витрати на створення й утримання торгових місць та сплату податків.

 

  1. Мета та завдання регулювання

 

Метою розробки та впровадження даного проекту рішення є:

– встановлення тарифів на послуги користування торговими місцями на рівні фактичних економічно обґрунтованих витрат виходячи з 1 кв. м.;

–  збільшення надходжень місцевого бюджету;

- своєчасна та в повному обсязі виплата заробітної плати працівникам даного підприємства;

– своєчасність розрахунків комунального підприємства по обов’язкових платежах  за надані послуги;

– упорядкування правовідносин між фізичними особами та суб’єктами господарювання, що здійснюють підприємницьку діяльність у сфері торгівлі та підприємством, яке надає послуги.

 

  1. Опис механізмів і заходів для розв’язання проблем

 

Визначена проблема може бути розв’язана шляхом встановлення розміру тарифу на послуги за користування торговими місцями, що надає комунальне підприємство, які реально відповідають фактичній собівартості. 

 

  1. Опис альтернатив запропонованому регуляторному акту

 

Альтернативою цьому регуляторному акту може бути:

–  збереження діючих тарифів – призведе до погіршення фінансового становища підприємства через невідповідність існуючого тарифу фактичним витратам.

– прийняття нового розміру тарифів на послуги за користування торговими місцями, розрахованих підприємством, що є єдиною альтернативою є прийняття відповідного рішення виконавчого комітету, яким будуть погоджені нові тарифи.

Перевагою вибраного способу регулювання є те, що в даному випадку формуються економічно обґрунтований тариф  на послуги, що надає комунальне підприємство, виходячи із необхідних витрат на їх надання.

В результаті цього буде забезпечено: беззбиткова робота підприємства та своєчасне надання послуг продавцям, що здійснюють торговельну діяльність на торгових місцях міста.

Запропонований регуляторний акт відповідає вимогам діючого законодавства. Не потребує додаткових бюджетних витрат.

 

  1. Аналіз вигод та витрат

 

Застосування тарифу, який пропонується встановити, дозволить збільшити наповнення бюджету, забезпечити своєчасно виплачувати законодавчо встановлену заробітну плату працівникам та підтримувати торгові місця в належному санітарному стані.

 

  1. Очікувані результати.

 

 Розмір нових тарифів дозволить відшкодувати фактичні витрати комунального підприємства для здійснення господарської діяльності та забезпечити його беззбиткову роботу.

 

  1. Строк дії акту

 

Строк дії регуляторного акту пропонується встановити на невизначений термін до чергового перегляду рівня тарифів на вказані  послуги.

У разі потреби вноситимуться зміни до нього за підсумками аналізу відстеження його результативності. При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування.     

 

  1. Показники результативності регуляторного акту

 

           Упорядкування торговельних місць, можливість здійснення щоденного моніторингу діяльності суб’єктів торгівлі.

Фінансова стабілізація роботи комунального підприємства.

          Наявність коштів для проведення своєчасних розрахунків за спожиті послуги.

 

  1. Визначення заходів по відстеженню результативності регуляторного акту в разі його прийняття

 

Базове відстеження результативності регуляторного акту буде проведено, шляхом аналізу звітності про фінансові результати роботи підприємства. Основним способом відстеження результативності регуляторного акту, стане визначення суми збільшення доходів міського бюджету від надання торгових місць.

  

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь