Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про виконання КП «Благоустрій» кошторису витрат на послугу з управління багатоквартирним будинком за 2023 рік

Дата: 04.04.2024 13:08
Кількість переглядів: 63

Звіт про виконання 

КП «Благоустрій» кошторису витрат на послугу з управління багатоквартирним будинком за 2023 рік

 

Комунальне підприємство «Благоустрій» Тетіївської міської ради, згідно укладених договорів про надання послуги з управління багатоквартирними будинками та кошторисів, обслуговувало 41 багатоквартирний житловий будинок.

Загальна площа житлових приміщень будинків становить 58 943 м. кв.

Кількість абонентів – 1289.

За період 2023 року надано послуг з управління багатоквартирним будинком – 4166,8 тис.грн. з ПДВ.

Дохід – 3632,8 тис. грн.

Податок на додану вартість – 674,3 тис. грн. (за касовим методом).

Сплачено споживачами – 4045,7 тис. грн., що становить 97,1%.

Заборгованість (до 2023 року та включно з) станом на 01.01.2024  - 1307,9 тис. грн.

Фактично КП «Благоустрій» по відділу житлово-комунального господарства, за підсумками 2023 року, має збитковість в сумі 585,5 тис. грн., яка пояснюється підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, зростанням вартості паливно-мастильних матеріалів, вартості електроенергії та товарно-матеріальних цінностей.

По кошторису витрат на утримання будинку і прибудинкової території витрати коштів по кожній із складових були розподілені наступним чином:

 

 

з/п

 

 

Складова кошторису витрат

Плановий кошторис на 2023 рік, тис. грн. без ПДВ

Фактичні витрати, тис. грн. без ПДВ

 

Відхилення

% виконання кошторису

 

 

Фактично витрачено, перелік робіт, матеріалів, послуг, сума тис. грн.

1

Прибирання прибудинкової території

 

918,7

 

1175,9

+257,2

128%

проводилось підмітання тротуарів, дворової території,  майданчиків  перед входом у під"їзди, очищення урн від сміття, в літній період проводилось косіння трави, підрізання кущів та гілок на деревах, в осінній період проводилось прибирання прибудинкової території від опалого листя, в зимовий період здійснювалось прочищення снігу, який щойно випав, очищення території та сходів перед входами у під"їзди від снігу та льоду, ручне посипання території піском

109 тис.грн. витрачено на купівлю інвентаря, мила і рукавиць двірникам, піску для посипання доріжок від снігу, інструменту і паливно-мастильних матеріалів для косіння трави та вивезення опалого листя, зрізаних гілок, змету, ремонт бензопил та бензокіс та ін.

616,7 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам, які здійснювали прибирання

314,5 тис. грн. -  накладні витрати 51%

135,7 тис. грн. – ЄСВ 22%

2

Прибирання підвалів та технічних поверхів

49,4

85,2

+35,8

172%

два рази на рік проводилось прибирання підвалів в будинках із вивезенням сміття: 3,9  тис. грн - витрачено паливно-мастильні матеріали, мішки і рукавиці

47 тис. грн. - заробітна плата працівникам, які здійснювали чистку підвалів

23,97 тис. грн. - накладні витрати 51%

10,3 тис. грн. - ЄСВ 22%

3

Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем: холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання

1223,7

1226,0

+2,3

100,2%

проводились технічні огляди та обслуговування усіх мереж, по заявах мешканців проводилась чистка каналізаційних мереж

216,2 тис. грн. - витрачено на купівлю матеріалів для проведення технічного обслуговування мереж,  ревізії запірної арматури на системах центрального опалення, холодного  водопостачання, водовідведення, на придбання спецодягу і спецінструменту працівникам, придбання паливо мастильних матеріалів та запасних частин для асенізаційного автомобіля

583,7 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам

297,7 тис. грн. -  накладні витрати 51%.

128,4 тис. грн. - ЄСВ 22%

4

Санітарно-технічні роботи (дератизація)

14,1

14,5

+0,4

102,8%

Дератизація проводилася методом розкладання ядів від гризунів в підвалах будинків та каналізаційних люках

14,5 тис. грн. – матеріальні витрати

5

Обслуговування димовентиляційних каналів

84,9

88,2

+3,3

103,9%

Було проведено перевірку та прочистку вентиляційних каналів, про що складено відповідні акти 

3,0 тис. грн. – матеріальні витрати.

49,3 тис. грн. – заробітна плата.

25,1 тис. грн. – накладні витрати 51%

10,8 тис. грн. – ЄСВ 22%.

6

Освітлення місць загального користування 

219,3

 

99,0

-120,3

45,1%

99,0 тис. грн. – витрачено на оплату використаної електроенергії та розподілу електроенергії у місцях загального користування згідно укладеного договору із ТОВ  «Київська обласна ЕК»

 

7

Технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання

155,6

297,6

+142,0

191,2%

здійснювалося оперативне обслуговування електроустановок  будинку, проводився зовнішній огляд з вибірковою перевіркою та ревізією контактних з’єднань та стану проводів у з’єднувальних і відгалужувальних коробках та щитах,  пошук місць ушкоджень електромереж та їх усунення,  перетягування провислої внутрішньої електропроводки та встановлення додаткових кріплень

172,0 тис. грн. – витрати на заробітну плату

87,7 тис. грн. – накладні витрати 51%

37,9 тис. грн. – ЄСВ 22%

8

Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання

148,5

84,0

-64,5

56,6%

84,0 тис. грн. – витрачено на купівлю та встановлення економних ламп, купівлю інструменту та спецодягу електромонтерам, на придбання матеріалів для виконання робіт із технічного обслуговування та ремонту аварійних ділянок електромереж та електрообладнання

 

 

9

Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо- будинкових систем: теплопостачання, холодного водопостачання, водовідведення  і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядження

572,9

1086,4

+513,5

189,6

253,7 тис. грн. –  витрачено на заміну кранів на стояках опалення, частковий ремонт мережі опалення в підвалі, ремонт та пофарбування лавок, ремонт та фарбування дитячих майданчиків, поточний ремонт покрівель з використанням шиферу, коньків, мастики покрівельної та єврорубероїду, повна та часткова заміна каналізаційних мереж  у будинках, виготовлення та встановлення захисних решіток на технічних поверхах, ремонт сходових клітин, ремонт каналізаційних колодязів та заміна каналізаційних люків

481,3 тис. грн. - витрачено на  виплату заробітної плати 

245,5 тис. грн. – накладні витрати 51%

105,9 тис. грн. – ЄСВ 22%

10

Прибирання та розчистка снігу у дворах, посипання протиожеледними сумішами

 18,4

61,5

+43,1

334%

3,5 тис. грн. – заробітна плата тракториста

1,8 тис. грн. – накладні витрати 51%

0,8 тис. грн. – ЄСВ 22%

29,5 тис. грн. – придбання солі та гранвідсіву для приготування протиожеледної суміші

25,9 тис. грн. – придбання паливно-мастильних матеріалів

11

Експлуатація номерних знаків

5,7

0,0

-5,7

0,0%

 

 

РАЗОМ:

 

3411,2

4218,3

+807,1

123,6 %

 

 

Собівартість 1 м2 без ПДВ

4,822

5,961

+1,139

123,6%

 

Собівартість 1 м2 з ПДВ

5,79 (планова)

7,15 (фактична)

+1,36

123,6%

  

 

Начальник КП «Благоустрій»                                                                                                                                Андрій ПАЛАМАРЧУК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь