Звіт про виконання КП «Благоустрій» кошторису витрат на послугу з управління багатоквартирним будинком за 2024 рік з управління багатоквартирним будинком за 2024 рік
Комунальне підприємство «Благоустрій» Тетіївської міської ради, згідно укладених договорів про надання послуги з управління багатоквартирними будинками та кошторисів, обслуговувало 41 багатоквартирний житловий будинок.
Загальна площа житлових приміщень будинків становить 58 943 м. кв.
Кількість абонентів – 1289.
За період 2024 року надано послуг з управління багатоквартирним будинком – 5625,4 тис.грн. з ПДВ.
Дохід – 4747,2 тис. грн.
Податок на додану вартість – 878,2 тис. грн. (за касовим методом).
Сплачено споживачами – 5288,8 тис. грн., що становить 94,0 %.
Заборгованість (до 2024 року та включно з) станом на 01.01.2025 - 1644,5 тис. грн.
Фактично КП «Благоустрій» по відділу житлово-комунального господарства, за підсумками 2024 року, має збитковість в сумі 474,5 тис. грн., яка пояснюється підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, зростанням вартості паливно-мастильних матеріалів, вартості електроенергії та її розподілу, товарно-матеріальних цінностей.
Відповідно до рішення Виконавчого комітету Тетіївської міської ради від 24.01.2024 року № 34 (із змінами відповідно до рішень
№ 36 від 06.02.2024 року та № 113 від 28.03.2024 р) погоджено кошторис витрат на житлову послугу – послугу з управління будинками для власників квартир, та з 1 травня 2024 року плата за надання зазначеної послуги встановлена на рівні наступних цін:
- Управління багатоквартирним будинком з підвальним приміщенням у розмірі 8,70 грн. з ПДВ за 1 кв.м. (до 1 травня була ціна 5,79 грн. з ПДВ за 1 кв.м.)
- Управління багатоквартирним будинком без підвальних приміщень у розмірі 8,58 грн. з ПДВ за 1 кв.м. (до 1 травня була ціна 5,68 грн. з ПДВ за 1 кв.м.)
По кошторису витрат на утримання будинку і прибудинкової території витрати коштів по кожній із складових були розподілені наступним чином:
№ з/п |
Складова кошторису витрат |
Плановий кошторис на 2024 рік, тис. грн. без ПДВ |
Фактичні витрати, тис. грн. без ПДВ
|
Відхилення |
% виконання кошторису |
Фактично витрачено, перелік робіт, матеріалів, послуг, сума тис. грн. |
1 |
Прибирання прибудинкової території
|
1333,9
|
1696,6 |
+362,7 |
127,2% |
проводилось підмітання тротуарів, дворової території, майданчиків перед входом у під"їзди, очищення урн від сміття, в літній період проводилось косіння трави, підрізання кущів та гілок на деревах, в осінній період проводилось прибирання прибудинкової території від опалого листя, в зимовий період здійснювалось прочищення снігу, який щойно випав, очищення території та сходів перед входами у під"їзди від снігу та льоду, ручне посипання території піском. 188,6 тис.грн. витрачено на купівлю лавочок, інвентаря, мила і рукавиць двірникам, піску для посипання доріжок від снігу, інструменту і паливно-мастильних матеріалів для косіння трави та вивезення опалого листя, зрізаних гілок, змету, ремонт бензопил та бензокіс ,придбання електроінструментів та бензоінструментів та ін. 920,1 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам, які здійснювали прибирання 385,5 тис. грн. - накладні витрати 41,9% 202,4 тис. грн. – ЄСВ 22% |
2 |
Прибирання підвалів та технічних поверхів |
73,7 |
100,7 |
+27,0 |
136,6% |
два рази на рік проводилось прибирання підвалів в будинках із вивезенням сміття: 7,6 тис. грн - витрачено паливно-мастильні матеріали, мішки і рукавиці 56,8 тис. грн. - заробітна плата працівникам, які здійснювали чистку підвалів 23,8 тис. грн. - накладні витрати 41,9 % 12,5 тис. грн. - ЄСВ 22% |
3 |
Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем: холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання |
1785,4 |
1515,5 |
-269,9 |
84,9 % |
проводились технічні огляди та обслуговування усіх мереж, по заявах мешканців проводилась чистка каналізаційних мереж 296,4 тис. грн. - витрачено на купівлю матеріалів для проведення технічного обслуговування мереж, ревізії запірної арматури на системах центрального опалення, холодного водопостачання, водовідведення, на придбання спецодягу і спецінструменту працівникам, придбання паливо мастильних матеріалів та запасних частин для асенізаційного автомобіля 743,8 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам 311,7 тис. грн. - накладні витрати 41,9 %. 163,6 тис. грн. - ЄСВ 22% |
4 |
Санітарно-технічні роботи (дератизація) |
14,2 |
14,1 |
-0,1 |
99,3 |
Дератизація проводилася методом розкладання ядів від гризунів в підвалах будинків та каналізаційних люках 14,1 тис. грн. – матеріальні витрати |
5 |
Освітлення місць загального користування |
218,7 |
144,3 |
-74,4 |
66% |
144,3 тис. грн. – витрачено на оплату використаної електроенергії та розподілу електроенергії у місцях загального користування згідно укладеного договору із ТОВ «Київська обласна ЕК»
|
6 |
Технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання |
314,6 |
357,6 |
+43,0 |
113,7 % |
здійснювалося оперативне обслуговування електроустановок будинку, проводився зовнішній огляд з вибірковою перевіркою та ревізією контактних з’єднань та стану проводів у з’єднувальних і відгалужувальних коробках та щитах, пошук місць ушкоджень електромереж та їх усунення, перетягування провислої внутрішньої електропроводки та встановлення додаткових кріплень 218,2 тис. грн. – витрати на заробітну плату 91,4 тис. грн. – накладні витрати 41,9 % 48,0 тис. грн. – ЄСВ 22%
|
7 |
Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання |
100,2 |
98,4 |
-1,8 |
98,2 |
98,4 тис. грн. – витрачено на купівлю та встановлення економних ламп, купівлю інструменту та спецодягу електромонтерам, на придбання матеріалів для виконання робіт із технічного обслуговування та ремонту аварійних ділянок електромереж та електрообладнання
|
8 |
Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо- будинкових систем: теплопостачання, холодного водопостачання, водовідведення і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядження |
1253,1 |
1250,6 |
-2,5 |
99,8 |
395,1 тис. грн. – витрачено на заміну кранів на стояках опалення, частковий ремонт мережі опалення в підвалі, ремонт та пофарбування лавок, ремонт та фарбування дитячих майданчиків, поточний ремонт покрівель з використанням шиферу, коньків, мастики покрівельної та єврорубероїду, повна та часткова заміна каналізаційних мереж у будинках, виготовлення та встановлення захисних решіток на технічних поверхах, ремонт сходових клітин, ремонт каналізаційних колодязів та заміна каналізаційних люків 522,0 тис. грн. - витрачено на виплату заробітної плати 218,7 тис. грн. – накладні витрати 41,9 % 114,8 тис. грн. – ЄСВ 22% |
9 |
Прибирання та розчистка снігу у дворах, посипання протиожеледними сумішами |
29,1 |
43,9 |
+14,8 |
150,8 % |
6,2 тис. грн. – заробітна плата водія (тракториста) 2,6 тис. грн. – накладні витрати 41,9 % 1,4 тис. грн. – ЄСВ 22% 13,8 тис. грн. – придбання солі та гранвідсіву для приготування протиожеледної суміші 19,9 тис. грн. – придбання паливно-мастильних матеріалів |
10 |
Експлуатація номерних знаків |
7,0 |
0,0 |
-7,0 |
0,0% |
|
|
РАЗОМ:
|
5129,9 |
5221,7 |
+91,8 |
101,8 |
|
|
Собівартість 1 м2 без ПДВ (грн.коп.) |
7,25 |
7,38 |
+0,13 |
101,8 |
|
|
Собівартість 1 м2 з ПДВ(грн.коп.) |
8,70 |
8,86 |
+0,16 |
101,8 |
В.о.начальника КП «Благоустрій» В’ячеслав ЛІЩИНСЬКИЙ
МП