Цифрові сервіси: у 2021 році ДТЕК обслугував онлайн на 32% більше клієнтів, ніж у 2020
У 2021 році ДТЕК Київські регіональні електромережі активно розвивав онлайн-канали обслуговування — чат-бот, месенджери та сайт. Кількісті звернень до компанії саме через онлайн-канали зросло на 32% більше у порівнянні з 2020 роком. Нові сервіси: онлайн укладання договору на розподіл на сайті компанії, чат-бот у Viber та Telegram. Також в компанії створили спеціальну Viber-спільноту з актуальною інформацією для ОСББ та голів ОТГ. Загалом ДТЕК Київські регіональні електромережі протягом 2021 року обробили понад 1,3 млн звернень клієнтів через дистанційні канали обслуговування, включаючи кол-центр компанії. ДТЕК Київські регіональні електромережі робить онлайн-канали взаємодії з компанією максимально простими та зручними, щоб клієнти могли ними користуватися як в умовах карантину, так і після його закінчення. «ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та розвиває зручні канали обслуговування для своїх клієнтів. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, щоб наші клієнти мали можливість отримувати більшість послуг дистанційно – використовуючи смартфон чи комп’ютер. У 2021 році ми впровадили єдиний онлайн процес укладання договору на розподіл через форму на сайті, запустили чат-бот у Viber та Telegram, а також спільноту у Viber для ОСББ та голів ОТГ. Наразі в онлайн доступні 60% послуг, що надає компанія. Всі дистанційні сервіси працюють у цілодобовому режимі», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда. У компанії наголошують, що найшвидший і найпростіший спосіб зв’язатися з компанією — онлайн-сервіси. Вони прості у використанні та доступні в режимі 24×7. У 2021 році ДТЕК Київські регіональні електромережі запустив чат-бот у Viber та Telegram, а також інформаційну спільноту у Viber для ОСББ та голів ОТГ.
Для клієнтів, які надають перевагу обслуговуванню на сайті оператора системи розподілу, компанія також розширила їх функціонал. Користувачі ресурсу можуть:
У 2021 році компанія з розподілу електроенергії також розширила функціонал кол-центру. Тепер клієнтам доступні:
У 2022 році компанія продовжить розвивати онлайн-канали обслуговування клієнтів, робити їх максимально простими, зручними та доступними. Щоб клієнти могли дистанційно отримувати максимальний комплекс послуг без відвідування офісів обслуговування.
|