ДТЕК Київські регіональні електромережі інформує
ДТЕК Київські регіональні електромережі замінив своїм клієнтам
більш ніж 23 тисячі електролічильників
Київська область, 17 вересня 2021
З початку року ДТЕК Київські регіональні електромережі замінив своїм клієнтам більш ніж 23 тисячі електролічильників. Їх встановлюють на заміну старих приладів обліку, що відпрацювали свій термін служби. Нові лічильники підвищать точність обліку електроенергії у домівках клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі. Заміна лічильників на суму понад 5 млн грн стала можливою завдяки впровадженню у 2021 році стимулюючих інвестицій RAB-тарифів.
До кінця року компанія планує встановити ще близько 14 тисяч приладів обліку по всій Київській області. Кошти на це передбачені в інвестиційній програмі ДТЕК Київські регіональні електромережі на 2021 рік, яка зросла на 112% у порівнянні з 2020 роком до 725 млн грн.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Ми дбаємо, щоб у наших клієнтів було стабільне електропостачання, а лічильники забезпечували її точний розрахунок. Для цього ми планово замінюємо прилади обліку, які вичерпали свій ресурс», – розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Кожен електролічильник розрахований на певний період роботи, коли можна гарантувати точність його показань. Після завершення цього періоду ДТЕК Київські регіональні електромережі перевіряє його справність або міняє на новий. Крім того, якщо у клієнтів компанії є підозри на некоректну роботу електролічильника, вони можуть звернутися до ДТЕК Київські регіональні електромережі із заявою щодо перевірки електролічильника і, як наслідок, його заміни. Таке звернення можна подати через чатбот в Telegram або Viber, сайт компанії, а також голосове меню колцентру.
Для зручності клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі запровадив онлайн-сервіс «Планування точної дати візиту монтера» для обслуговування електролічильника. Щоби скористатися цією послугою, достатньо зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі, у розділі «Замовити послугу» обрати «Проблеми з лічильником». Далі із переліку необхідно замовити одну з послуг, заповнити форму заявки та чекати її підтвердження. Коротке відео про те, як дистанційно скористатися послугою «Планування точної дати візиту монтера» за допомогою сайту компанії можна переглянути за посиланням.
Для перевірки або заміни лічильників ДТЕК Київські регіональні електромережі направляє фахівців, які одягнені у фірмовий спецодяг з логотипом і назвою компанії. Також на вимогу клієнта електромонтери зобов’язані пред’явити відповідні посвідчення.
ДТЕК Київські регіональні електромережі заздалегідь інформує своїх клієнтів про час початку монтажних робіт телефоном або розвішує оголошення. Щомісячний графік заміни лічильників можна переглянути на сайті компанії у розділі «Встановлення лічильників клієнтам за інвестпрограмою 2021 року».