Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про викладення в новій редакції додатка №1 до рішення сесії Тетіївської міської ради VIII скликання №286-07-VIII від 24.06.2021 р. «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади»

Дата: 09.04.2024 10:02
Кількість переглядів: 355

 

 

 

 КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

 

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

VІІІ СКЛИКАННЯ

 

________ СЕСІЯ

 ПРОЄКТ РІШЕННЯ


_________2024 р.                                                                         №____________

Про викладення в новій редакції

додатка №1 до рішення сесії

Тетіївської міської ради

VIII скликання №286-07-VIII від 24.06.2021 р.

«Про встановлення місцевих податків та

зборів на території Тетіївської міської

територіальної громади»

 

Відповідно до ст. 10, ст. 266 «Податкового Кодексу України», п.24 ст. 26 та ч.1  ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказу №3573 від 16.05.2023 р. Міністерства економіки України, листа №4190/5/10-36-04-01 від 29.02.2024 р. ГУ ДПС у Київській області , враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій,  міська рада

ВИРІШИЛА:

1.Викласти в новій редакції додаток №1 «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» до рішення сесії Тетіївської міської ради VIII скликання №286-07-VIII від 24.06.2021 року «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської

територіальної громади» (Додаток №1);

2. Визнати такими, що втратили чинність:

-  додаток №1 до рішення сесії Тетіївської міської ради VIII скликання        №286-07-VIII від 24.06.2021 року «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

3.Дане рішення набирає чинності з 01.01.2025 року;

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на депутатську  комісію  з питань   планування бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку .

 

 

 

          Міський голова                                  Богдан БАЛАГУРА

 

 

 

 

Додаток №1

до  рішення  сесії

Тетіївської міської ради VIII скликання

№               від                  року

 

 

 

Про встановлення ставок та пільг із сплати податку

на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

 

1. Платники податку

Платники податку визначені пунктом 266.1 статті 266 Податкового кодексу України.

  1. Об'єкт оподаткування

Об'єкт оподаткування визначено пунктом 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.

     3. Не є об’єктом оподаткування. Перелік обєктів які не оподатковуються визначені пунктом 266.2.2 статті 266 Податкового кодексу України.

  1.  База оподаткування

База оподаткування визначена пунктом 266.3 статті 266 Податкового кодексу України.

База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

    5.  Ставки податку

Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування (пункт 266.5.1 статті 266 Податкового кодексу України).

 

СТАВКИ

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

Ставки вводяться в дію з 01 січня 2025 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території  територіальної громади, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код
згідно з
КАТОТТГ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території територіальної громади

UA32000000000030281

UA32020000000057002

UA32020210000064694

Тетіївська міська територіальна громада

(усі населені пункти)

 

Класифікація будівель та споруд2

Ставки податку3 за 1 кв. метр
(відсотків розміру мінімальної заробітної плати)

код2

найменування2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

1 зона4

2 зона4

3 зона4

1 зона4

2 зона4

3 зона4

11

Житлові будинки5

1110

Одноквартирні житлові будинки

Цей клас включає:

  • відокремлені житлові будинки садибного типу, дачі, будинки лісників, садові та інші літні будинки для тимчасового проживання, тощо.
  • зблоковані та терасні будинки з окремими квартирами, кожна з яких має власний дах та власний вхід з вулиці.

Цей клас не включає:

  • нежитлові сільськогосподарські будинки (1271).

1,000

-

-

0,300

-

-

1121

Житлові будинки з двома квартирами

Цей клас включає:

  • відокремлені, заблоковані та терасні будинки  з двома квартирами.

Цей клас не включає:

  • зблоковані або терасні будинки з окремими квартирами, кожна з яких має власний дах та власний вхід з вулиці. (1110).

1,000

-

-

0,300

-

-

1122

Житлові будинки з трьома і більше квартирами

Цей клас включає:

  • інші житлові будинки з трьома та більше квартирами.

Цей клас не включає:

  • гуртожитки (1130);
  • готелі (1211);
  • туристичні бази, табори та будинки відпочинку (1212).

1,000

-

-

0,300

-

-

1130

Житлові будинки для колективного проживання

Цей клас включає:

  • гуртожитки для студентів та учнів навчальних закладів, робітників та службовців, житлові будинки для дітей-сиріт та дітей з інвалідністю, інших соціальних груп, наприклад, будинки для біженців, притулки для бездомних.

Цей клас не включає:

  • лікарні (1264);
  • будівлі закладів соціального захисту населення (1264);
  • в’язниці та казарми (1274).

-

-

-

-

-

-

12

Нежитлові будівлі

1211

Будівлі готельні

Цей клас включає:

  • будівлі готелів, мотелів, пансіонатів та подібних закладів з надання житла з рестораном або без нього.
  • відокремлені будівлі ресторанів та барів.

Цей клас не включає:

  • ресторани в житлових будинках (1122);
  • хостели, гірські притулки, табори для відпочинку, рекреаційні будинки (1212);
  • ресторани в торгових центрах (1230).

0,600

-

-

0,600

-

-

1212

Інші будівлі для короткострокового проживання

Цей клас включає:

  • будівлі хостелів, дитячих та сімейних таборів відпочинку, гірські притулки, рекреаційні будинки та інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше.

Цей клас не включає:

  • будівлі готельні (1211);
  • споруди парків для дозвілля та розваг (2412).

0,600

-

-

0,600

-

-

1220

Офісні будівлі5

Цей клас включає:

  • будівлі, що використовуються як приміщення для конторських та адміністративних цілей, у тому числі для промислових підприємств, банків, поштових відділень, органів державної влади та місцевого самоврядування тощо;
  • конгрес-центри, будівлі органів правосуддя, парламентські будівлі.

Цей клас не включає:

  •  офіси в будівлях, які використовуються переважно для інших цілей

 

1,000

-

-

0,500

-

-

1230

Будівлі оптово-роздібної торгівлі5

Цей клас включає:

  • будівлі торгових центрів, універмагів, окремих магазинів та крамниць, зали для ярмарків, аукціонів, торгових виставок, криті ринки, закладів обслуговування учасників дорожнього руху тощо.

Цей клас не включає:

  • магазини в будівлях, які призначені переважно для інших цілей

1,000

-

-

1,000

-

-

124

Будівді транспорту та зв’язку

1241

Будівлі електронних комунікацій, станцій, терміналів та пов’язані з ними будівлі

Цей клас включає:

  • будівлі цивільних та військових аеропортів, залізничних станцій, автобусних станцій, морських та річкових вокзалів, фунікулерів та станцій канатних доріг;
  • будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо;
  • ангари для літаків, будівлі сигнальних будок, локомотивних та вагонних депо;
  •  телефонні будки;
  •  будівлі маяків;
  • будівлі (вежі) управління повітряним рухом.

Цей клас не включає:

  • заклади обслуговування учасників дорожнього руху (1230);
  • резервуари, силоси та складські приміщення (1252);
  •  залізничні колії (2121, 2122);
  • злітно-посадкові смуги аеродромів (2130);
  • лінії та вежі електронних комунікаційних мереж (2213, 2224);
  •  нафтотермінали (2303).

1,500

-

-

0,600

-

-

1242

Будівлі гаражів

Цей клас включає:

  • гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;
  •  навіси для велосипедів.

Цей клас не включає:

  • автостоянки в будівлях, які використовуються переважно для інших цілей;
  • заклади обслуговування учасників дорожнього руху (1230).

0,600

-

-

  0,600

-

-

125

Промислові та складські будівлі5

1251

Промислові будівлі5

Цей клас включає:

  • будівлі, що використовуються для промислового виробництва, наприклад, фабрики, майстерні, бойні, пивоварні тощо.

Цей клас не включає:

  • резервуари, силоси та складські приміщення (1252);
  • будівлі сільськогосподарського призначення (1271);
  • комплексні промислові споруди (електростанції, нафтопереробні заводи тощо), які не мають характеристик будівель (230).

0,500

-

-

0,500

-

-

1252

Резервуари, силоси та склади

Цей клас включає:

  • резервуари та ємності;
  • резервуари для нафти та газу;
  • силоси для зерна, цементу та інших сухих продуктів; - холодильники та спеціальні склади;
  •  складські майданчики.

Цей клас не включає:

  • сільськогосподарські силоси та складські будівлі, що використовуються для сільського господарства (1271);
  • водонапірні башти (2222);
  • нафтотермінали (2303).

0,600

-

-

0,600

-

-

126

Будівлі громадського дозвілля, освіти, охорони здоров’я та соціального захисту

1261

Будівлі громадського дозвілля

Цей клас включає:

  • будівлі кінотеатрів, театрів, концертні зали тощо;
  • зали засідань та багатоцільові зали, що використовуються, головним чином, для публічних виступів;
  •  казино, цирки, музичні зали, танцювальні зали та дискотеки, естради тощо.

Цей клас не включає:

  • музеї, художні галереї (1262);
  • спортивні зали (1265);
  • парки для відпочинку та розваг (2412).

1,000

-

-

0,600

-

-

1262

Будівлі музеїв та бібліотек5

 

Цей клас включає:

  • будівлі музеїв, художніх галерей, бібліотек та ресурсних центрів;
  •  будівлі архівів.

 

Цей клас не включає:

  •  пам'ятники історичні (1273).

-

-

-

-

-

-

1263

Будівлі закладів освіти та дослідних закладів5

Цей клас включає:

  • будівлі, призначені для дошкільної, середньої, професійно-технічної та спеціалізованої освіти;
  • будівлі закладів вищої освіти, науково-дослідних закладів, лабораторій;
  •  будівлі спеціальних шкіл для дітей з фізичними або розумовими вадами;
  •  будівлі закладів для фахової перепідготовки;
  •  будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій.

 

Цей клас не включає:

  • гуртожитки, які є окремим будівлями шкіл-інтернатів (1130);
  • гуртожитки для студентів (1130);
  • бібліотеки (1262);
  • лікарні навчальних закладів (1264).

-

-

-

-

-

-

1264

Будівлі закладів охорони здоров’я та соціального захисту населення5

Цей клас включає:

  • будівлі закладів з надання медичної допомоги хворим та травмованим пацієнтам;
  • санаторії, лікарні тривалого перебування і будинки з медичним доглядом для людей похилого віку та осіб з інвалідністю, психіатричні лікарні, диспансери, пологові будинки, реабілітаційні центри матері та дитини;
  • будівлі лікарень навчальних закладів, виправних закладів, в'язниць та збройних сил;
  • будівлі, що використовуються для термального та соляного лікування, функціональної реабілітації, пунктів переливання крові, пунктів донорського грудного молока, ветеринарних лікарень тощо;
  • будинки закладів, що надають комбіновані послуги проживання та догляду або медичного обслуговування для людей похилого віку, для людей з обмеженими можливостями тощо.

Цей клас не включає:

  • соціальні будинки-інтернати для людей похилого віку та осіб з інвалідністю (1130).

-

-

-

-

-

-

1265

Спортивні зали5

Цей клас включає:

  • будівлі, що використовуються в спортивних цілях (баскетбольні і тенісні зали, плавальні басейни, гімнастичні зали, ковзанки або хокейні арени тощо), що передбачають обладнання для глядачів та учасників.

Цей клас не включає:

  • багатоцільові зали, що використовуються, головним чином, для публічних виступів (1261);
  • спортивні майданчики для занять спортом на відкритому повітрі, наприклад, тенісні корти, відкриті плавальні басейни тощо (2411).

-

-

-

-

-

-

127

Інші нежитлові будівлі5

1271

Нежитлові сільськогосподарські будівлі5

Цей клас включає:

  • будівлі, призначені для сільськогосподарської діяльності, наприклад, корівники, стайні, свинарники, кошари, конюшні, розплідники, промислові курники, зерносховища, ангари та фермерські господарські будівлі, погреби, виноробні заводи, винні чани, теплиці, сільськогосподарські силоси тощо.

Цей клас не включає:

  • споруди зоологічних парків та ботанічних садів (2412)

0,300

-

-

0,300

-

-

1272

Меморіальні та культові будівлі5

Цей клас включає:

  • церкви, каплиці, мечеті, синагоги тощо;
  • цвинтарі та похоронні споруди, ритуальні зали, крематорії.

Цей клас не включає:

  • переведені в світські культові будівлі, що використовуються як музеї (1262);
  • пам’ятки історичні (1273)

0,600

-

-

0,600

-

-

1273

Пам’ятники історичні та ті, що охороняються5

Цей клас включає:

  • будівлі історичні та такі, що охороняються державою і не використовуються для інших цілей;
  • старовинні руїни, що охороняються державою, археологічні розкопки;
  • статуї та меморіальні, художні і декоративні споруди.

Цей клас не включає:

  • будівлі музеїв (1262);
  • релігійні будівлі (1272).

-

-

-

-

-

-

1274

Інші будівлі, не класифіковано раніше5

Цей клас включає:

  • будівлі виправних закладів, в’язниць, слідчих ізоляторів, військових казарм, міліцейських та пожежних служб;
  • такі споруди, як зупинки громадського транспорту, громадські туалети, пральні, лазні тощо;

Цей клас не включає:

  • телефонні будки (1241);
  • госпіталі виправних закладів, в’язниць, збройних сил (1264);
  •  військові інженерні споруди (2420).

0,300

-

-

0,300

-

-

 

Будівлі, що не ввійшли до цього переліку

0,600

-

-

0,600

-

-

                   

 

1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.

2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Національного класифікатора будівель та споруд НК 018-2023, затвердженого наказом Міністерства економіки України  від 16 травня 2023 р. № 3573.

3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.

5 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

 

 

6.  Перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

 

Пільги вводяться в дію з 01 січня 2025 року

 

 

Група платників

 

Категорія/класифікація будівель та споруд

Розмір пільги (відсотків суми податкового зобовязання за рік)

  1. Фізичні особи :         

-інваліди першої і другої групи;

-фізичні особи, в яких на утриманні трьох і більше дітей віком до 18 років та малозабезпечені;

-пенсіонери (за віком);

-ветерани війни, праці та особи, на яких поширується дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

-фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

-11. Житлові будинки;

-1242. Будівлі гаражів.

100%

  1. Юридичні особи:

-Комунальні підприємства Тетіївської міської ради.

Все нерухоме майно.

100%

  1. Фізичні особи.

-1242. Будівлі гаражів площею до 30 метрів квадратних;

-Господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні бойлерні, тощо (на території присадибної ділянки).

100%

 

 

 

 

 

 

 

 

              

  1. Фізичні особи.

- Будівлі тваринництва, що входять до класу 1271 (нежитлові сг будівлі).

100 %

  1. Юридичні та фізичні особи

- Будівлі закладів обслуговування учасників дорожнього руху, що входять да класу 1230 (будівлі оптово-роздібної торгівлі).

- Будівлі  побутового обслуговування, що входять да класу 1230 (будівлі оптово-роздібної торгівлі).

50%

  1. Юридичні особи

-          Будівлі виправних закладів, в’язниць, слідчих ізоляторів, військових казарм, міліцейських та пожежних служб, що входять до класу 1274(Інші будівлі, не класифіковано раніше).

100%

  1. Юридичні особи

- Церкви, каплиці, мечеті, синагоги , що входять до класу 1272 (меморіальні та культові будівлі).

100%

1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7. пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

 

7. Порядок обчислення, строк та порядок сплати податку, строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку

 

Порядок обчислення, строк та порядок сплати податку, строк та порядок подання звітності визначені пунктами 266.7-266.10 Податкового кодексу України. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до бюджету Тетіївської  міської територіальної громади згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

8. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

 

 

 

 

            Міський голова                                Богдан БАЛАГУРА

 

 

Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення міської ради

«Про викладення в новій редакції додатка №1 до рішення сесії Тетіївської міської ради VIII скликання №286-07-VIII від 24.06.2021 р. «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади»

 

І. Визначення проблеми, що пропонується розв’язати шляхом

державного регулювання.

 

Податковий кодекс України є законодавчим актом, який регулює відносини, що виникають у процесі встановлення та скасування податків та зборів в Україні, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Підпунктом 12.3.4. пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України встановлено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та/або зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Виходячи із норм пункту 5 статті 2 та частини першої статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України (однією зі складових якої є бюджети місцевого самоврядування), становить один календарний рік, що починається 01 січня кожного року й закінчується 31 грудня того ж року.

Тобто, в рамках, визначених Бюджетним та Податковими кодексами України, маємо до 25 липня оприлюднити прийняте рішення «Про встановлення розмірів ставок місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади».

 

Регуляторний орган: Тетіївська міська рада.

Розробник: Управління фінансів Тетіївської міської ради.

Контакти: тел.(04560) )13097.

 

Проблема, яку пропонується розв’язати – врегулювання справляння місцевих податків та пільг зі сплати місцевих податків на території Тетіївської міської територіальної громади відповідно до Податкового кодексу, визначення на законних підставах розміру ставок та пільг місцевих податків.

 

Причини виникнення проблеми:

 

  • Наказом Міністерства економіки України від 16 травня 2023 року № 3573 відповідно до частини п’ятої статті 259 Господарського кодексу України затверджено національний класифікатор НК 018:2023 “Класифікатор будівель і споруд” та одночасно скасовано національний класифікатор ДК 018–2000 “Державний класифікатор будівель та споруд”, затверджений наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 № 507.

 

Оцінка важливості проблеми:

 

Проблема, яку пропонується вирішити, дуже важлива для всіх членів Тетіївської міської територіальної громади. Кожен податок є важливою складовою доходів бюджету Тетіївської міської територіальної громади, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Питання наповнення бюджету Тетіївської міської територіальної громади через встановлення місцевих податків та зборів є сферою загальних інтересів суб’єктів господарювання Тетіївської міської територіальної громади. Як наслідок члени міської територіальної громади, у тому числі платники податку, отримують впевненість у можливості виконання соціально-економічних програм, органи місцевого самоврядування виконують вимоги Податкового кодексу України в частині встановлення місцевих податків та зборів та отримання доходів бюджету громади з метою реалізації власних повноважень. Згідно з бюджетним законодавством місцеві податки та збори є джерелом надходження загального фонду бюджету Тетіївської міської територіальної громади, за рахунок якого забезпечуються надання послуг населенню в галузях бюджетної сфери та реалізуються інші соціальні програми. Крім цього, рішення Тетіївської міської ради буде узгоджуватися з вимогами Бюджетного та Податкового кодексами України.

 

ІІ. Цілі державного регулювання.

 

Проєкт рішення Тетіївської міської ради спрямований на розв’язання завдання, визначеного в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу. Цілями державного регулювання є встановлення податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади відповідно до вимог Податкового кодексу.

Ухвалення рішення сприяє підвищенню рівня податкової дисципліни, ефективності контролю державної податкової служби в частині наповненості бюджету міської територіальної громади та своєчасності сплати податків.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.

  1. Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Встановлення ставок податку зідно проєкту рішення.

 

 

Дана альтернатива є найбільш прийнятою, так як враховує вимоги Бюджетного та Податкового кодексів України, що є особливо актуальним та важливим питанням, дозволить забезпечити стабільні надходження до місцевого бюджету Тетіївської міської територіальної громади, що дозволить профінансувати соціальні програми. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Альтернатива 2

Встановлення мінімальних ставок.

Альтернатива неприйнятна. Наслідком є недоотримання надходжень до бюджету коштів, що обмежить фінансування першочергових видатків, які мають тенденцію до збільшення. Це повязано із зростанням заробітної плати працівників бюджетної сфери, підвищенням тарифів на енергоносії, ростом індексу споживчих цін. Негативний вплив буде завдано Тетіївській міській територіальній громаді, оскільки відсутність надходжень до бюджету ставить під загрозу фінансування соціально важливих міських програм, бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоровя, соціального захисту, культури, фізичної культури та спорту, житлово-комунального та дорожнього господарства.

Альтернатива 3

Встановлення максимальних ставок.

 

 

Альтернатива може бути прийнятою. Установлення максимальної ставки податку для об’єктів житлової та /або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та /або юридичних осіб, забезпечить надходження до бюджету, упорядкує відносини між органами місцевого самоврядування та громадянами, суб’єктами господарювання. Але, при цьому збільшується податкове навантаження на платників податку. В цьому випадку буде перевиконання дохідної частини бюджету Тетіївської міської територіальної громади, але у зв’язку з надмірним податковим навантаженням буде виникати заборгованість зі сплати податку та соціальна напруга населення.

 

IV. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

 

Механізм розв’язання визначеної проблеми полягає у прийнятті відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України рішення Тетіївської міської ради Білоцерківського району Київської області «Про викладення в новій редакції додатка №1 до рішення сесії Тетіївської міської ради VIII скликання №286-07-VIII від 24.06.2021 р. «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади».

Інші елементи податку (зокрема платники податку, об’єкт оподаткування, база оподаткування, порядок обчислення податку, податковий період, строк та порядок сплати податку, строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку) та відносини, що виникають у сфері справляння податку визначено на рівні Податкового кодексу України.

Цей спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування.

При здійсненні регуляторної діяльності розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проєкту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади в установленому законом порядку.

Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання, у порядку та на умовах, визначених Кодексом і цим регуляторним актом.

Тобто, прийняття рішення Тетіївської міської ради Білоцерківського району Київської області «Про викладення в новій редакції додатка №1 до рішення сесії Тетіївської міської ради VIII скликання №286-07-VIII від 24.06.2021 р. «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Тетіївської міської територіальної громади» є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.

 

V. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Передбачається не обмежувати строк дії регуляторного акта. У разі потреби можуть бути внесені зміни.

VI. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Базове відстеження результативності буде здійснено до дня набрання чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності буде проведено через рік з дня набрання чинності цим регуляторним актом.

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися відповідальним за його розробку – Управлінням фінансів Тетіївської міської ради на підставі аналізу статистичних даних щодо надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до бюджету міської територіальної громади.

Начальник

управління фінансів                                                       Віктор ЗАТИШНИЙ


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь