Тетіївська міська рада
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

РІШЕННЯ №17 «Про внесення змін до Положення про експертну комісію виконавчого комітету Тетіївської міської ради»

Кількість переглядів: 8
Скликання: РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Сесія: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Тип документу: РІШЕННЯ
Дата: 17.01.2025
Номер документу: 17
Назва документу: Про внесення змін до Положення про експертну комісію виконавчого комітету Тетіївської міської ради
Прикріплені файли:

 

 

КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

 

ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

17 січня 2025 року                                                                                    №  17

 

Про внесення змін до  Положення про

експертну комісію виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

 

        Відповідно до Закону України «Про національний архівний фонд і архівні установи», Порядку утворення та діяльності   комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1004, Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації», яке затверджене наказом Міністерства юстиції України 19.06.2013 № 1227/5 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 25.06.2013 за № 1063/23594 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції:   № 692/5 від 25.04.2014,  № 2163/5 від 02.11.2015, № 2057/5 від 27.06.2018,  Наказу про затвердження Змін до Типового положення про ЕК №1113/5 від 24.03.2023, виконавчий комітет Тетіївської міської ради

 

                                          В И Р І Ш И В:

 

1. Внести зміни до  Положення про експертну комісію виконавчого комітету Тетіївської міської ради від 08 вересня 2022 року, а саме:

1. 1. Пункт 1 викласти в такій редакції:

1. «Експертна комісія (далі - ЕК) державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, їх відокремленого підрозділу, який за рішенням експертно- перевірної комісії (далі - ЕПК) державного архіву внесений до джерел формування Національного архівного фонду (далі - установа), утворюється відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві установи, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕПК державного архіву (ЕК архівного відділу районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради), у зоні комплектування якої вона перебуває.»

1.2. Після пункту 1 доповнити пунктом 2 такого змісту:

«2. Завданнями ЕК установи є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві установи, розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що містяться в таких документах.».

У зв’язку з цим пункти 2-12 вважати відповідно пунктами 3-13.

1.3. У пункті 5:

1) після абзацу першого доповнити абзацом другим такого змісту:

«Завдання ЕК установи, яка складається з трьох або менше штатних одиниць, може виконувати ЕК установи вищого рівня, відповідного органу місцевого самоврядування (за згодою).».

У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом третім;

2) абзац третій доповнити новим реченням такого змісту: «Голова ЕК може мати заступника.».

1.4. Пункт 8 виключити.

У зв’язку з цим пункти 9-13 вважати відповідно пунктами 8-12.

1.5. У пункті 8:

1) абзац другий викласти в такій редакції:

«схвалення і подання до ЕПК державного архіву (ЕК архівного відділу районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради) проєктів таких документів: описів справ постійного зберігання, описів кіно-, відео-, фото-, фонодокументів постійного зберігання, внесених до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описів справ з кадрових питань (особового складу), номенклатур справ, інструкцій з діловодства, положень про службу діловодства, архівний підрозділ та ЕК, анотованих переліків унікальних документів НАФ, актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, актів про вилучення документів з НАФ, актів про невиправні пошкодження документів НАФ;»;

2) в абзаці третьому слово «проектів» замінити словом «проєктів»;

3) абзац п’ятий викласти в такій редакції:

«схвалення і подання ЕК органу вищого рівня номенклатур справ, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання установ, що належать до сфери управління органу вищого рівня та у діяльності яких не утворюються документи НАФ.»;

4) доповнити новим абзацом такого змісту:

«Проєкти документів подаються на розгляд ЕПК державного архіву (ЕК архівного відділу районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради) у паперовій та електронній формах разом із супровідним листом.».

1.6. У пункті 9:

1) в абзаці другому слово «окремими» виключити;

2) в абзаці сьомому слова «районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації,» виключити.

1.7. Пункт 10 доповнити новим абзацом такого змісту:

«Голова ЕК може прийняти рішення про проведення засідання у режимі відеоконференції з використанням відповідного програмного забезпечення, зокрема через Інтернет (далі - онлайн-засідання). В онлайн-засіданні беруть участь члени ЕК, а також запрошені особи.».

1.8. У тексті  Положення слова «юридична особа» у всіх відмінках і числах замінити словом «установа» у відповідному відмінку і числі.

2. Положення про експертну комісію виконавчого комітету Тетіївської міської ради викласти в новій редакції (додається).

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань Регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів та контролю за виконанням рішень міської ради та її виконавчого комітету, дотримання законності та правопорядку.

 

 

 

 

       Перший заступник

       міського голови                                             Василь КИЗИМИШИН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Додаток

до рішення виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

17.01.2025   № 17  

 

ПОЛОЖЕННЯ

    про експертну комісію виконавчого комітету Тетіївської міської ради

Білоцерківського району Київської області

 

1. Експертна комісія (далі – ЕК) виконавчого комітету Тетіївської міської ради (далі - установа), яка за рішенням експертно – перевірної комісії (далі – ЕПК) державного архіву внесена до джерел формування Національного архівного фонду (далі – установа), утворюється відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві установи, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕК архівного відділу Білоцерківської районної державної адміністрації.

         2. Завданнями ЕК установи є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві установи, розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що містяться в таких документах.

3.  ЕК є постійно діючим органом установи.

4. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, Указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі «Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації» яке затверджене наказом Міністерства юстиції України 19.06.2013 р. № 1227/5 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 25 червня 2013 р. за                  № 1063/23594 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції:   № 692/5 від 25,04,2014. № 2163/5 від 02.11.2015, № 2057/5 від 27.06.2018,      № 1113/5 від 24.03.2023.

   5. До складу ЕК, який затверджується керівником установи, входять працівники установи, відповідальний за організацію діловодства та архівної справи в установі.

Завдання ЕК установи, яка складається з трьох або менше штатних одиниць, може виконувати ЕК установи вищого рівня, відповідного органу місцевого самоврядування (за згодою).

Головою ЕК призначається, як правило заступник керівника установи, а секретарем – керівник архівного підрозділу або особа, відповідальна за архів.

 

Голова ЕК може мати заступника.

   6. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома працівників установи, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.

7. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує керівник установи, і звітує перед ним про проведену роботу.

8. ЕК установи приймає рішення про:

- схвалення і подання до ЕК архівного відділу районної державної адмінінстрації проєктів таких документів: описів справ постійного зберігання, описів кіно-, відео-, фото-, фонодокументів постійного зберігання, внесених до Національного архівного фонду (далі – НАФ), описів справ з кадрових питань (особового складу), номенклатур справ, інструкцій з діловодства, положень про службу діловодства, архівний підрозділ та ЕК, анотованих переліків унікальних документів НАФ, актів про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, актів про вилучення документів з НАФ, актів про невиправні пошкодження документів НАФ;

- схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, актів про невиправні пошкодження документів тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу);

- схвалення і подання ЕК органу вищого рівня номенклатур справ, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання установ, що належать до сфери управління органу вищого рівня та у діяльності яких не утворюються документи НАФ;

- проєкти документів подаються на розгляд ЕК архівного відділу районної державної адміністрації у паперовій та електронній формах разом із супровідним листом.

9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:

- контролювати дотримання працівниками установи, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;

- вимагати від працівників установи розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;

- одержувати від структурних підрозділів установи відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;

- визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання,

 

та схвалювати їх з ЕК відповідного архівного відділу районної державної адміністрації або з ЕК органу вищого рівня (для установ, у діяльності яких не утворюються документи НАФ);

- заслуховувати на своїх засіданнях працівників установи про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;

- запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців працівників установи, а в разі необхідності працівників відповідного архівного відділу;

- інформувати керівництво установи з питань, що входять до компетенції ЕК.

10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

Голова ЕК може прийняти рішення про проведення засідання у режимі відеоконференції з використанням відповідного програмного забезпечення, зокрема через Інтернет (далі – онлайн – засідання). В онлайн – засіданні беруть участь члени ЕК, а також запрошені особи.

11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК керівником установи.

12. У разі відмови керівника установи затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.

 

Міський голова                                             Богдан БАЛАГУРА

 

СХВАЛЕНО

Протокол засідання ЕК

виконавчого комітету Тетіївської

міської ради

від 02 жовтня 2024 року № 02

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь