Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

КИЇВОБЛЕНЕРГО ВІДПОВІДАЄ НА ТОП-3 НАЙПОПУЛЯРНІШИХ ПИТАНЬ СВОЇХ КЛІЄНТІВ

Дата: 27.05.2020 13:44
Кількість переглядів: 59

За два місяці карантину до Київобленерго надійшло більше 372 тисяч звернень клієнтів. Більшість, а саме 360 тисяч, по телефону. Київобленерго відповідає на ТОП-3 найпопулярніших питань своїх клієнтів та розповідає, як можна сьогодні вирішити їх дистанційно без дзвінка до кол-центру.

«Минулого року Київобленерго увійшов до родини ДТЕК. Це стало початком впровадження значних змін у клієнтському сервісі для мешканців Київської області. Ми розуміємо потреби своїх клієнтів, тому будуємо якісно новий сервіс, який передбачає можливість вирішення 90% питань споживачів в онлайн», - розповів генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.

1.    Як швидко і просто передати покази лічильника?

Передавати покази лічильника можна за допомогою дистанційних сервісів:

- скориставшись особистою сторінкою для побутових і юридичних споживачів на сайті;

- через Viber чи Telegram. Через меню пошук знайти Київобленерго і приєднатись до «Сервісу передачі показів ПрАТ «Київобленерго».

- відправивши SMS на номер (067)2397238;

- електронною поштою KOE-ORDER@koe.vsei.ua.

2.    Вдома зникло світло. Як дізнатися причину?

Інформацію про планові або аварійні відключення в мережах компанії можна перевірити на сайті компанії. Якщо ваша адреса там є, то ми вже працюємо над відновленням електропостачання. У разі відсутності в переліку вашої адреси - пишіть у приватні повідомлення на сторінці Київобленерго в соцмережі Facebook.

Порада: якщо у вас в будинку зникло світло і/або згоріла проводка - не намагайтеся самостійно здійснювати ремонт. Зверніться за допомогою до фахівців. В першу чергу - до ОСББ або обслуговуючу вашу багатоповерхівку керуючу компанію. Саме вони відповідають за внутрішньобудинкові мережі. Електрики цих компаній повинні усунути проблему.

Якщо ж проблема більша і зачіпає цілу вулицю і район, а також при виявленні обірваних або провисаючих, що впали на землю проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, пошкоджених опор необхідно повідомляти про це Київобленерго.

3.    Як зробити заявку щодо роботи лічильників?

Якщо несправність лічильника супроводжується відключенням електропостачання, то це аварійна заявка і вона буде виконуватися в стандартному режимі. Аварійні заявки щодо робіт приладів обліку можна подати через повідомлення на сторінці у Facebook.

Безкоштовні послуги з перевірки, параметризації чи ремонту лічильників та обрати день візиту енергетика можна замовити онлайн на сайті компанії. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області.

ДТЕК діє в інтересах України та дбає про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, створює зручні й безпечні умови їх взаємодії, тому з 17 березня, на час карантину, всі центри обслуговування Київобленерго переведені в режим дистанційного надання послуг. Для зручності клієнтів Київобленерго підготував просту інструкцію, що дозволяє клієнтам зорієнтуватися, які сервіси компанії за допомогою якого дистанційного каналу можна замовити та отримати не виходячи з оселі.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь