КИЇВОБЛЕНЕРГО ВІДПОВІДАЄ НА ТОП-3 НАЙПОПУЛЯРНІШИХ ПИТАНЬ СВОЇХ КЛІЄНТІВ
За два місяці карантину до Київобленерго надійшло більше 372 тисяч звернень клієнтів. Більшість, а саме 360 тисяч, по телефону. Київобленерго відповідає на ТОП-3 найпопулярніших питань своїх клієнтів та розповідає, як можна сьогодні вирішити їх дистанційно без дзвінка до кол-центру.
«Минулого року Київобленерго увійшов до родини ДТЕК. Це стало початком впровадження значних змін у клієнтському сервісі для мешканців Київської області. Ми розуміємо потреби своїх клієнтів, тому будуємо якісно новий сервіс, який передбачає можливість вирішення 90% питань споживачів в онлайн», - розповів генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.
1. Як швидко і просто передати покази лічильника?
Передавати покази лічильника можна за допомогою дистанційних сервісів:
- скориставшись особистою сторінкою для побутових і юридичних споживачів на сайті;
- через Viber чи Telegram. Через меню пошук знайти Київобленерго і приєднатись до «Сервісу передачі показів ПрАТ «Київобленерго».
- відправивши SMS на номер (067)2397238;
- електронною поштою KOE-ORDER@koe.vsei.ua.
2. Вдома зникло світло. Як дізнатися причину?
Інформацію про планові або аварійні відключення в мережах компанії можна перевірити на сайті компанії. Якщо ваша адреса там є, то ми вже працюємо над відновленням електропостачання. У разі відсутності в переліку вашої адреси - пишіть у приватні повідомлення на сторінці Київобленерго в соцмережі Facebook.
Порада: якщо у вас в будинку зникло світло і/або згоріла проводка - не намагайтеся самостійно здійснювати ремонт. Зверніться за допомогою до фахівців. В першу чергу - до ОСББ або обслуговуючу вашу багатоповерхівку керуючу компанію. Саме вони відповідають за внутрішньобудинкові мережі. Електрики цих компаній повинні усунути проблему.
Якщо ж проблема більша і зачіпає цілу вулицю і район, а також при виявленні обірваних або провисаючих, що впали на землю проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, пошкоджених опор необхідно повідомляти про це Київобленерго.
3. Як зробити заявку щодо роботи лічильників?
Якщо несправність лічильника супроводжується відключенням електропостачання, то це аварійна заявка і вона буде виконуватися в стандартному режимі. Аварійні заявки щодо робіт приладів обліку можна подати через повідомлення на сторінці у Facebook.
Безкоштовні послуги з перевірки, параметризації чи ремонту лічильників та обрати день візиту енергетика можна замовити онлайн на сайті компанії. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області.
ДТЕК діє в інтересах України та дбає про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, створює зручні й безпечні умови їх взаємодії, тому з 17 березня, на час карантину, всі центри обслуговування Київобленерго переведені в режим дистанційного надання послуг. Для зручності клієнтів Київобленерго підготував просту інструкцію, що дозволяє клієнтам зорієнтуватися, які сервіси компанії за допомогою якого дистанційного каналу можна замовити та отримати не виходячи з оселі.