Телефони довіри Контакти Версія для людей з обмeженими можливостями

Звіт

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

“БЛАГОУСТРІЙ”

_________________Виконавчий комітет Тетіївської міської ради_____________

09800, м. Тетіїв, вул. Шевченка, 9. тел.  (04560) 5–15–26, код. 31970315,

р/р  26006118024, МФО 380805  “РБ Аваль” м. Київ; ел.адреса: kp_blagoystriy@ukr.net

____                                                                              „___”_______________  2017 р.

 

Голові виконавчого комітету

Тетіївської міської ради

Майструку Р.В.

 

Звіт господарської діяльності  КП „Благоустрій”

за 9 місяців 2017 року

Комунальному підприємству «Благоустрій» на 2017 рік виконавчим комітетом Тетіївської міської ради затверджено кошторисних призначень по загальному фонду бюджету в сумі 4 320 300,00 грн.

Профінансовано за 9 місяців 2017 року – 2 823 445,10 грн., з яких витрачено на:

  • заробітну плата та нарахування на заробітну  плату – 1 562 708,00 грн.

Кількість—37 працюючих.

  • електроенергію – 189 071,94 грн.
  • придбання ПММ, оливи – 365 183,80 грн.
  • придбання запасних частин , шин -216 714,10 грн.
  • придбання спецодягу – 38 781,88 грн.
  • придбання дорожніх знаків – 4 900,00 грн.
  • придбання електричних ламп та проводу САПТ—180 902,60 грн.
  • придбання матеріалів—48 666,00 грн.
  • обвалування полігону ТПВ—99 980,80 грн.
  • придбання лавочок мистецьких 13 шт—58 000,00 грн.
  • проведено поточний ремонт по відновленню пішохідної доріжки по вул. Соборна—61 000,00 грн. біля ЗОШ №2.

      Затверджено згідно кошторисних призначень капітальні  видатки на 2017 рік  в сумі 815 300,00 грн., з яких використано – 784 801,37 грн., а саме:

      -  трактор Т-40—165 000,00 грн.

      -  висоторіз 1 шт. —19 800,00 грн.

      -  дитячі ігрові майданчики 2 шт. – 100 000,00грн.

      -  бензокоса 1 шт. —21 000,00 грн.

      -  зембрині 13 шт. – 100 000,03 грн.

      -  лавочки мистецькі 12 шт.—141 000,00 грн.

      -  бензопила-18 000,00

      - капітальний ремонт вуличного освітлення по вулицях Калинова, Пам’яті Запорожців, Новаторів, Зоряний, Дібрівська на суму 220 001,34 грн.

        Проведено заміну LED-ламп для світильників вуличного освітлення по вулицях: Сонячногірська, 8-го Березня, М. Шляхтиченка, Зарічна, Герцена, Садова, Шкільна, Лугова, Першотравнева, Шевченка, Л. Українки, Похилевича, Чкалова, Вишнева, Я.Мудрого, Надії, Кооперативна, Чубаря, Набережна, Волі, Цвіткова, Соборна, Мічуріна, Тургенєва, Пушкіна, Чехова, Крючкова, Р.Зорге, Визволителів, Різдвяна, Слобідська, Березна, Чайковського, З.Космодемянської, Робітнича.

        Проведено поточний ремонт ліній електропередач по вулицях: Весняна, Менделєєва, Тургенєва, Волошкова, пров. Я.Орланда, А.Байраківського (напроти Тетіївського РайДУ).

        Проводяться роботи по відновленню вуличного освітлення по вулицях Набережна, Снігурівська, Польова, провулки Снігурівський, Польовий.

Виділено з бюджету розвитку 62 000,00 грн., за які було придбано камери відеоспостереження 4 шт. на суму 49 996,00 грн., ноутбук Lenovo на суму 12 000,00 грн.

Виділено з бюджету розвитку на капітальний ремонт тротуарів по вулицях Я.Острозького та Соборна на суму 1 042 455,00 грн., з яких використано 736 449,80 грн. по вул. Я.Острозького.

На 2017 рік виділено кошторисних призначень на поточний ремонт доріг в сумі 2 557 000,00 грн., з яких використано 1 755 978,67 грн., а саме:

  • вул. А.Байраківського на суму 233 078,40 грн. (оплачено 39 152,40 грн)
  • вул. І.Франка на суму 78 687,60 грн. (оплачено 78 687,60 грн.)
  • вул. Злагоди на суму 173 461,20 грн. (оплачено 94 680,00 грн.)
  • вул. Шевченка на суму 18 229,20 грн. (оплачено 18 229,20 грн.)
  • вул. М.Грушевського на суму 31 626,00 грн. (оплачено 31 626,00 грн.)
  • вул. Володимирська на суму 157 538,40 грн. (оплачено 157 538,40 грн.)
  • вул. В.Гуменюка на суму 97 859,80 грн. (оплачено 97 859,80 грн.)
  • вул. Центральна на суму 82 841,00 грн. (оплачено 82 841,00 грн.)
  • вул. Я.Острозького на суму 83 825,00 грн. (оплачено 83 825,00 грн.)
  • вул. Цвіткова на суму 122 196,00 грн. (оплачено 122 196,00 грн.)
  • вул. Соборна на суму 107 134,00 грн. (оплачено 107 134,00 грн.)
  • вул. Миру на суму 199 944,00 грн. (оплачено 199 944,00 грн.)
  • вул. З.Космодемянської на суму 199 990,00 грн. (оплачено 199 900,00 грн.)
  • вул. Набережна на суму 199 900,00 грн.
  • вул. Зарічна на суму 199 758,00 грн.
  • вул. Шкільна на суму 199 857,00 грн.
  • вул. Я.Мудрого на суму 62 780,00 грн.
  • вул. Сікорського на суму 98 000,00 грн.
  • вул. Бурмоса на суму 70 000,00 грн.

        Придбано асфальту на суму 10 000,00 грн. та зроблено частковий ремонт вулиці Крючкова.

        Проведена підсипка вулиць міста сумішшю С7:

  • вул. Малинова-5 т;
  • вул. Щаслива-5 т;
  • пров. Щиголя-5 т;
  • полігон ТПВ-10 т;
  • вул. Чорновола-40 т;
  • перехід з вул. Шевченка на вул. Вишнева-10 т;
  • перехід з вул. О.Кобилянської на вул. В.Гуменюка-15 т;
  • вул. Волошкова-200 т;
  • вул. Прорізна-80 т;
  • вул. І.Франка-149 т;
  • вул. Вишнева-236 т;
  • пров. Плоханівський-40 т;
  • вул. Цвіткова-8 т;
  • вул. Пушкіна-108 т;
  • вул. Гоголя-3 т;
  • вул. Дружна-10 т;
  • вул. Кармелюка-5 т;
  • вул. П. Запорожця-16 т;
  • вул. Похилевича-21 т;
  • вул. Л.Українки-45 т;

        На облаштування доріг міста витрачено коштів на суму :

  • фарба та розчинник для дорожньої розмітки на суму 40 353,30 грн.
  • вапно для побілки бордюрного каменю на суму 9 702,00 грн.
  • сіль на суму 28 500,12 грн. та виділено кошти на придбання солі 90 000,00 грн.

        Було встановлено примусові обмежувачі швидкості по вул. А.Байраківського біля ЗОШ №3. 

За звітний період послугами КП « Благоустрій» по видаленню ТПВ користувалися 1088 об’єктів різних форм власності, в тому числі:

         - послугами по видаленню ТПВ від приватного сектору користуються 875 садиб.

         - послугами по видаленню ТПВ від юридичних осіб користуються 42 об’єкти.

         - послугами по видаленню ТПВ від приватних підприємців користуються 171 об’єкт.

         За 9 місяців 2017 року  КП «Благоустрій» видалено та вивезено ТПВ від приватного сектору близько 217 тон. Також проведена робота по видаленню ТПВ від підприємств, організацій, приватних підприємців в кількості близько 190 тон сміття.

         Прибрано та видалено з доріг вуличного змету в кількості 300 тон.

Ліквідовано та частково упорядковано місця стихійного скидання ТПВ в кількості 6 одиниць.

Здійснено побілку дерев, стовпів, мостів, бордюрного  каменю.

         Проведено повне прибирання, упорядкування і частковий ремонт Кургану Слави, кургану “Красна могила” та  прилеглих і під'їзних територій навколо них.

         Постійно проводилася робота по косінню бур’янів, площа скошування яких склала 40 000 м2. Також було розпочато та проведено, хоч і не в повному обсязі, знищення амброзії полинолистої, за допомогою обприскувача  та речовин „Раундап”, “Баляринка” і прилипача, які були надані ТОВ “Агрохім”.                  Постійно проводилася робота по розчищенню від зарослів та дрібнолісся, косогорів поблизу доріг, мостів, річок, острова „Закоханих”. Розчищено на території міста зарослів та дрібнолісся загальною площею 3 000 м2.

         По мірі необхідності проводилися роботи по упорядкуванню та захороненню ТПВ на Тетіївському полігоні ТПВ. Наразі КП “Благоустрій” подані документи на відведення 7 га землі до Київського обласного Геокадастру для розширення полігону. Доречним є питання щодо необхідністі  будівництва нового сміттєзвалища. Департаментом ЖКГ при Київській обласній державній адміністрації проводиться розробка нової проектно-кошторисної документації по будівництву нового полігону з сортувальною лінією.

     За звітний період на поточний рахунок нашого підприємства надійшло власних надходжень від установ, організацій, приватних підприємців та населення в сумі 337 943,00 грн., в тому числі:

  • від організацій  147 919,10 грн.
  • від приватних підприємців – 129 878,00 грн.
  • від населення – 60 146,50 грн.
  • одержано коштів від оренди нежитлового приміщення –  9010,00 грн.

Придбано матеріалів та запасних частин за кошти підприємства за 9 місяців 2017 року, а саме:

  • господарчі матеріали на суму – 70 017,88 грн.
  • перераховано податок на прибуток—10 000,00 грн.
  • запасні частини на суму – 158 273,66 грн.
  • мітли на суму – 1 400,00 грн.
  • заплачено ВУВКГ “Тетіївводоканал” за воду на суму – 8 312,17 грн.
  • заплачено послуги КП КОР “Тепломережа” на суму – 2 556,02 грн.
  • за послуги зв’язку ПАТ “Укртелеком” на суму – 2 113,96 грн.
  • придбано матеріалів для вуличного освітлення на суму – 52 000,00 грн.
  • придбано канцтовари на суму – 4876,49 грн.
  • перераховано ПДВ на суму – 35 556,00 грн.
  • сплачено екологічний податок на суму – 8 043,30 грн.
  • придбано задній міст до ЮМЗ-6л—10 000,00 грн.
  • придбано автоматичну мийку 1 шт на суму 10 000,00 грн.
  • придбано дрібних матеріалів на суму —4 718,96 грн.
  • перераховано за проходження медичного огляду працівниками даного підприємства 4 943,00 грн.

Плата за оренду адмінприміщення КП”Житлокомунсервіс” перерахована в сумі 4 435,02 грн. Проте заборгованість КП “Житлокомунсервіс” по наданню послуг на збереження ТПВ становить 37 080,00 грн.

        Амортизація за 9 місяців 2017 року становить 368 735,17 грн.

        Адміністративні витрати за 9 місяців 2017 року становлять 267 700,00 грн.

        Проводиться відновлення:

  • трактора ЮМЗ-6 для роботи в зимовий період для розчищення снігу;
  • автомобіля ЗІЛ-130-сміттєвоз для збирання ТПВ по місту та району.

Для роботи в зимовий період буде задіяно 9 одиниць техніки:

  • автомобіль ЗІЛ-130 піскорозкидач
  • автомобіль ЗІЛ-130 лопата
  • автогрейдер ДЗ-99
  • трактор ДТ-75
  • трактор ЮМЗ-6 екскаватор
  • трактор МТЗ-82 лопата
  • трактор ЮМЗ-6 лопата
  • трактор Т-25 лопата
  • трактор Т-16 лопата-піскорозкидач
  • трактор Т-40 лопата-мітла

 

Начальник КП “Благоустрій”                                                        І.П.Поліщук

 

 

Звіт господарської діяльності КП „Благоустрій” за 2018 рік

 

Комунальному підприємству «Благоустрій» м.Тетіїв на 2018 рік затверджено кошторисних призначень (із внесеними змінами) по загальному фонду бюджету КПКВМБ 0116030 в сумі 6 026 060,00 грн.

Використано протягом 2018 року – 5 940 104 грн., а саме на:

  • заробітну плату та нарахування на заробітну  плату – 3 619 286 грн.

Станом на 01.01.2019 р. кількість працюючих 77 чол.

  • електроенергію – 352 765 грн.

  • придбання ПММ – 1073 781 грн.

  • придбання запасних частин, шин - 225 867 грн.

  • придбання спецодягу – 36 960 грн.

  • придбання електричних ламп та проводу САПТ — 234 290 грн.

  • придбання матеріалів — 152 176 грн.

  • обвалування полігону ТПВ — 4 000 грн.

  • зимове утримання доріг (посипковий матеріал) — 146 452 грн.

  • сіль - 94 527 грн.

      Затверджено згідно кошторисних призначень по капітальних видатках на 2018 рік (із внесеними змінами) по КПКВМБ 0116030 в сумі 677 100 грн., з яких використано – 677 080 грн., а саме придбано:

  • мистецькі лавочки – 49 000 грн.

  • мотокоси - 49 500 грн.

  • євро контейнера - 199 980 грн.

  • маніпулятор та установка для сміттєвоза - 378 900 грн.

 

На 2018 рік виділено кошторисних призначень (зі змінами) по КПКВМБ 0117442 в сумі 3 284 400,00 грн., з яких використано 3 068 040 грн., а саме: 

  • на поточний ремонт доріг всього 2 720 741 грн., в т.ч.:

       поточний ремонт доріг місто 2 327 402 грн. в т.ч.:

  • вул. Володимирська на суму 99 587 грн.

  • вул. В.Гуменюка на суму 99 668 грн.

  • вул. Я.Острозького на суму 99 174 грн.

  • вул. Соборна на суму 99 996 грн.

  • вул. Шкільна на суму 199 758 грн.

  • вул. Сікорського на суму 99 216 грн.

  • вул. Бурмоса на суму 68 341 грн.

  • вул. А.Байраківського на суму 199 993 грн.

  • вул. Центральна на суму 99 382 грн.

  • вул. Цвіткова на суму 99 831 грн.

  • вул. Плоханівська на суму 99 300 грн.

  • вул. Я.Острозького, 5 на суму 61 797 грн.

  • вул. Соборна, 7 на суму 62 438 грн.

  • вул. Миру на суму 199 994 грн.

  • вул. Я.Мудрого (відрізок) 99 990 грн.

  • вул. Злагоди 199 904 грн.

  • вул. Цвіткова (додаткова) 99974 грн.

  • вул. І. Франка 49 896 грн.

  • вул. Шевченка 156 670 грн.

  • вул. Робітнича 74 740 грн.

  • вул. Різдвяна 57 753 грн.

 

поточний ремонт доріг сіл ОТГ 393 339 грн., в т.ч.:

  • вул. Садова, с. Дібрівка 73 099 грн.

  • вул. Степова, с. Дібрівка 109 647 грн.

  • вул. Жовтнева, Жовтнева с. Стадниця 168 345 грн.

  • вул.Степівська, с.Дзвеняче 42 248 грн.

  • на облаштування доріг міста та ОТГ в сумі 67 339 грн. (придбання вапна для побілки бордюрного каменю),

  • ремонт доріг (підсипка щебеневою сумішю) 279 960 грн., з них підсипка доріг по селах ОТГ – 87 627 грн.

 

В 2018 р. згідно кошторисних призначень на капітальний ремонт дороги по вул. Я. Мудрого м. Тетіїв по КПКВМБ 0117442 проведено капітальний ремонт дороги  по вул. Я. Мудрого м. Тетіїв, видатки  в сумі 2 747 609 грн.

 

У зв’язку з приєднанням до КП «Благоустрій» КП «Житлокомунсервіс» було виділено

кошторисні призначення для забезпечення роботи по житлово-комунальному господарству по КПКВМБ 0116017 в сумі 326 000 грн., з яких використано 304 077 грн., а саме:

  • заробітну плату та нарахування на заробітну плату – 276 000 грн.

  • електроенергію – 28 077 грн.

 

За звітний період послугами КП «Благоустрій» по видаленню ТПВ користувалися 1099 об’єктів різних форм власності, в тому числі:

- послугами по видаленню ТПВ від приватного сектору скористалися 893 садиб.

- послугами по видаленню ТПВ від юридичних осіб - 52 об’єкти.

  - послугами по видаленню ТПВ від приватних підприємців - 154 об’єкти.

    Протягом 2018 року КП «Благоустрій» видалено та вивезено ТПВ від приватного сектору близько 114 тонн. Також проведена робота по видаленню ТПВ від підприємств, організацій, приватних підприємців в кількості близько 165 тонн сміття.

   Прибрано та видалено з доріг вуличного змету в кількості 500 тонн.

Ліквідовано та частково упорядковано місця стихійного скидання ТПВ в кількості 4 одиниць.

Здійснено побілку дерев, стовпів, мостів, бордюрного каменю.

Проведено повне прибирання, упорядкування і частковий ремонт Кургану Слави, кургану “Красна могила” та  прилеглих і під'їзних територій навколо них.

Постійно проводилася робота по косінню бур’янів, площа скошування яких склала 45 000 м2. Також було розпочато та проведено, хоч і не в повному обсязі, знищення амброзії полинолистої, за допомогою обприскувача та речовин „Раундап”, “Баляринка” і прилипача, які були надані ТОВ “Агрохім”. Постійно проводилася робота по розчищенню від зарослів та дрібнолісся, косогорів поблизу доріг, мостів, річок, острова „Закоханих”. Розчищено на території міста зарослів та дрібнолісся загальною площею 5 000 м2.

Постійно проводилися роботи по упорядкуванню та захороненню ТПВ на Тетіївському полігоні ТПВ. 

 

     За 2018 рік на поточний рахунок КП «Благоустрій» надійшло власних надходжень від установ, організацій, приватних підприємців та населення в сумі 1 051 676 грн., в тому числі:

  • від організацій  448 198,00 грн.

  • від приватних підприємців – 180 261,00 грн.

  • від населення – 100 856,00 грн.

  • одержано коштів від оренди нежитлового приміщення – 13 720 грн.

  • надійшло коштів від населення квартплати, відшкодувань субсидій та пільг – 308 641 грн.

 

В ході господарської діяльності підприємства придбано матеріальних цінностей та оплачено робіт і послуг за кошти підприємства протягом 2018 року в сумі 888 756 грн., а саме:

по благоустрою – 665 604 грн. з них:

  • запасні частини на суму – 171 386 грн.

  • ПММ – 116 158 грн.

  • господарські товари, матеріали – 108182 грн.

  • придбано основних засобів – 39446 грн.

  • придбано та повірено електролічильники – 10 367 грн.

  • проведено страхування транспорту та водіїв – 5 777 грн.

  • проведено навчання та медичний огляд працівників – 5 514 грн.

  • оплачено за роботи по ремонту – 22 041 грн.

  • оплачено комунальних послуг - 24 440 грн.

  • оплата інших наданих послуг – 40 360 грн.

  • виплачено зарплати з нарахуваннями – 39 396 грн.

  • перераховано ПДВ на суму – 50 195 грн.

  • сплачено екологічний податок на суму – 23 670 грн.

  • сплачено податку на прибуток – 8 672 грн.

по житлово-комунальному господарству (листопад-грудень 2018 р) – 223 315 грн., з них:

  • запасні частини на суму – 29 221 грн.

  • ПММ – 22 894 грн.

  • господарські товари, матеріали – 19 554 грн.

  • будівельні матеріали – 6 434 грн.

  • оплачено комунальних послуг - 1 176грн.

  • виплачено зарплати з нарахуваннями – 109 783 грн.

  • перераховано ПДВ на суму – 28 536 грн.

  • сплачено податку на прибуток – 5 554 грн.

 

 

Начальник КП “Благоустрій”                                                        О.М.Косович

Звіт господарської діяльності  КП „Благоустрій”

За 7 місяців 2019 року

Комунальному підприємству «Благоустрій» на 2019 рік виконавчим комітетом Тетіївської міської ради затверджено кошторисних призначень по загальному фонду бюджету КПКВ 0116030 в сумі 7 224 365 ,00 грн.

Профінансовано за 7 місяців 2019 року – 3 054 728,97 грн., з яких використано на:

-  заробітну плату та нарахування на заробітну  плату – 2 406 406,80 грн.

  • профінансовано на підрозділ житлового фонду 183 992,00 грн., кошти використано на заробітню плату з нарахуванням.
  • Кількість - 75 працюючих.
  • електроенергію – 190 445,96 грн.
  • придбання ПММ та оливи – 304 569,38 грн.
  • придбання запасних частин, шин -  57 691,50 грн.

      -    придбання електричних ламп та проводу САПТ— 30 000, 00 грн.

  • придбання матеріалів — 65 615, 34 грн.
  • обвалування полігону ТПВ — 12 000,00 грн.
  • зимове утримання доріг (посипковий матеріал) — 127 495,00 грн.

Прибрано та видалено з доріг вуличного змету в кількості 550 тон.

Ліквідовано та частково упорядковано місця стихійного скидання ТПВ в кількості 3 одиниці.

Здійснено побілку дерев, стовпів, бордюрного  каменю.

            Проведено повне прибирання, упорядкування і частковий ремонт Кургану Слави, кургану “Красна могила” та  прилеглих і під'їзних територій навколо них.

            Постійно проводилася робота по косінню бур’янів, на території міста, площа скошування яких склала 55 000 м2. Також було розпочато та проведено, хоч і не в повному обсязі, знищення амброзії полинолистої, за допомогою обприскувача  та речовин „Раундап”, “Баляринка” і прилипача, які були надані ТОВ “ТАК-АГРО”. Проведено роботи по розчищенню від зарослів та дрібнолісся, косогорів поблизу доріг, мостів, річок, острова „Закоханих”.

Здійснено грейдерування вул. Зарічна, Лугова. Підсипано щебеневою сумішю та прогрейдеровано пров. Плоханівський.

Працівниками КП «Благоустрій» проводилась постійна допомога школам та дитячим садочкам, будинку пристарілих, міським будинкам культури: обкошування, вивезення сміття у весняно-літній та осінньо-зимовий період. Навесні розчищено лінії електромереж вулиць міста. За звітний період замінено лампи освітлення вулиць, реле годинників, проводів САП. Заміна аварійних стовпів в кількості 2 одиниці по вул. Шкільна.

Наведення дорожньої розмітки пішохідних переходів, стоп-ліній.  Струменевим методом проведено ремонт доріг по вул.. Цвіткова, Володимирська, Соборна, Я. Острозького, А. Байраківського, Добровольського, Центральна, Коцюбинського, І. Франка, Миру, Злагоди, а також в с. Дібрівка по вул. Садова.

Встановлено 2 зупинки по вул.. Центральна (навпроти стадіону) та в напрямку с. Бурківці.

Пофарбовано 2 мости, дитячі майданчики, лавки відпочинку в парковій зоні міста.

 

За звітний період послугами КП «Благоустрій» по видаленню ТПВ користувалися 967 об’єктів різних форм власності, в тому числі:

            - послугами по видаленню ТПВ від приватного сектору користуються 762 садиби.

            - послугами по видаленню ТПВ від юридичних осіб користуються 45 об’єктів.

            - послугами по видаленню ТПВ від приватних підприємців користуються 160 об’єкт.

            За 7 місяців 2019 року  КП «Благоустрій» видалено та вивезено ТПВ від приватного сектору близько 121 тон. Також проведена робота по видаленню ТПВ від підприємств, організацій, приватних підприємців в кількості близько 150 тонн сміття.

            Постійно проводилися роботи по упорядкуванню та захороненню ТПВ на Тетіївському полігоні ТПВ.

     За звітний період на поточний рахунок нашого підприємства надійшло власних надходжень від установ, організацій, приватних підприємців та населення в сумі    156 385, 00 грн., в тому числі:

  • від організацій  63 000,00 грн.
  • від приватних підприємців – 72 000,00 грн.
  • від населення – 21 385,00 грн.
  • одержано коштів від оренди нежитлового приміщення – 22 604,00 грн.

Придбано матеріалів та запасних частин за кошти підприємства за 7 місяців 2019 року, а саме:

  • господарчі матеріали на суму – 42 288,00 грн.
  • запасні частини на суму – 73 042,00 грн.
  • ПММ – 31 055,00 грн.
  • перераховано ПДВ на суму – 108 570,00 грн.
  • сплачено екологічний податок на суму – 9 945,00 грн.
  • придбано малоцінні швидкозношуючі матеріали на суму - 34 022,00 грн.
  • перераховано податок на прибуток за 2018 рік 6 550,00
  • оплата послуг - 10 002, 00 грн

          Амортизація за 7 місяців 2019 року становить 909 086,00 грн.

          Адміністративні витрати за 7 місяців 2019 року становлять 699 800,00 грн.

 

 

 

        

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація