КИЇВОБЛЕНЕРГО ЗАКЛИКАЄ КЛІЄНТІВ СВОЄЧАСНО СПЛАЧУВАТИ ЗА СПОЖИТУ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ - ВІД ЦЬОГО ЗАЛЕЖИТЬ НАДІЙНІСТЬ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ В ВАШИХ БУДИНКАХ
Київська область, 10 квітня 2020
Оператор системи розподілу Київобленерго забезпечує електропостачанням 987 тис побутових і бізнес-клієнтів в Київській області. Від нашої безперебійної роботи і справного стану енергетичної інфраструктури залежить надійність електропостачання будинку кожного мешканця Київської області та критично важливих об'єктів - 154 медустанов області.
Обов'язок оператора системи розподілу - забезпечити клієнтів електропостачанням, а обов'язок клієнтів - своєчасно оплатити ці послуги через постачальника електроенергії. Це передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії» і Правилами роздрібного ринку електроенергії.
Платежі клієнтів за електроенергію розподіляються серед всіх учасників ринку, в тому числі між державним оператором магістральних мереж НЕК «Укренерго», генерацією (найбільша з яких - держпідприємство «Енергоатом»), а також операторами системи розподілу. Борги населення - дестабілізують роботу всієї енергосистеми.
Київобленерго змушений відзначити, що під час карантину рівень оплат клієнтами послуг з електропостачання критично погіршився. Уже в квітні загальний борг перед ОСР, сформований через несплату юридичних клієнтів і постачальника електроенергії ТОВ «Київська обласна енергопостачальна компанія» становить 121 млн грн. Якщо клієнти і далі не будуть платити за використану електроенергію, то до кінця травня 2020 р. борг виросте до 218 млн грн. Це дорівнює майже всій інвестиційній програмі компанії, для порівняння - в 2019 році для Київської області вона склала 278 млн грн. На ці кошти компанія прокладала нові мережі і будувала підстанції для розвитку інфраструктури області, впроваджувала технологічні рішення, необхідні сучасним клієнтам. У 2020 році заплановано замінити 587 км зношених мереж в області, що допоможе зменшити кількість аварій і відключень світла для клієнтів. Крім того, планується посилити надійність електропостачання та встановити 2 потужних трансформатора на підстанції в Обухівському районі, який вже кілька років потребував поліпшення системи і страждав від перепадів напруги, причиною яких було застаріле обладнання. Так само в планах є заміна застарілих мереж і обладнання в Борисполі - важливому стратегічному місті області. Якщо не проводити ці заміни і ремонти - аварійні відключення в області стануть більш тривалими і регулярними.
Через борги, що накопичуються в період карантину - висока ймовірність того, що компанія не буде мати можливість виконувати інвестиційні та ремонтні програми.
Співробітники компанії Київобленерго продовжують робити все можливе для обслуговування клієнтів, для стабільного і безперебійного постачання електроенергією: цілодобово проводяться аварійно-відновлювальні роботи, щоб в будинках, працюючих підприємствах, лікарнях було світло. За час карантину ми усунули 2918 аварій для наших клієнтів.
Допомогти роботі енергетиків можна просто: своєчасно оплачувати рахунки за електроенергію! Це ваш внесок у підтримання стабільності інфраструктури області в умовах боротьби з поширенням коронавірусу.
Довідка
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК – найбільший приватний інвестор в енергетику України.
Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.
У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.
100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.
Відділ комунікацій
ПрАТ «Київобленерго»
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua