Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про виконання КП «Благоустрій» кошторису витрат на послугу з управління багатоквартирним будинком за 2023 рік

Дата: 04.04.2024 13:08
Кількість переглядів: 196

Звіт про виконання 

КП «Благоустрій» кошторису витрат на послугу з управління багатоквартирним будинком за 2023 рік

 

Комунальне підприємство «Благоустрій» Тетіївської міської ради, згідно укладених договорів про надання послуги з управління багатоквартирними будинками та кошторисів, обслуговувало 41 багатоквартирний житловий будинок.

Загальна площа житлових приміщень будинків становить 58 943 м. кв.

Кількість абонентів – 1289.

За період 2023 року надано послуг з управління багатоквартирним будинком – 4166,8 тис.грн. з ПДВ.

Дохід – 3632,8 тис. грн.

Податок на додану вартість – 674,3 тис. грн. (за касовим методом).

Сплачено споживачами – 4045,7 тис. грн., що становить 97,1%.

Заборгованість (до 2023 року та включно з) станом на 01.01.2024  - 1307,9 тис. грн.

Фактично КП «Благоустрій» по відділу житлово-комунального господарства, за підсумками 2023 року, має збитковість в сумі 585,5 тис. грн., яка пояснюється підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, зростанням вартості паливно-мастильних матеріалів, вартості електроенергії та товарно-матеріальних цінностей.

По кошторису витрат на утримання будинку і прибудинкової території витрати коштів по кожній із складових були розподілені наступним чином:

 

 

з/п

 

 

Складова кошторису витрат

Плановий кошторис на 2023 рік, тис. грн. без ПДВ

Фактичні витрати, тис. грн. без ПДВ

 

Відхилення

% виконання кошторису

 

 

Фактично витрачено, перелік робіт, матеріалів, послуг, сума тис. грн.

1

Прибирання прибудинкової території

 

918,7

 

1175,9

+257,2

128%

проводилось підмітання тротуарів, дворової території,  майданчиків  перед входом у під"їзди, очищення урн від сміття, в літній період проводилось косіння трави, підрізання кущів та гілок на деревах, в осінній період проводилось прибирання прибудинкової території від опалого листя, в зимовий період здійснювалось прочищення снігу, який щойно випав, очищення території та сходів перед входами у під"їзди від снігу та льоду, ручне посипання території піском

109 тис.грн. витрачено на купівлю інвентаря, мила і рукавиць двірникам, піску для посипання доріжок від снігу, інструменту і паливно-мастильних матеріалів для косіння трави та вивезення опалого листя, зрізаних гілок, змету, ремонт бензопил та бензокіс та ін.

616,7 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам, які здійснювали прибирання

314,5 тис. грн. -  накладні витрати 51%

135,7 тис. грн. – ЄСВ 22%

2

Прибирання підвалів та технічних поверхів

49,4

85,2

+35,8

172%

два рази на рік проводилось прибирання підвалів в будинках із вивезенням сміття: 3,9  тис. грн - витрачено паливно-мастильні матеріали, мішки і рукавиці

47 тис. грн. - заробітна плата працівникам, які здійснювали чистку підвалів

23,97 тис. грн. - накладні витрати 51%

10,3 тис. грн. - ЄСВ 22%

3

Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем: холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання

1223,7

1226,0

+2,3

100,2%

проводились технічні огляди та обслуговування усіх мереж, по заявах мешканців проводилась чистка каналізаційних мереж

216,2 тис. грн. - витрачено на купівлю матеріалів для проведення технічного обслуговування мереж,  ревізії запірної арматури на системах центрального опалення, холодного  водопостачання, водовідведення, на придбання спецодягу і спецінструменту працівникам, придбання паливо мастильних матеріалів та запасних частин для асенізаційного автомобіля

583,7 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам

297,7 тис. грн. -  накладні витрати 51%.

128,4 тис. грн. - ЄСВ 22%

4

Санітарно-технічні роботи (дератизація)

14,1

14,5

+0,4

102,8%

Дератизація проводилася методом розкладання ядів від гризунів в підвалах будинків та каналізаційних люках

14,5 тис. грн. – матеріальні витрати

5

Обслуговування димовентиляційних каналів

84,9

88,2

+3,3

103,9%

Було проведено перевірку та прочистку вентиляційних каналів, про що складено відповідні акти 

3,0 тис. грн. – матеріальні витрати.

49,3 тис. грн. – заробітна плата.

25,1 тис. грн. – накладні витрати 51%

10,8 тис. грн. – ЄСВ 22%.

6

Освітлення місць загального користування 

219,3

 

99,0

-120,3

45,1%

99,0 тис. грн. – витрачено на оплату використаної електроенергії та розподілу електроенергії у місцях загального користування згідно укладеного договору із ТОВ  «Київська обласна ЕК»

 

7

Технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання

155,6

297,6

+142,0

191,2%

здійснювалося оперативне обслуговування електроустановок  будинку, проводився зовнішній огляд з вибірковою перевіркою та ревізією контактних з’єднань та стану проводів у з’єднувальних і відгалужувальних коробках та щитах,  пошук місць ушкоджень електромереж та їх усунення,  перетягування провислої внутрішньої електропроводки та встановлення додаткових кріплень

172,0 тис. грн. – витрати на заробітну плату

87,7 тис. грн. – накладні витрати 51%

37,9 тис. грн. – ЄСВ 22%

8

Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання

148,5

84,0

-64,5

56,6%

84,0 тис. грн. – витрачено на купівлю та встановлення економних ламп, купівлю інструменту та спецодягу електромонтерам, на придбання матеріалів для виконання робіт із технічного обслуговування та ремонту аварійних ділянок електромереж та електрообладнання

 

 

9

Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо- будинкових систем: теплопостачання, холодного водопостачання, водовідведення  і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядження

572,9

1086,4

+513,5

189,6

253,7 тис. грн. –  витрачено на заміну кранів на стояках опалення, частковий ремонт мережі опалення в підвалі, ремонт та пофарбування лавок, ремонт та фарбування дитячих майданчиків, поточний ремонт покрівель з використанням шиферу, коньків, мастики покрівельної та єврорубероїду, повна та часткова заміна каналізаційних мереж  у будинках, виготовлення та встановлення захисних решіток на технічних поверхах, ремонт сходових клітин, ремонт каналізаційних колодязів та заміна каналізаційних люків

481,3 тис. грн. - витрачено на  виплату заробітної плати 

245,5 тис. грн. – накладні витрати 51%

105,9 тис. грн. – ЄСВ 22%

10

Прибирання та розчистка снігу у дворах, посипання протиожеледними сумішами

 18,4

61,5

+43,1

334%

3,5 тис. грн. – заробітна плата тракториста

1,8 тис. грн. – накладні витрати 51%

0,8 тис. грн. – ЄСВ 22%

29,5 тис. грн. – придбання солі та гранвідсіву для приготування протиожеледної суміші

25,9 тис. грн. – придбання паливно-мастильних матеріалів

11

Експлуатація номерних знаків

5,7

0,0

-5,7

0,0%

 

 

РАЗОМ:

 

3411,2

4218,3

+807,1

123,6 %

 

 

Собівартість 1 м2 без ПДВ

4,822

5,961

+1,139

123,6%

 

Собівартість 1 м2 з ПДВ

5,79 (планова)

7,15 (фактична)

+1,36

123,6%

  

 

Начальник КП «Благоустрій»                                                                                                                                Андрій ПАЛАМАРЧУК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь