Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

РІШЕННЯ №1 «Про затвердження плану заходів щодо наповнення місцевого бюджету Тетіївської міської територіальної громади, економії бюджетних коштів, ефективного їх використання та посилення фінансово- бюджетної дисципліни на 2024 рік»

Кількість переглядів: 64
Скликання: РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Сесія: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Тип документу: РІШЕННЯ
Дата: 10.01.2024
Номер документу: 1
Назва документу: Про затвердження плану заходів щодо наповнення місцевого бюджету Тетіївської міської територіальної громади, економії бюджетних коштів, ефективного їх використання та посилення фінансово- бюджетної дисципліни на 2024 рік
Прикріплені файли:

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

рішення

     10 січня 2024 року                                                                                         № 1

Про затвердження плану заходів щодо

наповнення місцевого бюджету

Тетіївської міської територіальної громади,

 економії бюджетних коштів, ефективного

їх використання та посилення фінансово-

бюджетної дисципліни на 2024 рік

 

Відповідно до Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про правовий режим воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року  № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) з метою організації роботи із забезпечення виконання дохідної частини бюджету міської територіальної громади, економного і раціонального використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни, виконавчий комітет Тетіївської міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити план заходів щодо наповнення місцевого бюджету Тетіївської міської територіальної громади, економії бюджетних коштів, ефективного їх використання та посилення фінансово-бюджетної дисципліни на 2024 рік (далі – План заходів), що додається.

2. Всім учасникам бюджетного процесу неухильно дотримуватися заходів щодо дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни.

3. Зобов’язати керівників управлінь, відділів міської ради – головних розпорядників бюджетних коштів організувати роботу щодо забезпечення виконання цього рішення та подати до управління фінансів Тетіївської міської ради розроблені плани заходів (з розрахунками) на 2024 рік з економії бюджетних коштів, а також заходів з енергозбереження та забезпечення зменшення споживання бюджетними установами, закладами та комунальними підприємствами енергоносіїв у натуральній формі.

Про хід виконання заходів інформувати управління фінансів щоквартально, до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

4. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника управління фінансів Тетіївської міської ради Затишного В.В.

  

          Перший заступник

          міського голови                                                   Василь КИЗИМИШИН

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

від  10.01.2024 року   №  1

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо наповнення місцевого бюджету Тетіївської міської територіальної громади, економії бюджетних коштів,

ефективного їх використання та посилення фінансово-бюджетної дисципліни на 2024 рік

 

№ з/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

1.

Забезпечити у повному обсязі надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету Тетіївської міської територіальної громади у 2024 році, а саме:

виконання планових показників на 2024 рік, затверджених  міською радою, з урахуванням особливостей виконання бюджетів в умовах воєнного стану, а також наявної податкової бази і реального стану соціально-економічного розвитку Тетіївської територіальної громади, доходів щодо детінізації економіки та погашення податкового боргу, що склався станом на 01 січня 2024 року;

проведення системного моніторингу виконання планових показників надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету Тетіївської міської територіальної громади.

Управління фінансів міської ради,

ГУ ДПС  у Київській області (за згодою)

 

Щоденно, щомісячно протягом року

2.

Доводити до Головного управління Державної податкової служби України у Київській області помісячні планові показники за доходами у розрізі платежів, затверджених міською радою, з урахуванням змін.

Управління фінансів міської ради

 

Протягом року

3.

З метою збільшення надходжень до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб вжити заходів щодо:

надання інформації ГУ ДПС у Київській області, щодо громадян, які надають послуги з обробітку, збору урожаю, інші послуги , в тому числі на власній сільськогосподарській техніці;

приймання активної участі, в межах компетенції, в спільних з державними органами робочих групах з питань додержання законодавства про працю , виплати заробітної плати, та зайнятості населення, з метою проведення роз’яснювальної роботи серед платників щодо необхідності легалізації найманої праці та неприпустимості допуску до роботи працівників без належного оформлення трудових відносин , боротьби із зарплатами в у «конвертах», погашення заборгованості з виплати заробітної плати;

залучення до сплати податку на доходи фізичних осіб філій та інших відокремлених підрозділів, які здійснюють господарську діяльність на території Тетіївської міської територіальної громади, проте сплату податку проводять за місцем реєстрації, знаходження головного офісу;

у разі наявної інформації щодо платників податків, які мають працівників без належного оформлення трудових відносин та виплачують зарплати в «конвертах», повідомляти про виявлені факти ГУ ДПС у Київській області та  ГУ Держпраці у Київській області.

Управління фінансів міської ради, старости виконавчого комітету, відділ економіки, інвестицій та агропромислового розвитку, ГУ ДПС  у Київській області (за згодою), ГУ Держпраці у Київській області (за згодою), ГУ  ПФУ у Київській області (за згодою)

 

Протягом року

4.

З метою збільшення надходжень з плати за землю до бюджету Тетіївської міської територіальної громади, забезпечити:

передачу на розгляд комісії  виконавчого комітету міської ради з визначення та відшкодування збитків власнику землі – Тетіївській територіальній громаді,   інформації щодо виявлених суб’єктів господарювання, які використовують земельні ділянки без оформлення правовстановлюючих документів на землю, для подальшого відшкодування не отриманих місцевими бюджетами доходів у вигляді орендної плати, та вжиття заходів з оформлення даними суб’єктами правовстановлюючих документів на користування землею відповідно до вимог чинного законодавства України;

обмін інформацією з ГУ ДПС у Київській області стосовно суб’єктів господарювання, по яких мають місце факти систематичної несплати земельного податку або орендної плати за землю, включаючи земельні ділянки, на яких відсутні об’єкти нерухомого майна, з метою розгляду питання щодо припинення права користування земельними ділянками та  передачі їх у користування платоспроможним платникам відповідно до пункту д статті 141 Земельного кодексу України;

здійснення інвентаризації діючих договорів оренди земельних ділянок та поданої податкової звітності щодо актуальності переліку діючих договорів оренди земельних ділянок, який надається органами місцевого самоврядування відповідному контролюючому органу відповідно вимог статті 288 Податкового кодексу України ;

здійснити інвентаризацію договорів оренди водних об’єктів;

провести роботу по формуванню земельних ділянок привабливих для продажу права оренди на відкритих земельних торгах;

проведення оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів відповідно до вимог статті 18 Закону України «Про оцінку земель»;

надати (в разі прийняття нового) для проведення інвентаризації  ГУ ДПС у Київській області рішення на 2025 рік стосовно  прийнятих пільг, ставок земельного податку та розмірів орендної плати згідно з нормами ПКУ.

Відділ земельних відносин та охорони навколишнього середовища, управління фінансів міської ради

 

ГУ ДПС у Київській області області (за згодою)

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 25.07.2024 року

5.

З метою збільшення надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до бюджету Тетіївської територіальної громади, забезпечити:

надання інформації до ГУ ДПС у Київській області щодо нових об’єктах (в т.ч. зміна власників житлових чи нежитлових будівель) оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для залучення оподаткування потенційних платників.

Відділ містобудування та архітектури, відділ державного архітектурного-будівельного контролю, управління адміністративних послуг (ЦНАП)

Протягом року,  щомісячно

6.

З метою збільшення надходжень  до бюджету громади, забезпечити:

підвищити рівень моніторингу ринку роздрібної алкогольними напоями та тютюновими виробами на території Тетіївської міської територіальної громади, виявлення контрафактної продукції та виявлення фактів нелегальної торгівлі підакцизною продукцією (без наявності ліцензії на право торгівлі підакцизними товарами) , виявлення нелегальних АЗС та місць виробництва пального, що здійснюють діяльність без відповідних дозвільних документів;

в разі виявлення на території громади суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність без відповідних ліцензій, без застосування РРО/ПРРО та/або без державної реєстрації , відповідно ст.255 та ст.164 Кодекс України про адміністративні правопорушення, надавати інформацію про такі СГ до ГУ ДПС у Київській області та ГУ НП в Київській  області.

Управління фінансів міської ради, старости виконавчого комітету, ГУ ДПС у Київській області області (за згодою), ГУ НП в Київській  області (за згодою)

Протягом року

7.

З метою збільшення надходжень до бюджету Тетіївської міської територіальної громади у частині місцевих податків і зборів, відповідно до пункту 12.3. статті 12 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 1 Порядку та форм надання контролюючим органам в електронному форматі інформації щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 року № 1330, забезпечити:

прийняття до 15 липня 2024 року рішень, внесення протягом року змін до таких рішень (у разі потреби) про встановлення місцевих податків та/або зборів із визначенням ставок з урахуванням норм Податкового кодексу України у межах законодавчо встановленого розміру;

направлення у десятиденний строк з дня прийняття рішень, але не пізніше 25 липня 2024 року, до  ГУ ДПС у Київській області в електронному вигляді інформації щодо ставок та податкових пільг за встановленими чинним законодавством  формами.

Відділ земельних відносин та охорони навколишнього середовища, управління фінансів міської ради

У терміни, визначені чинним законодавством

8.

 

 

Вживати заходів із забезпечення інформаційної взаємодії між ГУ ДПС у Київській області та  управління фінансів Тетіївської міської ради через інформаційно-аналітичну систему  “LOGICA” згідно з Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 2021 року № 627 “Про затвердження Порядку обміну інформацією між органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, та органами місцевого самоврядування”, забезпечити передачу відповідної інформації, а саме:

платників податків про суми податкового боргу податків та/або зборів до місцевих бюджетів;

джерел доходів про суми податкового боргу податків та/або зборів до місцевих бюджетів;

платників податків про суми списаного податкового боргу платників податків;

платників податків та у розрізі джерел доходів, про суми розстрочених та відстрочених грошових зобовязань та/або податкового боргу платників податків.   

ГУ ДПС  у

Київській області (за згодою),

управління фінансів міської ради

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

9.

Вживати заходів із забезпечення налагодження комунікаційного партнерства між Тетіївською міською територіальною громадою та ГУ ДПС У Київській області, а саме:

оприлюднення на офіційних інформаційних ресурсах громади інформації щодо змін та практики застосування податкового законодавства, а також важливих новин податкової служби, поширення на інформаційних ресурсах інфографік, покрокових інструкцій, навчальних відео та пам’яток податкової грамотності, для ознайомлення мешканців територіальної громади.

Сектор організаційно-інформаційного забезпечення

Протягом року

10.

Забезпечити ефективне, цільове та економне використання бюджетних коштів.

Всі учасники бюджетного процесу

Протягом року

11.

Дотримуючись вимог частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України, в першочерговому порядку максимально забезпечити асигнуваннями потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством умов оплати праці і розміру мінімальної заробітної плати та на оплату енергоносіїв, спожитих бюджетними установами, у тому числі за рахунок скорочення непершочергових видатків. Забезпечити споживання кожного виду енергоносіїв за укладеними договорами у межах встановлених обґрунтованих лімітів споживання.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

Протягом року

12.

Забезпечити під час виконання бюджету проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

Протягом року

13.

Забезпечити спрямування  понадпланових надходжень до загального фонду бюджету громади, у першу чергу на захищенні статті видатків. У разі  виникнення заборгованості із заробітної плати, інших соціальних виплат, платі за енергоносії та комунальні послугу, здійснити комплекс конкретних заходів щодо її погашення.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів, управління фінансів міської ради

Протягом року

14.

Забезпечити виконання вимог статті 51 Бюджетного кодексу України щодо необхідності утримувати чисельність працівників та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах.

Упорядкувати структуру штатної чисельності працівників до затверджених асигнувань на оплату праці, не допускати збільшення такої чисельності, крім випадків, пов’язаних з утворенням (реорганізацією) установ та зростанням кількості одержувачів відповідних послуг для задоволення суспільних потреб.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

Протягом року

15.

Вжити     заходи    щодо     оптимізації     чисельності     працівників підприємств, установ та організацій, обмеження виплат стимулюючого характеру (надбавок, доплат, премій) працівникам та/або зменшення розмірів таких виплат.

Керівники установ, організацій та підприємств

Протягом року

16.

Провести інвентаризацію програм місцевого значення з метою їх  скорочення та  забезпечити фінансування лише найбільш важливих та соціально необхідних заходів.

Обмежити підготовку нових програм, що потребують  додаткового фінансування ( крім тих, що спрямовані  на захист  суверенітету та незалежності України,  військово-патріотичного виховання, розвиток громади).

Розпорядники всіх рівнів та одержувачі бюджетних коштів – розробники програм

Протягом року

17.

Обмежити використання бюджетних коштів для проведення заходів з відзначення пам’ятних та історичних дат, ювілеїв підприємств, установ і організацій, а також ювілеїв і вшанування пам’яті видатних осіб та інших подій (крім заходів, проведення яких затверджено розпорядженнями голови обласної або районної державної адміністрації та розпорядженнями міського голови).

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

Протягом року

18.

Забезпечити роз’яснювальну роботу та постійний контроль за дотриманням суворої фінансово-бюджетної та платіжної дисципліни при витрачанні бюджетних ресурсів, першочергового фінансування захищених статей видатків, не допускаючи заборгованості як за загальним, так і спеціальним фондами бюджету, запобігати порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна.

Головні розпорядники бюджетних коштів, управління фінансів міської ради

Протягом року

19.

Не допускати виникнення кредиторської та дебіторської  заборгованості, установити персональну відповідальність керівників  бюджетних установ за збільшення обсягу заборгованості, у першу  чергу простроченої.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів, керівники установ

Протягом року

20.

Запровадити систему внутрішнього фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині забезпечення фінансово-бюджетної дисципліни;

посилити контроль за раціональним, ефективним та економним витрачанням бюджетних коштів, законного використання ресурсів та майна;

забезпечити неухильне дотримання вимог бюджетного законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій, ведення бухгалтерського обліку та звітності.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

Протягом року

21.

Забезпечити своєчасність затвердження, внесення змін до паспортів бюджетних програм місцевого бюджету, достовірність, повноту інформації та досягнення результативних показників при їх виконанні відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» (зі змінами);

здійснення постійного моніторингу виконання бюджетних програм з метою оцінки їх ефективності, результативності та економічної доцільності відповідних витрат бюджету.

Головні розпорядники коштів

Протягом року

22.

У період воєнного стану здійснювати   реєстрацію   бюджетних   зобов’язань  з   урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" (зі змінами).

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

Протягом року

23.

Спрямовувати понадпланові обсяги власних надходжень у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, стипендій, комунальних послуг та енергоносіїв.

У разі відсутності такої заборгованості спрямовувати 50 відсотків коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень, і 50 відсотків коштів на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

Протягом року

24.

Здійснювати виплату заробітної плати педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів виключно в межах отриманої  освітньої субвенції з державного бюджету

Відділ освіти

Протягом року

25.

Розробити план заходів на 2024 рік з економії бюджетних коштів (по заробітній платі з нарахуванням не менше 5,0%; по споживанню енергоносіїв не менше 10,0 %), а також заходів з енергозбереження та забезпечення зменшення споживання бюджетними установами, закладами та комунальними підприємствами енергоносіїв у натуральній формі.

Розпорядники всіх

рівнів та одержувачі бюджетних коштів

До 25 січня 2024 року

 

 

 

Перший заступник міського голови                                                                   Василь КИЗИМИШИН

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь