Звіт про виконання КП «Благоустрій» кошторису витрат на послугу з управління багатоквартирним будинком за 2023 рік
Звіт про виконання
КП «Благоустрій» кошторису витрат на послугу з управління багатоквартирним будинком за 2023 рік
Комунальне підприємство «Благоустрій» Тетіївської міської ради, згідно укладених договорів про надання послуги з управління багатоквартирними будинками та кошторисів, обслуговувало 41 багатоквартирний житловий будинок.
Загальна площа житлових приміщень будинків становить 58 943 м. кв.
Кількість абонентів – 1289.
За період 2023 року надано послуг з управління багатоквартирним будинком – 4166,8 тис.грн. з ПДВ.
Дохід – 3632,8 тис. грн.
Податок на додану вартість – 674,3 тис. грн. (за касовим методом).
Сплачено споживачами – 4045,7 тис. грн., що становить 97,1%.
Заборгованість (до 2023 року та включно з) станом на 01.01.2024 - 1307,9 тис. грн.
Фактично КП «Благоустрій» по відділу житлово-комунального господарства, за підсумками 2023 року, має збитковість в сумі 585,5 тис. грн., яка пояснюється підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, зростанням вартості паливно-мастильних матеріалів, вартості електроенергії та товарно-матеріальних цінностей.
По кошторису витрат на утримання будинку і прибудинкової території витрати коштів по кожній із складових були розподілені наступним чином:
№ з/п |
Складова кошторису витрат |
Плановий кошторис на 2023 рік, тис. грн. без ПДВ |
Фактичні витрати, тис. грн. без ПДВ
|
Відхилення |
% виконання кошторису |
Фактично витрачено, перелік робіт, матеріалів, послуг, сума тис. грн. |
1 |
Прибирання прибудинкової території
|
918,7
|
1175,9 |
+257,2 |
128% |
проводилось підмітання тротуарів, дворової території, майданчиків перед входом у під"їзди, очищення урн від сміття, в літній період проводилось косіння трави, підрізання кущів та гілок на деревах, в осінній період проводилось прибирання прибудинкової території від опалого листя, в зимовий період здійснювалось прочищення снігу, який щойно випав, очищення території та сходів перед входами у під"їзди від снігу та льоду, ручне посипання території піском 109 тис.грн. витрачено на купівлю інвентаря, мила і рукавиць двірникам, піску для посипання доріжок від снігу, інструменту і паливно-мастильних матеріалів для косіння трави та вивезення опалого листя, зрізаних гілок, змету, ремонт бензопил та бензокіс та ін. 616,7 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам, які здійснювали прибирання 314,5 тис. грн. - накладні витрати 51% 135,7 тис. грн. – ЄСВ 22% |
2 |
Прибирання підвалів та технічних поверхів |
49,4 |
85,2 |
+35,8 |
172% |
два рази на рік проводилось прибирання підвалів в будинках із вивезенням сміття: 3,9 тис. грн - витрачено паливно-мастильні матеріали, мішки і рукавиці 47 тис. грн. - заробітна плата працівникам, які здійснювали чистку підвалів 23,97 тис. грн. - накладні витрати 51% 10,3 тис. грн. - ЄСВ 22% |
3 |
Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем: холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання |
1223,7 |
1226,0 |
+2,3 |
100,2% |
проводились технічні огляди та обслуговування усіх мереж, по заявах мешканців проводилась чистка каналізаційних мереж 216,2 тис. грн. - витрачено на купівлю матеріалів для проведення технічного обслуговування мереж, ревізії запірної арматури на системах центрального опалення, холодного водопостачання, водовідведення, на придбання спецодягу і спецінструменту працівникам, придбання паливо мастильних матеріалів та запасних частин для асенізаційного автомобіля 583,7 тис. грн. – виплата заробітної плати працівникам 297,7 тис. грн. - накладні витрати 51%. 128,4 тис. грн. - ЄСВ 22% |
4 |
Санітарно-технічні роботи (дератизація) |
14,1 |
14,5 |
+0,4 |
102,8% |
Дератизація проводилася методом розкладання ядів від гризунів в підвалах будинків та каналізаційних люках 14,5 тис. грн. – матеріальні витрати |
5 |
Обслуговування димовентиляційних каналів |
84,9 |
88,2 |
+3,3 |
103,9% |
Було проведено перевірку та прочистку вентиляційних каналів, про що складено відповідні акти 3,0 тис. грн. – матеріальні витрати. 49,3 тис. грн. – заробітна плата. 25,1 тис. грн. – накладні витрати 51% 10,8 тис. грн. – ЄСВ 22%. |
6 |
Освітлення місць загального користування |
219,3
|
99,0 |
-120,3 |
45,1% |
99,0 тис. грн. – витрачено на оплату використаної електроенергії та розподілу електроенергії у місцях загального користування згідно укладеного договору із ТОВ «Київська обласна ЕК»
|
7 |
Технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання |
155,6 |
297,6 |
+142,0 |
191,2% |
здійснювалося оперативне обслуговування електроустановок будинку, проводився зовнішній огляд з вибірковою перевіркою та ревізією контактних з’єднань та стану проводів у з’єднувальних і відгалужувальних коробках та щитах, пошук місць ушкоджень електромереж та їх усунення, перетягування провислої внутрішньої електропроводки та встановлення додаткових кріплень 172,0 тис. грн. – витрати на заробітну плату 87,7 тис. грн. – накладні витрати 51% 37,9 тис. грн. – ЄСВ 22% |
8 |
Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання |
148,5 |
84,0 |
-64,5 |
56,6% |
84,0 тис. грн. – витрачено на купівлю та встановлення економних ламп, купівлю інструменту та спецодягу електромонтерам, на придбання матеріалів для виконання робіт із технічного обслуговування та ремонту аварійних ділянок електромереж та електрообладнання
|
9 |
Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо- будинкових систем: теплопостачання, холодного водопостачання, водовідведення і технічних пристроїв та елементів зовнішнього упорядження |
572,9 |
1086,4 |
+513,5 |
189,6 |
253,7 тис. грн. – витрачено на заміну кранів на стояках опалення, частковий ремонт мережі опалення в підвалі, ремонт та пофарбування лавок, ремонт та фарбування дитячих майданчиків, поточний ремонт покрівель з використанням шиферу, коньків, мастики покрівельної та єврорубероїду, повна та часткова заміна каналізаційних мереж у будинках, виготовлення та встановлення захисних решіток на технічних поверхах, ремонт сходових клітин, ремонт каналізаційних колодязів та заміна каналізаційних люків 481,3 тис. грн. - витрачено на виплату заробітної плати 245,5 тис. грн. – накладні витрати 51% 105,9 тис. грн. – ЄСВ 22% |
10 |
Прибирання та розчистка снігу у дворах, посипання протиожеледними сумішами |
18,4 |
61,5 |
+43,1 |
334% |
3,5 тис. грн. – заробітна плата тракториста 1,8 тис. грн. – накладні витрати 51% 0,8 тис. грн. – ЄСВ 22% 29,5 тис. грн. – придбання солі та гранвідсіву для приготування протиожеледної суміші 25,9 тис. грн. – придбання паливно-мастильних матеріалів |
11 |
Експлуатація номерних знаків |
5,7 |
0,0 |
-5,7 |
0,0% |
|
|
РАЗОМ:
|
3411,2 |
4218,3 |
+807,1 |
123,6 % |
|
|
Собівартість 1 м2 без ПДВ |
4,822 |
5,961 |
+1,139 |
123,6% |
|
|
Собівартість 1 м2 з ПДВ |
5,79 (планова) |
7,15 (фактична) |
+1,36 |
123,6% |
Начальник КП «Благоустрій» Андрій ПАЛАМАРЧУК