Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

РІШЕННЯ №185 «Про створення комісії з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду та затвердження Положення про порядок складення та видачі акта встановлення факту здійснення догляду»

Кількість переглядів: 260
Скликання: РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Сесія: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Тип документу: РІШЕННЯ
Дата: 23.05.2024
Номер документу: 185
Назва документу: Про створення комісії з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду та затвердження Положення про порядок складення та видачі акта встановлення факту здійснення догляду
Прикріплені файли:

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

 

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

  РІШЕННЯ

 

23 травня 2024 року                                                                                  № 185

 

Про створення комісії з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду та затвердження Положення про порядок складення та видачі акта встановлення факту здійснення догляду

 

          Керуючись статтею 40, частиною шостою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктами 9, 13, 14 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та  постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період», виконавчий комітет Тетіївської міської ради

В И Р І Ш И В:

 

            1. Створити комісію з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, та затвердити посадовий склад, згідно з додатком 1.

2. Затвердити Положення про порядок складення та видачі акта встановлення факту здійснення догляду, згідно з додатком 2.

3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Шмаркатюка І.А.

4. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Тетіївської міської ради від 18.10.2023 року № 242 «Про затвердження Положення про складання акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи та особами, які потребують постійного догляду та утворення робочої групи».

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань Дячук Н.А.

 

        Перший заступник

        міського голови                                                    Василь КИЗИМИШИН

 

 

 

             Додаток 1

до рішення виконавчого комітету Тетіївської міської ради

від  23.05.2024 № 185

 

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

       комісії з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з    

     інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду

 

 Голова комісії:

  • ДЯЧУК  Надія  Анатоліївназаступник  міського голови з гуманітарних питань;

Заступник голови комісії:

  • ШМАРКАТЮК Іван Анатолійович – начальник відділу надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи;

Секретар комісії:

  • КОРЧАК Галина Василівна – директор КУ "Територіальний центр" Тетіївської міської ради;

 

Члени комісії:

  • ФРАНЧУК Лариса Андріївна – начальник управління соціального захисту населення Тетіївської міської ради;
  • ПОБІРАЙКО Галина Броніславівна - депутат Тетіївської міської ради;
  • ПРИСМИЦЬКИЙ Сергій Олександрович - головний спеціаліст відділу надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи;
  • КОРОБКО Олег Петрович – заступник директора КУ «Тетіївський Центр соціальних служб» Тетіївської міської ради;
  • СЛІПЕНЧУК Людмила Володимирівнастароста Денихівського старостинського округу  (згідно із закріпленої території);
  • СКРИПНИК Володимир Степановичстароста Кашперівського старостинського округу  (згідно із закріпленої території);
  • РОЇК Олег Івановичстароста П`ятигірського старостинського округу  (згідно із закріпленої території);

 

           Перший заступник

           міського голови                                                    Василь КИЗИМИШИН

 

 

 

              Додаток 2

до рішення виконавчого комітету Тетіївської міської ради

від  23.05.2024 № 185

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок складення та видачі акта встановлення факту

здійснення догляду

 

1. Це Положення визначає порядок складення та видачі акта встановлення факту здійснення догляду (надалі – Акт) за особами з інвалідністю I чи II групи та за особами, які потребують постійного догляду, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період».

2. Акт складається на підставі письмового звернення особи, яка здійснює догляд/постійний догляд, або особи з інвалідністю I чи II групи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд, (надалі – Заява) до міського голови Тетіївської міської ради.

          3. Заява на складення та видачу Акта може прийматись за формою, затвердженою додатком 1 до цього Положення, або в іншій довільній формі, однак з обов’язковим зазначенням адреси фактичного місця проживання особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд. Прийом заяв з документами проводиться у Центрі надання адміністративних послуг Тетіївської міської  ради.

 

4. До Заяви додаються:

  1. Копії документів, що підтверджують родинні зв’язки (якщо догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи).
  2. Копії документів, що підтверджують інвалідність (якщо догляд/постійний догляд здійснюється за особою з інвалідністю І чи ІІ групи).
  3. Копія висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді.
  4. Копія паспорта особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд.
  5. Копія паспорта особи, яка здійснює догляд/постійний догляд.
  6. Копія документа на підтвердження РНОКПП особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд.
  7. Копія документа на підтвердження РНОКПП особи, яка здійснює догляд/постійний догляд.
  8. Копія документа на підтвердження адреси зареєстрованого місця проживання особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд (зокрема, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).
  9. Копія документа на підтвердження адреси зареєстрованого місця проживання особи, яка здійснює догляд/постійний догляд (зокрема, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).
  10. Копії документів (посвідчення, довідки) про отримання компенсації (допомоги, надбавки) на догляд.
  11. Копії паспортів осіб першого та другого ступеня споріднення, які не є військовозобов`язаними та відповідно до закону зобов’язані утримувати чи здійснювати постійний догляд за особою, що потребує постійного стороннього догляду. 
  12. Копія документа, який є підставою неможливості здійснення догляду родичами першого, другого ступеня споріднення за особою, що потребує постійного стороннього догляду.

 

5. Заява може бути подана особисто або направлена засобами поштового зв’язку.

6. Відповідальність за достовірність даних, поданих заявником для складення Акта, несе заявник.

7. Факт здійснення догляду/постійного догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та факт здійснення постійного догляду за особами, які потребують постійного догляду, згідно з висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я, встановлюється спеціальною комісією з питань встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та  особами, які потребують постійного догляду надалі за текстом – Комісія), склад якої затверджується виконавчим комітетом Тетіївської міської ради.

8. Комісія попередньо перевіряє Заяву та додані документи. У випадку, якщо до Заяви не додані документи, подання яких, згідно з вимогами цього Положення, є обов’язковим, Комісія не пізніше наступного робочого дня повідомляє заявника про необхідність подачі таких документів, та зупиняє розгляд Заяви до моменту подачі таких документів. Не пізніше наступного робочого дня після надходження необхідних документів розгляд Заяви відновлюється.

9. Комісія не має права вимагати подачі документів, не передбачених цим Положенням.

10. Якщо зміст Заяви та доданих до неї документів відповідає вимогам цього Положення, Комісія визначає дату відвідування особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд, за адресою її фактичного місця проживання, вказаною у Заяві (надалі – Відвідування), про що повідомляє заявника засобами телефонного зв’язку (за можливості).

11. Відвідування здійснюється не менш як трьома членами Комісії, під час якого з’ясовуються факт спільного проживання (окрім випадків, якщо догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи), а також факт надання належного догляду (якщо догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи) або постійного догляду, зокрема шляхом опитування сусідів та інших осіб, що можуть володіти відповідною інформацією.

12. Рішення про результати розгляду Заяви виноситься членами Комісії, які здійснювали Відвідування, протягом п`яти робочих днів з дати подання Заяви за результатами Відвідування.

13. За результатами Відвідування Комісія може прийняте одне з таких рішень:

13.1. Підтвердити факт здійснення догляду/постійного догляду.

 

В такому випадку членами Комісії, які здійснювали Відвідування, складається у двох примірниках Акт за формою, встановленою додатком 2 до цього Положення. В Акті зазначаються дані членів Комісії, які здійснювали Відвідування. Акт підписується членами Комісії, які здійснювали Відвідування.

Акт затверджується головою Комісії у день підписання Акта членами Комісії, які здійснювали Відвідування.

Один примірник Акта видається заявнику особисто або надсилається засобами поштового зв’язку за адресою, вказаною у Заяві.

Всі матеріали, що стали підґрунтям для складення та видачі Акта, долучаються до другого примірника Акта, який зберігається у відділу надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Тетіївської міської ради.

13.2. Відмова у видачі Акта.

Члени Комісії, які здійснювали Відвідування, можуть відмовити у видачі Акта у таких випадках:

1) Члени Комісії дійшли висновку, що догляд, про який зазначено в Заяві, не здійснюється.

2) Члени Комісії дійшли висновку, що догляд не має характеру постійного (не може бути підставою для відмови у випадках, коли догляд здійснюється за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з інвалідністю І чи ІІ групи).

3) Наявність осіб першого та другого ступеня споріднення, які не є військовозобов`язаними та відповідно до закону зобов’язані утримувати чи здійснювати постійний догляд за особою, що потребує постійного стороннього догляду. 

У випадку прийняття рішення про відмову у видачі Акта члени Комісії, які здійснювали Відвідування, складають у двох примірниках Відмову у видачі Акта встановлення факту здійснення догляду (надалі – Відмова) за формою, затвердженою додатком 3 до цього Положення.

У Відмові зазначаються дані членів Комісії, які здійснювали Відвідування. Відмова підписується членами Комісії, які здійснювали Відвідування.

Відмова затверджується головою Комісії у день підписання Відмови членами Комісії, які здійснювали Відвідування.

Один примірник Відмови видається заявнику особисто або надсилається засобами поштового зв’язку за адресою, вказаною у Заяві.

Всі матеріали, що стали підґрунтям для складення та видачі Відмови, долучаються до другого примірника Відмови, що зберігається у відділі надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи виконавчого комітету Тетіївської міської ради.

 

 

        Перший заступник

        міського голови                                                     Василь КИЗИМИШИН

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Положення про порядок

складення та видачі акта встановлення

факту здійснення догляду

Міському голові _____________________________________

(ПІБ)

Від  ________________________________________________

(ПІБ)

Паспорт  ____________________________________________

               (серія і номер/номер, дата видачі, орган видачі) ___________________________________________

Адреса зареєстрованого місця проживання:

______________________________________________

(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, номер квартири) ______________________________________________                                                          

Адреса фактичного місця проживання:

______________________________________________

(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, номер будинку, номер квартири)

______________________________________________                                                       

Номер телефону: _______________________________

 

ЗАЯВА

на складення та видачу Акта встановлення факту здійснення догляду

 

Я, _____________________________________________________________________________,

(ПІБ заявника)

здійснюю(обрати необхідне)

¨ догляд *(якщо за своїми батьками чи батьками дружини (чоловіка), які є особами з

інвалідністю І чи ІІ групи)

¨ постійний догляд за

________________________________________________________________________________

(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд),

який/яка(обрати необхідне)

¨     є особою з інвалідністю ______   групи 

¨ потребує постійного стороннього догляду відповідно до Висновку ЛКК ________________________________________________________________________________

(реквізити довідки МСЕК, Висновку ЛКК)

________________________________________________________________________________

(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд)

 

           Прошу підтвердити факт здійснення мною догляду (постійного догляду) за особою, яка має необхідність в догляді.

           Відповідно до вищенаведеного, прошу протягом 5 робочих днів з дня надходження цієї Заяви скласти Акт встановлення факту здійснення догляду (надалі – Акт) мною за______________________________________________________________________________

                                              (ПІБ особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд)

та (обрати необхідне)

¨   видати такий Акт мені особисто

¨ надіслати мені такий Акт засобами поштового зв’язку за адресою: _______________________________________________________________________________.

Повідомляю про готовність прийняти комісію з питань встановлення факту здійснення догляду за адресою:

 ______________________________________________________________________________.

(адреса фактичного місця проживання особи, за якою здійснюється догляд/постійний догляд)

Дату та час візиту прошу погодити зі мною завчасно за номером телефону ________________________.

 

«__» ___________ 202__ року      _______________________________        ________________

                                                                        (ПІБ)                                                      підпис

 

 

Додаток 2

до Положення про порядок

складення та видачі Акта

встановлення факту здійснення

 

АКТ

про встановлення факту здійснення особою догляду

(постійного догляду)

                              (необхідне підкреслити)

             ______________________                                                                                   __________________

                      (область, місто/село/селище)                                                               (дата) 

                   Підстава для складення акта                                                           

                   Прізвище,       власне       ім’я,       по       батькові       (за             наявності)

військовозобов’язаного, який здійснює догляд (постійний догляд) 

   

Місце проживання військовозобов’язаного, який здійснює догляд (постійний догляд), дата та номер витягу з Реєстру територіальної громади

   

Дані про перебування військовозобов’язаного, який здійснює догляд (постійний догляд), на військовому обліку та чим це підтверджується:

     __________________________________________________________________.

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи, за якою військовозобов’язаний здійснює догляд (постійний догляд)

   

Місце проживання фізичної особи, за якою військовозобов’язаний здійснює догляд (постійний догляд), дата та номер витягу з Реєстру територіальної громади   

   

Документ, що підтверджує інвалідність особи, яка потребує догляду

        (постійного догляду) (за наявності інвалідності),  __________________________

Документ, що підтверджує потребу особи в постійному догляді, 

   

Інформація про призначення військовозобов’язаному допомоги, компенсацій за здійснення догляду (постійного догляду) чи про звернення до органів соціального захисту населення за такими виплатами 

    

Родинний зв’язок між особою, яка здійснює догляд та особою, яка потребує постійного догляду: 

                   першого ступеня споріднення                                                         

(батьки,  чоловік або дружина, діти,  у тому числі усиновлені)

                   другого ступеню споріднення                                                         

 (рідні брати та сестри, баба та дід з  боку матері і з боку батька, онуки)

                   третього ступеню споріднення                                                        

 (рідні дядько, тітка, племінники)

Інформація про інших членів сім’ї особи, яка потребує догляду (постійного догляду), які не є військовозобов’язаними та відповідно до закону зобов’язані їх утримувати (які зобов’язані та можуть здійснювати постійний догляд): 

                   першого ступеня споріднення                                                       

   ___________________________________________________________________

                                                            (батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені )

Підстави неможливості здійснення ними догляду (постійного догляду)

       (за наявності такої  особи), необхідне зазначити                                   

(

 

відсутність такої особи,

 

 

 

інвалідність такої особи, її потреба у постійному догляді, перебування під арештом (крім домашнього 

   

арешту), відбування покарання у вигляді обмеження чи позбавлення волі)

                   другого ступеня споріднення                                                        

     _________________________________________________________________

                                           (рідні брати та сестри, баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки)

Підстави неможливості здійснення ними постійного догляду (за наявності такої  особи), необхідне зазначити   

 (відсутність такої особи, інвалідність 

   

такої особи, її потреба у постійному догляді, перебування під арештом (крім домашнього арешту),

   

відбування покарання у вигляді обмеження чи позбавлення волі)

третього ступеня споріднення 

________________________________________________________________________

                                                                                   (рідні дядько, тітка, племінники)

                  Обстеження проведено за адресою:                                                

 

 

 

Установлено:

         факт здійснення догляду (постійного догляду) _________________

                                    (необхідне підкреслити)                                                              (так/ні)       

відсутність інших осіб, які не є військовозобов’язаними та відповідно до закону зобов’язані утримувати особу (до пункту 13 частини першої статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”)  ___________

                                                                                                                                                   (так/ні)

відсутність інших осіб, які зобов’язані та можуть здійснювати постійний догляд (до пунктів 9, 14 частини першої статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”): 

   

(так/ні)

неможливість здійснення постійного догляду членами сім’ї першого ступеню споріднення з причин  _______________________________________

(зазначити)

неможливість здійснення постійного догляду членами сім’ї другого ступеню споріднення з причин _______________________________________

 (зазначити)

Висновок     

(факт здійснення  постійного догляду підтверджено/факт здійснення постійного  догляду не підтверджено)

З актом ознайомлений:___________________________________________   ____________

                                                          (ПІБ військовозобов’язаної особи, яка здійснює догляд             (підпис)

                                                                                     (постійний догляд)  

З актом ознайомлений:___________________________________________   ____________

                                                  (ПІБ особи, за якою здійснюється догляд (постійний догляд)         (підпис)

                                  

Акт встановлення факту здійснення догляду (постійного догляду) складено членами комісії

 

 ___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

 

___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

 

 

            МП

 

 

Додаток 3

до Положення про порядок

складення та видачі Акта

встановлення факту здійснення

 

 

ВІДМОВА
у видачі Акта встановлення факту здійснення догляду

 

с./м.__________________                                                    «___» _______ 202__ р.

 

Представниками Комісії:

(посада) ________________________________ (ПІБ) ________________________________,

(посада) ________________________________ (ПІБ) ________________________________,

(посада) ________________________________ (ПІБ) ________________________________.

на підставі заяви ___________________________________________________,

(ПІБ заявника)

поданої відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період».

 прийнято рішення про відмову у видачі Акта встановлення факту здійснення догляду __________________________________________________________________

                                           (ПІБ особи, яка здійснює догляд)

за ________________________________________________________________.

(ПІБ особи, за якою здійснюється догляд)

                                      

Підстави відмови у видачі Акта встановлення факту здійснення догляду: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

___________________________   __________________________  ____________

                     (посада)                                                                      (ПІБ)                                              (підпис)

 

 

МП


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь