ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ КЛІЄНТІВ: КИЇВОБЛЕНЕРГО ПІДГОТУВАВ ІНСТРУКЦІЮ З КОРИСТУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИМИ СЕРВІСАМИ
Київська область, 23 квітня 2020
Київобленерго піклується про здоров'я своїх клієнтів та співробітників, тому створює зручні та безпечні умови їх взаємодії. Зокрема підготував просту інструкцію, що дозволяє клієнтам зорієнтуватися, які сервіси компанії за допомогою якого дистанційного каналу можна замовити та отримати не виходячи з оселі.
Користуватися інструкцією дуже просто. Спочатку клієнт обирає у списку необхідну послугу. Наприклад, передачу показів електролічильника. Потім дивиться у таблиці за допомогою яких каналів зв’язку її можна замовити або скористатися. Зрештою обирає зручний для себе спосіб та передає покази лічильника в Київобленерго.
«Ми робимо все можливе, щоб швидко і якісно опрацювати кожне звернення клієнта. І особливо, у період карантину. Вже зараз нашими дистанційними послугами скористалися понад 148 тисяч разів. Найбільш піковими стали кінець та початок місяця, коли клієнти масово передавали покази лічильників – до 7 тисяч дзвінків в кол-центр за добу. Тож, ми розробили інструкцію за допомогою якої прагнемо зорієнтувати людей, як діяти у разі потреби звернутися до нас, виключаючи особисте відвідування центрів обслуговування», - прокоментував генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.
Наразі найбільш затребуваним каналом зв’язку з Київобленерго залишається телефон. З початку карантину компанія отримала від клієнтів більше 143 тисяч телефонних запитів. Далі електронна пошта - ми отримали 3 695 тис. електронних листів від клієнтів. Через сторінку Facebook до нас звернулись 402 рази.
Інформацію про аварійні відключення можна перевірити на сайті компанії в розділі Аварійні відключення. Якщо ваша адреса там є – енергетики вже знають про відключення і відновлюють електропостачання. Якщо ви не знайшли свою адресу – телефонуйте до кол-центру (044) 459-07-40; (067) 495-70-40 (цілодобово) або пишіть у приватні повідомлення на сторінці Київобленерго в соцмережі Facebook.