Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Конкурс про заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу ДАБК

Дата: 18.03.2021 13:46
Кількість переглядів: 25

ОГОЛОСИТИ КОНКУРС

 18.03.2021 року

  1. Конкурс  на заміщення  вакантної посади:
  • Провідного спеціаліста (Юриста), відділу державного архітектурно-будівельного контролю, виконавчого комітету Тетіївської міської ради, посада віднесена до VІІ категорії посад.
  1. Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
  •  Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста і стажем роботи за фахом на державній службі не менш як три роки або в інших сферах за фахом, не менш як 5 років.
  1. Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:
  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 3х4 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (в електронній формі);
  •  копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  1. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
  • визнані в установленому порядку недієздатними;
  • мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
  • у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
  • позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
  • в інших випадках, установлених законами.

 

  1. Завдання, обов'язки   та   повноваження адміністратора відділу адміністрування:
  • Розроблює або бере участь у розробленні документів правового характеру.
  •  Здійснює методичне керівництво правовою роботою,  бере участь у підготовці обгрунтованих відповідей у разі відхилення претензій.
  •  Контролює своєчасність подання довідок, розрахунків, пояснень та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії.
  • Веде довідково-інформаційну роботу з питань законодавства і нормативних актів, застосовуючи технічні засоби, а також облік чинного законодавства та інших нормативних актів, робить позначки про їх скасування, зміни та доповнення.
  • Бере участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності відділу, проектів нормативних актів, які надходять на відгук, а також у розробленні пропозицій для удосконалення діяльності відділу.
  • Провадить роботу з правової пропаганди, ознайомлює посадових осіб відділу з нормативними актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається організаційно-кадровим відділом  виконавчого комітету Тетіївської міської ради.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою :
м. Тетіїв, вул. Януша Острозького,5, каб№11  тел.: 5-34-98.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь