Телефони довіри Контакти Версія для людей з обмeженими можливостями

Про винесення на обговорення ОТГ тарифів на пасажирські перевезення по місту Тетієву та до старостинських округів

УКРАЇНА
ТЕТІЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ

 «30» жовтня 2018 року № 142 м Тетіїв

Про винесення на обговорення 
об’єднаної територіальної громади  тарифів 
на пасажирські перевезення по місту Тетієву 
та до старостинських округів  

            Розглянувши заяву приватного  підприємця  Поляруша С.С., представлені ним  розрахунки витрат на перевезення пасажирів на міських маршрутах № 1,  № 3 та по маршруту  Тетіїв-Скибинці , керуючись пп.2  п.а  ст. 28 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 7 Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», виконавчий комітет міської ради

                                         В И Р І Ш И В:

     1. Винести на обговорення об’єднаної територіальної громади збільшення 
         тарифів на пасажирські перевезення: 

          -    проїзд в міських маршрутах № 1, 3 -  з  5 грн.00 коп. 
               до 8 грн. 00 коп.
- проїзд по маршруту Тетіїв-Скибинці  - з 15 грн.00 коп 
до 20 грн.00 коп.

2. Опублікувати в газеті «Тетіївська земля» повідомлення про винесення  
     на обговорення відповідних тарифів.
       

          Перший заступник 
          міського голови                                               І.В.Мащенко

 

Начальник  юридичного відділу                                                          Н.М.Складена


                                                       А Н А Л І З        
    регуляторного впливу проекту рішення Тетіївської міської ради
    «Про розгляд тарифів на пасажирські перевезення по м. Тетієву 
                               та до старостинських округів  »


1. Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

       Цей регуляторний акт забезпечує застосування нових тарифів на пасажирські перевезення на території Тетіївської міської ради, зумовлює збереження даних маршрутів та якісне обслуговування мешканців міста по перевезенню пасажирів.

2. Цілями регуляторного акту є:
-   ведення в дію економічно обґрунтованих тарифів на проїзд по  
маршрутах № 1, № 3 та по маршруту Тетіїв-Скибинці  ;
- збереження кількості рейсів по маршрутах.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу
        Альтернативного прийняття запропонованого проекту рішення міської ради є залишення чинним рішення виконавчого комітету від 31.03.2015р. № 25 « Про розгляд тарифів на пасажирські перевезення 
по м.Тетієву».

4. Механізм реалізації мети
           Запровадження регуляторного акта дозволить мінімізувати можливості збитковості міських маршрутів № 1, № 3 та по маршруту Тетіїв-Скибинці, максимізувати корисність використання даних маршрутів.

5. Обгрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта
            Застосування нових тарифів на пасажирські перевезення  на території Тетіївської міської ради забезпечить збереження кількості рейсів та якісне обслуговування мешканців по перевезенню на даних маршрутах.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта
           Вирішення питання якісного надання послуг з перевезення пасажирів міським транспортом. Зменшення рівня збитковості роботи перевізників. Підтримання якості послуг з перевезення.


7. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта
           Пропонується встановити необмежений строк дії запропонованого регуляторного акта, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вноситимуться в разі потреби або за результатами звіту про відстеження його результативності та у разі внесення змін до чинного законодавства.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта
        Показниками результативності запропонованого проекту рішення міської ради є збереження кількості рейсів на маршрутах № 1, № 3 та 
по маршруту Тетіїв-Скибинці  якісне обслуговування пасажирів об’єднаної територіальної громади.

9. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься 
     відстеження результативності регуляторного акта у разі його  
     ухвалення
                 Відстеження результативності регуляторного акта буде 
      здійснюватися комісією з питань Регламенту, депутатської етики, 
      забезпечення  діяльності депутатів та контролю за виконанням рішень 
      міської ради та її виконавчого комітету, дотримання законності та 
      правопорядку на підставі статистичних даних виходячи із зазначених  
      показників результативності.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:

ФОП ПОЛЯРУШ С.С.

__________________

 

Калькуляція перевезення пасажирів

по маршруту № 1 «АТП – Поліська» та

 № 3 «вул. Зарічна – вул. Шевченка»

автобусом MERCEDEC O 405

 

№ п/п

 

 

1.

Відстань перевезень, км

21

2.

Відпрацьовано, год

1

3.

Зарплата водія, грн.

30

4.

Відрахування від зарплати, грн..

14,25

5.

Амортизація, грн..

62,40

6.

Пальне, грн.

367,50

7.

Масло, грн.

36,80

8.

Знос шин, грн.

21,59

9.

Запасні частини, грн.

48,50

10.

Всього, грн.

581,04

11.

Накладні витрати, грн.

87,15

12.

Доходи при рентабельності 10 %, грн.

735,00

13.

Середній дохід за 1 рейс при вартості квитка 5,00 грн., грн.

330,00

14.

Збитки за  1 рейс, грн.

405,00

15.

Процент збільшення вартості квитка

222 %

16.

Розрахункова вартість квитка, грн.

11,10

17.

Рекомендована вартість квитка, грн..

8,00

 

 

ПП  ПОЛЯРУШ С.С.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:

ФОП ПОЛЯРУШ С.С.

__________________

 

Калькуляція перевезення пасажирів

по маршруту Тетіїв – Скибинці мікроавтобусом МЕРСЕДЕС

 

№ п/п

 

 

1.

Відстань перевезень, км

33

2.

Відпрацьовано, год

2

3.

Зарплата водія, грн.

60

4.

Відрахування від зарплати, грн..

28,50

5.

Амортизація, грн..

34,40

6.

Пальне, грн.

130,68

7.

Масло, грн.

21,40

8.

Знос шин, грн.

4,71

9.

Запасні частини, грн.

39,46

10.

Всього, грн.

319,15

11.

Накладні витрати, грн.

47,87

12.

Доходи при рентабельності 10 %, грн.

403,72

13.

Середній дохід за 1 рейс, грн.

240,00

14.

Збитки за  1 рейс, грн.

163,72

15.

Процент збільшення вартості квитка

168 %

16.

Розрахункова вартість квитка, грн.:

Тетіїв – Скибинці

Тетіїв - Кашперівка

 

25,20

16,80

17.

Рекомендована вартість проїзду, грн.:

Тетіїв – Скибинці

Тетіїв - Кашперівка

 

20,00

15,00

 

 

 

 

ПП  ПОЛЯРУШ С.С.

 


E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація