Конкурс на посаду адміністратора
УМОВИ
проведення конкурсу на посаду адміністратора
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
Прийняття від суб’єктів звернень документів необхідних для надання адміністративних послуг; надання суб’єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку отримання документів дозвільного характеру; видання суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними, місцевими дозвільними органами. |
Умови оплати праці |
Згідно штатного розпису |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроковість |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Строк подачі документів до 21.01.2020 |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
27.01.2020 , 11:00, місто Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5, Тетіївська міська рада, актовий зал. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Стасюк Людмила Василівна 5-28-93 |
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста. |
2 |
Досвід роботи |
На службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року. |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
1 |
Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення |
Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Office, Internet) |
2 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння працювати з інформацією |
3 |
Особистісні компетенції |
Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях |
|
Професійні знання |
|
1 |
Знання законодавства |
Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні », «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», законодавство про працю. |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закони України «Про адміністративні послуги», «про дозвільні системи у сфері господарської діяльності» |
ОГОЛОСИТИ КОНКУРС
з 21.12.2019 року
- Конкурс на заміщення вакантної посади:
- Адміністратора відділу державної реєстрації управління адміністративних послуг віднесених до VІ категорії посад в органах місцевого самоврядування.
- Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- бути громадянином України;
- мати повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років. володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики».
- Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 3х4 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (в електронній формі);
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
- До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані в установленому порядку недієздатними;
- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
- в інших випадках, установлених законами.
- Завдання, обов'язки та повноваження:
- забезпечує збереження документів дозвільного характеру до передачі їх суб'єктам господарської діяльності;
- здійснює прийом суб'єктів господарювання;
- приймає від суб'єктів господарювання документи, необхідні для одержання документів дозвільного характеру, реєструє та подає документи (їх копії) відповідним місцевим дозвільним органам;
- забезпечує видачу документів дозвільного характеру виключно через дозвільний центр.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається організаційно-кадровим відділом виконавчого комітету Тетіївської міської ради.
Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою :
м. Тетіїв, вул. Януша Острозького,5, каб№3 тел.: 5-14-62.