ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проєкту регуляторного акту – проєкту рішення Тетіївської міської ради «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю на території Тетіївської міської територіальної громади »
Пропозиції та зауваження до проєкту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу від фізичних та юридичних осіб приймаються у письмовому або в електронному вигляді протягом одного місяця з моменту опублікування даного проєкту рішення.
Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 09801, Київська область, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5, відділ земельних відносин та охорони навколишнього середовища виконавчого комітету Тетіївської міської ради, каб. № 12, тел. +380456313082.
електронна адреса: tetiiv.zem@gmail.com
Аналіз регуляторного впливу
До проєкту рішення Тетіївської міської ради «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю Тетіївської міської територіальної громади»
Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю Тетіївської міської територіальної громади» підготовлений відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 та положень Податкового кодексу України.
І. Визначення проблеми
Відповідно до статті 21 Закону України «Про оренду землі» орендна плата за землю – це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі.
Відповідно до п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов’язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 ПКУ).
Граничні розміри ставок орендної плати за земельні ділянки державної й комунальної власності, установлені статтею 288 ПКУ, не є фіксованими, і коливаються до 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку.
Кожен податок є важливою складовою доходів бюджету, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Згідно з бюджетним законодавством плата за землю є одним з джерел надходжень загального фонду бюджету громади, за рахунок якого утримуються бюджетні установи, що забезпечують надання послуг населенню в галузях освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, фізичної культури та спорту. Також фінансуються соціально важливі міські цільові програми. Стабільність надходжень, що формують загальний фонд міського бюджету, дозволяє забезпечити безперебійну життєдіяльність громади в різних сферах, своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та провести всі інші соціально важливі видатки, отримати всім мешканцям суспільні послуги в тій чи іншій сфері, якими опікується міська рада.
Оренда землі має безпосередній вплив на економіку територіальної громади та є джерелом наповнення місцевого бюджету. Розмір орендної плати визначається в залежності від цільового призначення землі.
Тому виникає необхідність встановити відсоткові ставки орендної плати на землю за кодами Класифікації видів цільового призначення земель на території Тетіївської міської територіальної громади шляхом прийняття відповідного рішення.
Регуляторний орган: Тетіївська міська рада.
Розробник: відділу земельних відносин та охорони навколишнього
середовища Тетіївської міської ради.
Контакти: тел. +380456313082.
II. Цілі державного регулювання
Цілями державного регулювання є установлення ставок орендної плати за земельні ділянки відповідно до вимог ПКУ, отримання до бюджету громади прогнозованих податкових надходжень для забезпечення надання послуг населенню в галузях освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, фізичної культури і спорту та фінансування соціально важливих цільових програм.
Цілями регуляторного акта є:
- установлення ставок орендної плати за земельні ділянки;
- забезпечення соціально-економічного розвитку громади, подальшого регулювання земельних відносин, використання земельного ресурсу в інтересах територіальної громади;
- отримання фінансового ресурсу для вирішення соціально-економічних питань розвитку громади, підвищення соціальних стандартів.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей
Основні групи (підгрупи), на які впливає проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання – прийняттям цього проєкту регуляторного акта:
Групи (підгрупи) |
Так |
Ні |
1 |
2 |
3 |
Громадяни |
Шляхом забезпечення умов для покращення рівня соціальної захищеності територіальної громади за рахунок здійснення прогнозованих надходжень до міського бюджету від сплати орендної плати, що будуть спрямовані на фінансування соціально важливих цільових програм в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо. |
___ |
Держава. Органи місцевого самоврядування |
1. Шляхом виконання вимог ПКУ в частині встановлення плати за землю, що забезпечить податкові надходження до бюджету громади, які будуть спрямовані на фінансування соціально важливих міських цільових програм в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо. 2. Шляхом надання права органам місцевого самоврядування встановлювати розміри ставок орендної плати за землю. |
___ |
Суб’єкти господарювання (у тому числі суб’єкти малого підприємництва)
|
1. Шляхом прогнозування фіскального навантаження з плати за землю для суб’єктів господарювання - платників орендної плати, які мають земельні ділянки у користуванні. Разом з тим, суб’єкти господарювання як члени територіальної громади розраховують на використання податкових надходжень до бюджету від орендної плати за земельні ділянки на фінансування бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту, спорту, житлово-комунального господарства тощо. |
___ |
- Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи |
Опис альтернативи |
Альтернатива 1 Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
У разі прийняття даної альтернативи, ставки являються незмінними, що не дасть можливості додатково залучити фінансовий ресурс до міського бюджету та обмежить фінансування першочергових видатків, які мають тенденцію до збільшення. Зміна ставок орендної плати дасть змогу забезпечити фінансування соціально важливих цільових програм в галузях освіти, медицини, соціального захисту населення, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо. Таким чином, альтернатива не є прийнятною |
Альтернатива 2 Установлення максимального розміру ставок орендної плати |
Альтернатива може бути прийнятною. Установлення максимального розміру ставок орендної плати забезпечить надходження до міського бюджету, упорядкує відносини між органом місцевого самоврядування та громадянами, суб’єктами господарювання. Але, при цьому збільшується податкове навантаження на платників податку |
Альтернатива 3 Установлення диференційованого розміру ставок орендної плати |
Альтернатива може бути прийнятною. Ставки орендної плати за земельні ділянки фізичних і юридичних осіб, установлюються з повним дотриманням вимог ПКУ диференційовано залежно від цільового призначення земель, що забезпечить дотримання однакового підходу до встановлення ставок орендної плати, фінансування соціально важливих цільових програм в галузях освіти, медицини, соціального захисту населення, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо |
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
Відсутні |
У разі прийняття даної альтернативи, діючі відсотки орендної плати, не дадуть можливості додатково залучити фінансовий ресурс до міського бюджету, так як в зв’язку з неприйняттям рішення щодо зміни ставок, орендна плата за земельні ділянки буде справлятися із застосуванням ставок, які діють. |
Альтернатива 2 Установлення максимального розміру ставок орендної плати |
Прийняття нормативного акта органу місцевого самоврядування з урахуванням вимог ПКУ. Збільшення надходжень до міського бюджету від сплати орендної плати за земельні ділянки, які можливо направити для забезпечення фінансування соціально важливих цільових програм та бюджетної сфери |
Орган місцевого самоврядування наділений повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури. Витрати часу, матеріальних ресурсів для фіскальних органів на адміністрування плати за землю |
Альтернатива 3 Установлення диференційованого розміру ставок орендної плати |
Удосконалення системи місцевого оподаткування; підвищення рівня використання економічних ресурсів громади; дотримання однакового підходу до встановлення ставок орендної плати та врівноваження відсотків відповідно до цільового призначення земель; забезпечення надходжень до міського бюджету від плати за землю, що можуть бути спрямовані на забезпечення фінансування соціально важливих міських цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо |
Витрати часу, матеріальних ресурсів для фіскальних органів на адміністрування плати за землю |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
Вигоди для громадян відсутні.
|
У разі прийняття даної альтернативи, діючі відсотки орендної плати, не дадуть можливості додатково залучити фінансовий ресурс до міського бюджету, так як в зв’язку з неприйняттям рішення щодо зміни ставок, орендна плата за земельні ділянки буде справлятися із застосуванням ставок, які діють. |
Альтернатива 2 Установлення максимального розміру ставок орендної плати |
При збільшенні прогнозованого надходження до міського бюджету є можливість збільшення видатків на фінансування соціально важливих міських цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, медицини, соціального захисту, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо. При цьому втрачається інвестиційна привабливість, що позначається на зменшенні рівня підприємницької активності, відповідного скорочення ринку праці та скороченні відповідних надходжень, що в сумі не компенсує зростання. |
Витрати громадян за максимальним розміром ставки орендної плати за земельні ділянки. Зростає рівень невдоволеності та незабезпеченості громадян |
Альтернатива 3 Установлення диференційованого розміру ставок орендної плати |
Забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проєкту рішення Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться в оренді. |
Ураховуючи соціально-економічну ситуацію в державі, установлення з 2026 року для всіх категорій землекористувачів диференційованого розміру ставок орендної плати за земельні ділянки є доцільним. З введенням у дію запропонованого регуляторного акта будуть упорядковані відносини між землекористувачами та органом місцевого самоврядування з питань орендної плати за користування земельними ділянками. Ухвалення запропонованого рішення забезпечить сталі надходження до бюджету громади та нестиме більш прийнятне податкове навантаження на суб’єктів господарювання |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
Сплата оренди на рівні минулих років. |
Для суб’єктів господарювання розмір плати за землю не збільшується, тому вони несуть витрати лише на сплату оренди. |
Альтернатива 2 Установлення максимального розміру ставок орендної плати |
Відсутні При цьому втрачається інвестиційна привабливість, що позначається на зменшенні рівня підприємницької активності, відповідного скорочення ринку праці та скороченні відповідних надходжень, що в сумі не компенсує зростання. |
Витрати суб’єктів господарювання на сплату за максимальним розміром ставки орендної плати. Зростає рівень невдоволеності та незабезпеченості громадян |
Альтернатива 3 Установлення диференційованого розміру ставок орендної плати |
Забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться в оренді. Дозволяє наповнювати міський бюджет власними надходженнями. |
Ураховуючи соціально-економічну ситуацію в державі, установлення з 2026 року для всіх категорій землекористувачів диференційованого розміру ставок орендної плати є доцільним. З введенням у дію запропонованого регуляторного акта будуть упорядковані відносини між землекористувачами та органом місцевого самоврядування з питань орендної плати за користування земельними ділянками. Ухвалення запропонованого рішення забезпечить сталі надходження до бюджету громади та нестиме більш прийнятне навантаження на суб’єктів господарювання |
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.
Оцінка ступеня досягнення цілей визначається за чотирибальною системою, де:
4 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде);
3 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми усунені);
2 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, однак, деякі важливі критичні її аспекти залишаться невирішеними);
1 – цілі ухвалення регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема залишається).
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) |
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
1 |
У разі прийняття даної альтернативи, по закінченню 2025 року діючі відсотки орендної плати, не дадуть можливості додатково залучити фінансовий ресурс до міського бюджету, так як в зв’язку з неприйняттям рішення орендна плата за земельні ділянки буде справлятися із застосуванням ставок, які діяли в 2025 році |
Альтернатива 2 Установлення максимального розміру ставок орендної плати |
3 |
При збільшенні прогнозованого надходження до міського бюджету є можливість збільшення видатків на фінансування соціально важливих міських цільових програм та бюджетної сфери. При цьому втрачається інвестиційна привабливість, що позначається на зменшенні рівня підприємницької активності, відповідного скорочення ринку праці та скороченні відповідних надходжень, що в сумі не компенсує зростання від орендної плати. |
Альтернатива 3 Установлення диференційованого розміру ставок орендної плати |
4 |
Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою при збалансуванні витрат суб’єктів господарювання, громадян і органу місцевого самоврядування. Забезпечується можливість сплачувати орендну плату за земельні ділянки за обґрунтованими ставками з урахуванням диференціації за видами цільового використання земель; забезпечення фінансування соціально важливих міських цільових програм та бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо |
Рейтинг результативності |
Вигоди (підсумок) |
Витрати (підсумок) |
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
Органи місцевого самоврядування: відсутні Громадяни: Сплата орендної плати, яка діяла в 2025 році Суб’єкти господарювання: Сплата орендної плати, яка діяла в 2025 році
|
Органи місцевого самоврядування: Недоотримання додаткових надходжень до міського бюджету. Громадяни: відсутні. Суб’єкти господарювання: відсутні |
Альтернатива не прийнятна – не досягаються цілі ухвалення акта, так як відсутня можливість додаткового наповнення доходної частини міського бюджету та, відповідно, збільшення його видаткової частини для фінансування соціально важливих цільових програм, бюджетної сфери програм в галузях освіти, медицини, соціального захисту населення, культури, спорту тощо |
Альтернатива 2 Установлення максимального розміру ставок орендної плати |
Органи місцевого самоврядування: При збільшенні прогнозованого надходження до міського бюджету є можливість збільшення видатків на фінансування соціально важливих цільових програм, бюджетної сфери в галузі освіти, медицини, соціального захисту, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо. Громадяни: вирішення більшої кількості соціальних проблем міської територіальної громади за рахунок значного зростання дохідної частини бюджету громади Суб’єкти господарювання: відсутні |
Органи місцевого самоврядування: Витрати, пов’язані з виконанням вимог, установлених Законом України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності»; витрати на адміністрування регуляторного акта органами державної влади. Громадяни: максимальне податкове навантаження на платників орендної плати за причини встановлення максимальних ставок. Суб’єкти господарювання: додаткові витрати
|
Альтернатива може бути прийнятною – досягаються цілі ухвалення акта. Але, при цьому збільшується податкове навантаження, при цьому втрачається інвестиційна привабливість, що позначається на зменшенні рівня підприємницької активності, відповідного скорочення ринку праці та скороченні відповідних надходжень, що в сумі не компенсує зростання від орендної плати |
Альтернатива 3 Установлення диференційованого розміру ставок орендної плати |
Органи місцевого самоврядування: надходження податку до бюджету міської територіальної громади і можливість фінансування покладених на міську раду повноважень. Громадяни: встановлення ставок з урахуванням диференційованого розміру ставок орендної плати. Отримання послуг у разі фінансування соціально важливих цільових програм бюджетної сфери у галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального господарства тощо. Суб’єкти господарювання: забезпечується прозорість механізму справляння орендної плати. |
Органи місцевого самоврядування: витрати пов’язані із виконанням рішення на його розповсюдження, організацію та контролю за надходженням коштів до бюджету міської територіальної громади Громадяни: сплата податків за пропонованими ставками Суб’єкти господарювання: сплата орендної плати до бюджету міської територіальної громади. |
Є найбільш оптимальною серед запропонованих альтернатив, оскільки дає змогу максимально досягнути поставлених цілей державного регулювання |
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін |
Не вирішує поставлену проблему. Альтернатива є неприйнятною, оскільки орендна плата за земельні ділянки буде надходити по ставкам, які діють і відсутня можливість додаткового наповнення доходної частини міського бюджету та не виконання в повній мірі програм економічного та соціального розвитку громади |
Недостатньо коштів в бюджеті міської територіальної громади, відповідно, відсутня можливість збільшення його видаткової частини для фінансування соціально важливих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, медицини, соціального захисту населення, культури, спорту, житлово-комунального господарства тощо |
Альтернатива 2 Установлення максимального розміру ставок орендної плати |
Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Надмірне податкове навантаження на суб'єктів господарювання знівелює вигоди від збільшення дохідної частини бюджету міської територіальної громади. Ризик переходу суб’єктів господарювання в "тінь". Не досягається баланс інтересів держави, громадян, суб’єктів господарювання. Погіршення відносин органу місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання, втрата довіри до місцевої влади. |
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта. Зміни в чинному законодавстві можуть мати як позитивний так і негативний вплив на дію цього регуляторного акта. Позитивним фактором є надходження коштів до міського бюджету, які будуть використовуватись на задоволення суспільних благ територіальної громади (виплата матеріальної допомоги населенню, надання медико-соціальної та побутової допомоги громадянам, людям похилого віку, інвалідам). Негативним фактором – перехід суб’єктів господарювання в “тінь” |
Альтернатива 3 Установлення диференційованого розміру ставок орендної плати |
Забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться в оренді. Дозволяє наповнювати міський бюджет власними надходженнями. |
На дію регуляторного акта можливий вплив зовнішніх чинників, ухвалення змін та доповнень до чинного законодавства України в цій сфері. Індикаторами можуть бути процеси та явища соціально-економічного характеру (прискорення або уповільнення змін економічного зростання, політичні впливи, дефіцит ресурсів тощо). Крім того, на кількості власників земельних ділянок та землекористувачів може відобразитися економічна ситуація в державі |
IV. Механізми, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Основним завданням запропонованого проекту рішення є зміцнення ресурсної бази місцевого бюджету. Механізмом розв’язання вказаної вище проблеми є прийняття рішення. Цей спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування.
Запропонований нормативно-правовий акт відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.
Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:
- розробка проекту рішення Тетіївської міської ради «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю на території Тетіївської міської територіальної громади» та аналізу регуляторного впливу до нього;
- опублікування повідомлення про оприлюднення проєкту рішення «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю на території Тетіївської міської територіальної громади» та аналізу регуляторного впливу до нього;
- оприлюднити проєкт рішення «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю на території Тетіївської міської територіальної громади» та аналізу регуляторного впливу до нього на офіційному веб-сайті Тетіївської міської ради.
- розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проєкту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади в установленому законом порядку;
- підготовка експертного висновку відповідальної постійної комісії щодо відповідності проєкту рішення вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
- прийняття рішення «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю на території Тетіївської міської територіальної громади» на пленарному засіданні сесії Тетіївської міської ради;
- офіційне оприлюднення рішення «Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю на території Тетіївської міської територіальної громади» у спосіб, передбачений статтею 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». З метою забезпечення інформованості громади та суб’єктів господарювання у друкованих засобах масової інформації та офіційному веб-сайті Тетіївської міської ради.
Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби та місцевого самоврядування, так і платниками орендної плати.
V. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей
Перевагами у досягненні визначених цілей є:
- зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування;
- збільшення надходжень до місцевого бюджету;
- спрямування надходжень коштів на вирішення соціальних проблем, покращення інфраструктури та збільшення фінансування прийнятих програм.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Орендна плата за землю не є новою, тому додаткових витрат бюджету на впровадження та адміністрування регулювання не передбачається, видатки фіскальних органів та органів місцевого самоврядування не зміняться.
VII. Обґрунтування строку дії регуляторного акта
Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта. У разі необхідності за підсумками відстежень та змінами у законодавстві будуть вноситись зміни до нього.
Орендарі земельної ділянки несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення зобов'язань з орендної плати за земельні ділянки у порядку й розмірах, установлених ПКУ. Несплачена сума вважається податковим боргом і підлягає стягненню в примусовому порядку.
Згідно з підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПКУ після закінчення встановлених строків сплати на суму податкового боргу нараховується пеня.
Таким чином, орендарі земельної ділянки зацікавлені у виконанні вимог запропонованого проєкту рішення.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними критеріями, за якими оцінюватиметься результативність реалізації акта є:
-
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
- розмір надходжень до місцевого бюджету.
- кількість правовстановлюючих документів на право користування землею.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акту буде відбуватися в порядку передбаченому ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Для проведення відстеження результативності будуть використані статистичні дані.
Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено через рік, з дня набрання його чинності, шляхом щорічного затвердження бюджету та затвердження звіту про його виконання.
Строки проведення базового, повторного та періодичного відстеження пропонується встановити у відповідності з вимогами Закону України «Про державну регуляторну політику у сфері господарської діяльності».
Відстеження результативності цього регуляторного акту буде здійснюватися управлінням фінансів Тетіївської міської ради
Начальник відділу земельних
відносин та охорони навколишнього
середовища С.П. Литвин
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VІІІ СКЛИКАННЯ
ТРИДЦЯТЬ ВОСЬМА СЕСІЯ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
__ червня 2025 року № - 38 - VIIІ
Про встановлення відсоткових ставок
орендної плати за землю на території
Тетіївської міської територіальної громади
Керуючись ст. 288 Податкового кодексу України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» Тетіївська міська рада
ВИРІШИЛА :
1.Установити на території Тетіївської міської територіальної громади:
ставки орендної плати згідно з додатком.
2.Ставки орендної плати за землю вводяться в дію з 01.01.2026 року.
3. З дня набрання чинності даного рішення визнати таким, що втратило чинність рішення сьомої сесії Тетіївської міської ради восьмого скликання № 325-07- VIIІ від 24.06.2021 року « Про встановлення відсоткових ставок орендної плати за землю» з додатками.
4.Оприлюднити дане рішення в засобах масової інформації та на офіційному сайті Тетіївської міської ради.
5.Контроль за виконанням рішення покласти на постійні депутатські комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища (голова комісії Крамар О.А.) та з питань планування, бюджету, фінансів та соціально економічного розвитку міста (голова комісії Кирилюк В.А.).
Міський голова Богдан БАЛАГУРА
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням сесії Тетіївської міської ради
від _________р
№ _______
ВІДСОТКОВІ СТАВКИ
орендної плати за землю
Ставки встановлюються та вводяться в дію з 01.01.2026 року.
Код області
згідно з КАТОТТГ
UA 32000000000030281 |
Код району
згідно з КАТОТТГ
UA 32020000000057002 |
Код територіальної громади КАТОТТГ
UA 32020210000064694
|
Тетіївська міська територіальна громада ( усі населені пункти)
|
|
||||||
Вид цільового призначення земель |
Ставки орендної плати |
|||||||||
за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місця знаходження) |
за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких не проведено |
|||||||||
код |
найменування |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
|||||
01 |
Землі сільськогосподарського призначення |
|||||||||
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (рілля) |
12
|
12
|
12
|
12
|
|||||
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (господарські будівлі та двори) |
0,5 4
|
0,5 4
|
4 12
|
4 12
|
|||||
01.02 |
Для ведення фермерського господарства |
12
|
12
|
12
|
12
|
|||||
01.02 |
Для ведення фермерського господарства (господарські будівлі та двори)
|
0,5 4 |
0,5 4
|
4 12
|
4 12 |
|||||
01.03 |
Для ведення особистого селянського господарства |
8
|
8
|
12
|
12
|
|||||
01.04 |
Для ведення підсобного сільського господарства |
8
|
8
|
12
|
12
|
|||||
01.05 |
Для індивідуального садівництва |
3
|
3
|
3
|
3
|
|||||
01.06 |
Для колективного садівництва |
3
|
3
|
3
|
3
|
|||||
01.07 |
Для городництва до 0,50 га
більше 0,50 га |
3
8 |
3
8 |
3
8 |
3
8 |
|||||
01.08 |
Для сінокосіння і випасання худоби |
3
|
3
|
3 12 |
3 12 |
|||||
01.09 |
Для дослідних і навчальних цілей |
8
|
8
|
8 12 |
8 12 |
|||||
01.10 |
Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства |
8
|
8
|
8 12 |
8 12 |
|||||
01.11 |
Для надання послуг у сільському господарстві |
8 |
8
|
8 12 |
8 12 |
|||||
01.12 |
Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції |
8
|
8
|
8 12 |
8 12 |
|||||
01.13 |
Для іншого сільськогосподарського призначення |
6
|
6
|
6 12 |
6 12 |
|||||
01.14 |
Для цілей підрозділів 01.01 - 01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3
|
3
|
3 12 |
3 12 |
|||||
01.15 |
Земельні ділянки запасу під сільськогосподарськими будівлями і дворами |
- |
- |
- |
- |
|||||
01.16 |
Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами |
5 |
5 |
5 12 |
5 12 |
|||||
01.17 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або у користування) |
- |
- |
- |
- |
|||||
01.18 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як польові дороги, прогони |
12 |
12 |
12 |
12 |
|||||
01.19 |
Земельні ділянки під громадськими сіножатями та громадськими пасовищами |
3 |
3 |
12 |
12 |
|||||
02 |
Землі житлової забудови |
|||||||||
02.01 |
Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) |
0,5
|
0,5
|
3
|
3
|
|||||
02.02 |
Для колективного житлового будівництва |
0,5
|
0,5
|
3
|
3
|
|||||
02.03 |
Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку |
0,3
|
0,3
|
3
|
3
|
|||||
02.04 |
Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання |
0,3
|
0,3
|
3
|
3
|
|||||
02.05 |
Для будівництва індивідуальних гаражів |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
02.06 |
Для колективного гаражного будівництва |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
02.07 |
Для іншої житлової забудови |
0,5
|
0,5
|
5
|
5
|
|||||
02.08 |
Для цілей підрозділів 02.01 - 02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,3
|
0,3
|
5
|
5
|
|||||
02.09 |
Для будівництва і обслуговування паркінгів та автостоянок на землях житлової та громадської забудови |
0,3
|
0,3
|
5
|
5
|
|||||
02.10 |
Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з обєктами торгово-розважальної та ринкової інфрастуктури |
10
|
10
|
5 12
|
5 12
|
|||||
02.11 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
02.12 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як внутрішньоквартальні проїзди, пішохідні зони |
- |
- |
- |
- |
|||||
03 |
Землі громадської забудови |
|||||||||
03.01 |
Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.02 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.03 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.04 |
Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.05 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.06 |
Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.07 |
Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі |
10
|
10
|
10 12 |
10 12 |
|||||
03.08 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування |
8
|
8
|
8 12 |
8 12 |
|||||
03.09 |
Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ |
12
|
12
|
12
|
12
|
|||||
03.10 |
Для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов’язаною з отриманням прибутку |
12
|
12
|
12
|
12
|
|||||
03.11 |
Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.12 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування |
3
|
3
|
5
|
5
|
|||||
03.13 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування |
3
|
3
|
5
|
5
|
|||||
03.14 |
Для розміщення та постійної діяльності органів і підрозділів ДСНС |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.15 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови |
4
|
4
|
5
|
5
|
|||||
03.16 |
Для цілей підрозділів 03.01 - 03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
03.17. |
Для розміщення та експлуатації закладів з обслуговування відвідувачів об’єктів рекреаційного призначення |
0,1 |
0,1 |
12 |
12 |
|||||
03.18 |
Для розміщення та експлуатації установ/місць виконання покарань |
- |
- |
- |
- |
|||||
03.19 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
03.20 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як внутрішньоквартальні проїзди, пішохідні зони |
- |
- |
- |
- |
|||||
04 |
Землі природно-заповідного фонду |
|||||||||
04.01 |
Для збереження та використання біосферних заповідників |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.02 |
Для збереження та використання природних заповідників |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.03 |
Для збереження та використання національних природних парків |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.04 |
Для збереження та використання ботанічних садів |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.05 |
Для збереження та використання зоологічних парків |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.06 |
Для збереження та використання дендрологічних парків |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.07 |
Для збереження та використання |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.08 |
Для збереження та використання заказників |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.09 |
Для збереження та використання заповідних урочищ |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.10 |
Для збереження та використання пам'яток природи |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
04.11 |
Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
05 |
Землі іншого природоохоронного призначення
|
|||||||||
05.01 |
Земельні ділянки іншого природоохоронного призначення (земельні ділянки, в межах яких є природні об’єкти, що мають особливу наукову цінність, та які надаються для збереження і використання цих об’єктів, проведення наукових досліджень, освітньої та виховної роботи) |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
05.02 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
06 |
Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися |
|||||||||
06.01 |
Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів |
1 |
1 |
5 |
5 |
|||||
06.02 |
Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів |
1 |
1 |
5
|
5
|
|||||
06.03 |
Для інших оздоровчих цілей |
1 |
1 |
5
|
5
|
|||||
06.04 |
Для цілей підрозділів 06.01 - 06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1 |
1 |
5
|
5
|
|||||
06.05 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
07 |
Землі рекреаційного призначення |
|||||||||
07.01 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів рекреаційного призначення |
0,1 |
0,1 |
5
|
5
|
|||||
07.02 |
Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту |
0,1 |
0,1 |
5
|
5
|
|||||
07.03 |
Для індивідуального дачного будівництва |
0,3
|
0,3
|
5
|
5
|
|||||
07.04 |
Для колективного дачного будівництва |
0,3
|
0,3
|
5
|
5
|
|||||
07.05 |
Для цілей підрозділів 07.01 - 07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,1 |
0,1 |
5 |
5 |
|||||
07.06 |
Для збереження, використання та відтворення зелених зон і зелених насаджень |
- |
- |
- |
- |
|||||
07.07 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
07.08 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження загального користування |
- |
- |
- |
- |
|||||
07.09 |
Земельні ділянки загального користування відведені під місця поховання |
- |
- |
- |
- |
|||||
08 |
Землі історико-культурного призначення |
|||||||||
08.01 |
Для забезпечення охорони об'єктів культурної спадщини |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
08.02 |
Для розміщення та обслуговування музейних закладів |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
08.03 |
Для іншого історико-культурного призначення |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
08.04 |
Для цілей підрозділів 08.01 - 08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
08.05 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
09 |
Землі лісогосподарського призначення |
|||||||||
09.01 |
Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг |
3
|
3
|
5 12 |
5 12 |
|||||
09.02 |
Для іншого лісогосподарського призначення |
3
|
3
|
5 12 |
5 12 |
|||||
09.03 |
Для цілей підрозділів 09.01 - 09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3
|
3
|
5 12 |
5 12 |
|||||
09.04 |
Для розміщення господарських дворів лісогосподарських підприємств, установ, організацій та будівель лісомисливського господарства |
3 |
3 |
5
|
5 |
|||||
09.05 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
10 |
Землі водного фонду |
|||||||||
10.01 |
Для експлуатації та догляду за водними об'єктами |
0,3 8
|
0,3 8
|
5 12
|
5 12 |
|||||
10.02 |
Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами |
0,5 8 |
0,5 8 |
8 12 |
8 12 |
|||||
10.03 |
Для експлуатації та догляду за смугами відведення |
0,5 8 |
0,5 8 |
8 12 |
8 12 |
|||||
10.04 |
Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами |
0,3 8 |
0,3 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.05 |
Для догляду за береговими смугами водних шляхів |
0,3 8 |
0,3 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.06 |
Для сінокосіння |
0,3 8 |
0,3 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.07 |
Для рибогосподарських потреб |
0,3 8 |
0,3 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.08 |
Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей |
0,3 8 |
0,3 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.09 |
Для проведення науково-дослідних робіт |
0,5 8 |
0,5 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.10 |
Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд |
0,5 8 |
0,5 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.11 |
Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів |
0,3 8 |
0,3 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.12 |
Для цілей підрозділів 10.01 - 10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,3 8 |
0,3 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
10.13 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
10.14 |
Водні об’єкти загального користування |
- |
- |
- |
- |
|||||
10.15 |
Земельні ділянки під пляжами |
- |
- |
- |
- |
|||||
10.16 |
Земельні ділянки під громадськими сіножатями |
- |
- |
- |
- |
|||||
11 |
Землі промисловості |
|||||||||
11.01 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами |
1
|
1
|
3 12 |
3 12 |
|||||
11.02 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, включаючи об’єкти оброблення відходів, зокрема із енергогенеруючим блоком |
1
|
1
|
3 12 |
3 12
|
|||||
11.03 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств |
1
|
1
|
3 12 |
3 12 |
|||||
11.04 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) |
1
|
1
|
3 12 |
3 12 |
|||||
11.05 |
Для цілей підрозділів 11.01 - 11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1
|
1
|
3 12 |
3 12 |
|||||
11.06 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
-
|
- |
- |
- |
|||||
11.07 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження спеціального призначення |
- |
- |
- |
- |
|||||
11.08 |
Земельні ділянки загального користування, відведені для цілей поводження з відходами |
- |
- |
- |
- |
|||||
12 |
Землі транспорту |
|||||||||
12.01 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту |
5
|
5
|
5 12 |
5 12
|
|||||
12.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту |
- |
- |
- |
- |
|||||
12.03 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
12.04 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
12.05 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
12.06 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
12.07 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту |
5
|
5
|
5
|
5
|
|||||
12.08 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій |
5 8 |
5 8 |
5 12 |
5 12 |
|||||
12.09 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
12.10 |
Для цілей підрозділів 12.01 - 12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
3
|
3
|
3 12 |
3 12 |
|||||
12.11 |
Для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу |
5 |
5 |
12 |
12 |
|||||
12.12 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
12.13 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як вулиці, майдани, проїзди, дороги, набережні |
- |
- |
- |
- |
|||||
13 |
Землі зв'язку |
|||||||||
13.01 |
Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд електронних комунікацій |
12
|
12
|
12
|
12
|
|||||
13.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку |
10
|
10
|
10 12 |
10 12 |
|||||
13.03 |
Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів |
8
|
8
|
8 12 |
8 12 |
|||||
13.04 |
Для цілей підрозділів 13.01 - 13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
5
|
5
|
5 12 |
5 12 |
|||||
13.05 |
Для розміщення та постійної діяльності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України |
- |
- |
- |
- |
|||||
13.06 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
14 |
Землі енергетики |
|||||||||
14.01 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій |
12
|
12
|
12
|
12
|
|||||
14.01 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій (на період будівництва протягом 1 року) |
1 |
1 |
1 12 |
1 12
|
|||||
14.02 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії |
12
|
12
|
12
|
12
|
|||||
14.03 |
Для цілей підрозділів 14.01 - 14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
5
|
5
|
5
|
5
|
|||||
14.04 |
Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) |
- |
- |
- |
- |
|||||
14.05 |
Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження спеціального призначення |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
14.06 |
Земельні ділянки загального користування, відведені для цілей поводження з відходами |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15 |
Землі оборони |
|||||||||
15.01 |
Для забезпечення діяльності, а також розміщення військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій, що входять до структури Збройних Сил |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.02 |
Для забезпечення діяльності, а також розміщення органу управління, військових частин, військових навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, що входять до структури Національної гвардії |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.03 |
Для розміщення та забезпечення діяльності Державної прикордонної служби, а також для розміщення військових частин, військових навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері управління Державної прикордонної служби |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.04 |
Для розміщення та забезпечення діяльності Служби безпеки, а також для розміщення військових частин, військових навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері управління Служби безпеки |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.05 |
Для забезпечення діяльності, а також розміщення органу управління, військових частин, підприємств, установ та організацій, що входять до структури Держспецтрансслужби |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.06 |
Для розміщення та забезпечення діяльності розвідувальних органів, Служби зовнішньої розвідки, а також для розміщення військових частин, військових навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері управління зазначених органів |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.07 |
Для розміщення та забезпечення діяльності інших утворених відповідно до законів військових формувань |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.08 |
Для цілей підрозділів 15.01-15.07, 15.09-15.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
0,1 |
0,1 |
1 |
1 |
|||||
15.09 |
Для розміщення та забезпечення діяльності МВС, у тому числі структурних підрозділів апарату МВС, територіальних органів, закладів, підприємств, установ, що перебувають у сфері управління МВС |
- |
- |
- |
- |
|||||
15.10 |
Для розміщення та забезпечення діяльності Національної поліції, її територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Національної поліції |
- |
- |
- |
- |
|||||
15.11 |
Для забезпечення діяльності та/або розміщення Міноборони, структурних підрозділів Міноборони, територіальних органів, військових частин, військових навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері управління Міноборони |
- |
- |
- |
- |
|||||
Примітка: червоним кольором виділено відсоткові ставки які змінюються та додатково вводяться